Sunt f. constient ca legal pot sa ma refuze direct sau sa fixeze orice fransiza etc, eu mai mult ma refeream la un aspect ocolit in Romania si anume respectul pentru client, PR, Marketing, (DAR PESTE TOATE ideea ca pe viitor sa apelez tot la ei si cred ca-st client dorit tinand cont "istoricul daunelor") elemente care sunt cam omise la noi.
De vreme ce 10 ani le-am oferit increderea mea, mi se parea normal din punct de vedere al relatiei client-asigurator sa-mi ofere anumite facilitati cat timp am avut 1 dosar si ala f. anemic (2 usi vopsite). In fine
La fel cum mi-ai spus tu mi-au argumentat si mie cand am uitat sa platesc o rata si am intarziat 10 zile cu plata, timp in care am fost descoperit. La fel le-am spus si lor CONTRACTUAL NU SUNTETI OBLIGATI... Dar de vreme ce inaintea primelor doua rate am fost sunat si la a treia nu (plecase angajata de la ei) ERA MORAL sa preia cineva responsabilitatile SI CA UN STIMULENT CA EU CLIENTUL SA REVIN LA EI SI SA II LAUD trebuiau sa dea un telefon din care sa inteleg ca lor le pasa de mine.
Este o afacere, corect. Dar eu am studiat aprofundat elementele teoretice care stau la baza PR-ului, Marketingului si pot sa afirm ca o concluzie personala ca e o afacere condusa prost daca urmeaza aceste principii prin care "clientul a semnat contractul, de acum nu-mi mai pasa cat timp eu urmez strict clauzele contractuale".
Asa... Nu voi recomanda prietenilor aceasta companie (ba chiar voi face reclama negativa) si stim cu toti cum se propaga parerile negative.
DAAAR am facut o mare paranteza OFF-TOPIC.
Astept pareri despre Asigurari Delta ca vine iarna si vreau CASCO