QUOTE(adrianne @ 16 Oct 2008, 04:39)
Salut, demontarea bordului pentru a da afara ceasurile presupune demontarea preliminara a grilei mari ce porneste de la scrumiera si bricheta, merge pe la cele 6 butoane si falsuri si se termina la ceasuri. Trebuie muuuulta rabdare.
ba te contrazic;ca sa nu mai muncesti atat de mult si practic degeaba;slabesti bordul din cele 3 suruburi de pe stalp(10 la cheie);scoti tubul acela de plastic ce da aer de afara prin aeratarul lateral din stanga,inclusiv aeratorul;slabesti polita aceea ce tine tabloul de sigurante;bagi mana pe la tabloul de sigurante si scoti mufele din ceasurile de bord,inclusiv cablul de kilometraj;scoti clema din stanga ce fixeaza ceasul de bord;acum ridici de bord in sus cu o mana si cu alta scoti ceasurile de bord prin dreptul pedalei de ambreiaj;pare complicat dar nu este;m-am chinuit si eu prima oara cand le-am dat jos dar acu in 5 minute le si dau jos le si pun;
o mica smecherie ce va poate fi utila:in loc de clemele ce fixeaza bordul puteti folosi arici din plastic;dati cate o gaurica in marginea din plastic a ceasurilor de bord(acolo unde vine clema) si pe stanga si pe dreapta;apoi mai dati o gaurica exact pe marginea unde vine prins aeratorul lateral din stanga si o alta gaurica o dati langa butonul de la aeroterma;desfaceti acel capac;dati gaurica si astfel puteti prinde ceasurile de bord cu arici de plastic;e chinuiala dar merita pentru ca o sa injurati de toti sfintii cand o fi sa nimeriti clema din dreapta;eu asa am facut la mine si nici o problema;ceasurile stau fix;nu joaca