nu e normal sa faca asa. batranica mea din '76 nu mi-a ancrasat niciodata vreo bujie. cauze pot fi multe, ca de ex:
-fisa bujie-defecta si nu da scanteie normala,
-capac delco-poate"fura" curent si nu da scanteie buna la cilindrul respectiv,
-camele axului delco, sau mai precis cama corespunzatoare cilindrului respectiv, poate cauza o scanteie anormala sau chiar modifica avansul la cilindrul respectiv.
-supapele cilindrului respectiv-neetansare taler, sau in cazul modelului 1410 mai poate fi vorba de simeringurile ghidurilor supapelor,
-segmenti aliniati la cilindrul respectiv,
-cilindru cu defect de fabricatie sau uzura neuniforma. daca este ovalizat produce alinierea segmentilor,
-chiulasa sau garnitura de chiulasa,
nu sunt sigur daca galeria de admisie infundata ar avea un asemenea efect, dar e bine de verificat. partea de aprindere se poate verifica relativ usor. o problema in zona cilidru-segmenti-supape se poate detecta cu un compresometru. de obicei ancrasarea se datoreaza arderii uleiului din camera de ardere. probabil si consumul de ulei creste, insa din experienta mea la dacia berlina nici nu poti masura consumul pentru ca tot timpul isi gaseste loc sa mai curga pe undeva. un ulei bun arde mult mai greu, ca urmare ancrasarea s-ar face mult mai greu, merita incercat.