Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ancraseaza o singura bujie!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ydaniel
Sal la masina unui prieten de-al meu: 1410 43.000 km 97 bujia nr 1 se ancraseaza dupa 400km!Ce credeti ca ar putea fi, dat fiind faptul ca celelalte bujii au culoarea normala!Sa fie oare segmentii uzati numai la un cilindru?
Danciu Sabin
Are ulei pe linga garnitura de aluminiu?Pot fi si supapele.
ydaniel
Da are,la asta m-am gandit si eu dar la daciuta mea avea o talerul la o supapa de admisie stramb dar nu depunea ulei!
gcristi
A mea face la fel , a lu taicamiu la fel deschisesem si io un thread cu problema asta "bujia dinspre sofer" toata lumea a zis ca am o problema la cilindru respectiv , setu motor era pus de nou asa ca nu stiu ce sa cred servo frana nam etc...
Cred mai degraba faza cu "asa face ele".
A si apropo nici ulei pe langa ea nam.

Eu unu am lasato balta o mai curat odata la 500 km si cam asta e tot.

A si am mai vazut la vineva tot fara servo frana aceeasi problema nu stiu ce are special motoru acolo da e ceva destul de des intilnit la berline. cel putin asa am vazut eu cu ochii mei .
klaus
gcristi crezi ca as fi prea rautacios sa te rog sa incerci sa folosesti pe viitor cratima ("-") acolo unde este necesar?
De ex: taicamiu - taica-miu, nam - n-am, am lasato - am lasat-o.
Si ar fi de apreciat ceva punctuatie pe unde se cere (punct la sfarsitul propozitiei, niste virgule din cand in cand).
Multumesc anticipat.

PS: Ar mai putea fi si de la o scanteie necorespunzatoare(capac delcou cu pb, fisa bujie, bujie propri-zisa). Dar de principiu e o problema cu segmentii (sau colaterale - camasi, montaj defectuos etc) la cilindrul respectiv.
ydaniel
Aprinderea este noua toata si de calitate!
draku
in acelasi "registru", la mine murea bujia de la cilindrul 2
n-am contorizat la cati kilometri, insa la cilindrul 2 trebuia sa schimb 2 bujii pana le schimbam si pe celelalte 3.....
pur si simplu murea, nu mai vroia sa functioneze. o schimbam si motorul mergea iarasi bine, o vreme....
n-am aflat nici pana in ziua de azi de ce facea asa....
B31AYZ
QUOTE(draku @ 27 Jan 2005, 10:36)
in acelasi "registru", la mine murea bujia de la cilindrul 2
n-am contorizat la cati kilometri, insa la cilindrul 2 trebuia sa schimb 2 bujii pana le schimbam si pe celelalte 3.....
pur si simplu murea, nu mai vroia sa functioneze. o schimbam si motorul mergea iarasi bine, o vreme....
n-am aflat nici pana in ziua de azi de ce facea asa....
*



La mine face la fel cu bujia 2 vazuta de la la elice .Tot asa trebuie sa o schimb . Dupa aceea totul e ok. Important e ca merge .Dupa mester trebuie sa schimb setul .Are el o idee ca , daca am GPL de la asta mi se trage .Merg mai mult cu ea de cand am GPL si de aceea nu am observat pe benzina. Dupa mine si pe benzina ma lasa bujia dupa ceva km.Am fost destul de disperat .Am scris si pe forum .Acum m-am linistit .Stiu care e buba .

Bafta in continuare .
johnsws
nu e normal sa faca asa. batranica mea din '76 nu mi-a ancrasat niciodata vreo bujie. cauze pot fi multe, ca de ex:
-fisa bujie-defecta si nu da scanteie normala,
-capac delco-poate"fura" curent si nu da scanteie buna la cilindrul respectiv,
-camele axului delco, sau mai precis cama corespunzatoare cilindrului respectiv, poate cauza o scanteie anormala sau chiar modifica avansul la cilindrul respectiv.
-supapele cilindrului respectiv-neetansare taler, sau in cazul modelului 1410 mai poate fi vorba de simeringurile ghidurilor supapelor,
-segmenti aliniati la cilindrul respectiv,
-cilindru cu defect de fabricatie sau uzura neuniforma. daca este ovalizat produce alinierea segmentilor,
-chiulasa sau garnitura de chiulasa,
nu sunt sigur daca galeria de admisie infundata ar avea un asemenea efect, dar e bine de verificat. partea de aprindere se poate verifica relativ usor. o problema in zona cilidru-segmenti-supape se poate detecta cu un compresometru. de obicei ancrasarea se datoreaza arderii uleiului din camera de ardere. probabil si consumul de ulei creste, insa din experienta mea la dacia berlina nici nu poti masura consumul pentru ca tot timpul isi gaseste loc sa mai curga pe undeva. un ulei bun arde mult mai greu, ca urmare ancrasarea s-ar face mult mai greu, merita incercat.
B31AYZ
QUOTE(johnsws @ 27 Jan 2005, 12:07)
nu e normal sa faca asa. batranica mea din '76 nu mi-a ancrasat niciodata vreo bujie.  cauze pot fi multe, ca de ex:
-fisa bujie-defecta si nu da scanteie normala,
-capac delco-poate"fura" curent si nu da scanteie buna la cilindrul respectiv,
-camele axului delco, sau mai precis cama corespunzatoare cilindrului respectiv, poate cauza o scanteie anormala sau chiar modifica avansul la cilindrul respectiv.
-supapele cilindrului respectiv-neetansare taler, sau in cazul modelului 1410 mai poate fi vorba de simeringurile ghidurilor supapelor,
-segmenti aliniati la cilindrul respectiv,
-cilindru cu defect de fabricatie sau uzura neuniforma. daca este ovalizat produce alinierea segmentilor,
-chiulasa sau garnitura de chiulasa,
nu sunt sigur daca galeria de admisie infundata ar avea un asemenea efect, dar e bine de verificat. partea de aprindere se poate verifica relativ usor. o problema in zona cilidru-segmenti-supape se poate detecta cu un compresometru.  de obicei ancrasarea se datoreaza arderii uleiului din camera de ardere. probabil si consumul de ulei creste, insa din experienta mea la dacia berlina nici nu poti masura consumul pentru ca tot timpul isi gaseste loc sa mai curga pe undeva. un ulei bun arde mult mai greu, ca urmare ancrasarea s-ar face mult mai greu, merita incercat.
*



Salut ,

Se gaseste de cumparat "compresometru" ?
johnsws
nu stiu...insa in service-urile mai normale trebuie sa aiba. bine ai scris in ghilimele ca nu stiu daca precis se cheama asa, dar cred ca se intelege ce naiba face ala.
B31AYZ
QUOTE(johnsws @ 27 Jan 2005, 13:18)
nu stiu...insa in service-urile mai normale trebuie sa aiba. bine ai scris in ghilimele ca nu stiu daca precis se cheama asa, dar cred ca se intelege ce naiba face ala.
*



Ok. Sper sa , se inteleaga. Vreau sa cumpar unul pentru uz personal .Dupa cum am vazut pe Discoverey nu parea un dispozitiv prea complicat .

Multumesc .
gcristi
QUOTE(klaus @ 26 Jan 2005, 13:08)
gcristi crezi ca as fi prea rautacios sa te rog sa incerci sa folosesti pe viitor cratima ("-") acolo unde este necesar?
De ex:  taicamiu -  taica-miu, nam - n-am, am lasato - am lasat-o.
Si ar fi de apreciat ceva punctuatie pe unde se cere (punct la sfarsitul propozitiei, niste virgule din cand in cand).
Multumesc anticipat.


Da klaus stiu ca ai dreptate uita-te la restul posturilor scrise de mine sa vezi ca folosesc cratima . Oricum nu cred ca aici se dau lectii de gramatica e vorba despre masini sunt convins ca toata lumea a inteles ce am scris. Asa scriu cand ma grabesc nu prea tin cont de cratime.
ydaniel
da la compresometru si compresograf m-am gandit si eu!la 1410 a mea desi aveam semeringurile praf la 2 cilindri bujiile nu se ancrasau!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.