Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema ciudata-Pierd lichid de frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bulldogul2004
De 2 zile mi se intampla cel mai ciudat lucru excl.gif . Pierd lichid de frana in sensul ca de seara pana dimineata se goleste vasul de lichid dry.gif . Pana aici nimik anormal doar ca nu exista nici o urma de lichid. Am dsfacut toate rotile, am verificat furtunele, m am uitat la pahar la pompa...nimik.Nici pe jos nu se vede nimik.....
Please help. Mentionez ca am o dacie 1310 din 98
scania
Salut, ia ridica mocheta din interior vezi nu e ud, sa pierzi pe la pompa de aici intra in serva si din serva in masina fiind inclinata catre interior, mai rar dar cred ca e posibil sau, cauta pe la repartitor sau limitator
gimsys
eu scap lichid pe la pedala , nu stiu de ce
marcian
buna dimineata forumistilor,si eu am o problema de genu asta pierd lichid din borcanel si m-am uitat sub covorase in fata si e ud rau in rest pe nicaieri nu pierd lichid,mentionez ca am pompa dublu circuit cu 4 tevi si servofrana ,cum as putea sau ce as putea face?rog ajutor sa stiu ce fac ca nu vreau sa ma prinda iarna asa.
Minel
QUOTE(marcian @ 20 Oct 2008, 08:08)
m-am uitat sub covorase in fata si e ud rau in rest pe nicaieri nu pierd lichid,mentionez ca am pompa dublu circuit cu 4 tevi si servofrana ,cum  as putea sau ce as putea face?
*



Schimbi garniturile de la pompa de frana !!! excl.gif
SGM.MYKE
Eu cred ca trebuie sa mai schimbi si unitatea de servo pentru ca a stat destul de mult cu lichid de frana in ea si s-a cam dus. Am patit-o si eu la masina veche si am schimbat pompa cu tot si unitatea de servo.
marcian
salut minel,daca te rog ceva imi explici si mie cum se schimba garniturile?ce trebuie sa cer la magazin ,cam cat ar costa, si operatiunile care trebuiesc facute?te rog te rog te rog
Minel
QUOTE(marcian @ 20 Oct 2008, 09:22)
salut minel,daca te rog ceva imi explici si mie cum se schimba garniturile?ce trebuie sa cer la magazin ,cam cat ar costa, si operatiunile care trebuiesc facute?te rog te rog te rog
*





De la capatul pompei spre pedale, garniturile se pun asa:

> < > >

Apoi dupa ce le-ai inlocuit ,treci la aerisire , eu personal folosesc motoda de mai jos :

Metoda este "la pedala " ,si mai este si cea cu cadere libera

In prima faza.

1- desfaci manocontactul de la pompa, este situat pe partea stanga a pompei in partea de jos, paremise cu o cheie de 22
Se incepe cu circuitul cel mai indepartat dupa cum urmeaza :

2- apoi incepi cu roata stanga spate ,dai cateva pedale ,ti apasat , aerisesti ,se poate repeta operatiunea de cateva ori
3-apoi urmeaza roata dreapta spate (tot asa )
4-roata dreapta fata
5-roata stanga fata
6-se aeriseste circuitul de by-pass de la purja de la pompa
7-se infileteaza la loc manocontactul si gata


Si pt mai multa documentatie ,postez aici un topic dedicat pompelor cu 4 conducte :

http://www.daciaclub.ro/pompa-frana-dublu-...corp-t5161.html

diaconuliviu
Daca curge lichid si la pedala, servo avind doua camere izolate, ori e prea mult lichid in ea incit comunica camerele, ori e membrana sparta. Cum spune Myke, cam trebuie schimbata si servo.
Tiberiu-Andrei
Liviu am mai intrebat si pe alt topic dar tot nu mi-a zis nimeni......am schimbat si eu de curand garniturile si ce mai trebuie in pompa si imi ramane pompa atacata.E posibil datorita faptului ca garnitura e noua sa ingreuneze revenirea pistonasului in corpu pompei?Adica arcul sa nu aiba forta necesara inpingerii pana la capat a pistonasului......cat despre reglajul pedalei,9 mm la "tzamburlucu" din fata si 131 la cel de dinauntru.Asta de dinauntru nu prea l-am priceput,trebuie sa masor 13 cm intre gaura cu bolt+siguranta si intre ???
PS:am pompa simplex
Minel
Tie iti atinge acel "tuspic" cilindrul din pompa de frana , adica iti ramane atacata ?? huh.gif

Poti verifica , punand un pic de vopsea pe capatul acela si apoi montand pompa la loc , (fara sa apesi pedala dupa ce ai montat pompa ) apoi desfaci din nou pompa si verifici s nu fie vopsea pe pistonasul din pompa !!! excl.gif
marcian
multumesc de raspunsuri minel ,myke si diaconuliviu dar cred ca am rezolvat-o si anume:pata pronuntata era pe partea pasagerului si ma gandeam eu ca nu ar fi de la pompa ci de la calorifer, si asa mi-a mai zis si un coleg de aici de pe forum masina e din 2000 si am inteles ca astea au caloriferul inauntru plus ca am observat ca pierd lichid de racire si am completat aproape un litru si cred ca de acolo e asadar am scapat ,cred eu deocamdata de probleme,in plus am facut si o aerisire cu monocontacul dat jos si l-am deblocat pentru ca acel martor din bord (!) ramanea aprins si acum sa stins.va multumesc inca o data si acum tre sa caut un topic despre problemele de la calorifer si cum pot umbla acolo,daca puteti si va rog sa ma ajutati accept orice sfat,o seara buna tuturor
diaconuliviu
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 20 Oct 2008, 15:11)
Liviu am mai intrebat si pe alt topic dar tot nu mi-a zis nimeni......am schimbat si eu de curand garniturile si ce mai trebuie in pompa si imi ramane pompa atacata.[...]

Tu ai intrebat, eu am scris pe topicuri.
Inclusiv cum se regleaza acel "9mm" de fapt, care, la pompe produse de diversi, poate sa nu mai respecte cota de 9 mm, trebuind reglata dupa caz.
Cei 131 mm sint intre centrul gaurii furcii si carcasa servo, numai ca, la fel, am scris: la mine n-am reusit pe 3 servo sa reglez decit maxim 125, cei 131 fiind de la servo de alta generatie. Cauta dupa userul meu si "reglaj servo" si vei gasi metoda de reglaj a ambelor distante.

ydaniel
cel mai bine cumpara pompa noua de autonova satu mare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.