asklepios
24 Oct 2008, 18:08
Dupa o revizie inainte de iarna in care am reglat jocul supapelor si aprinderea,am spalat carburatorul,incarcat bateria schimbat platina ajustat si curatat bujiile masina mergea mai bine ca oricand.Am mers o saptamana pe distante nu foarte mari 150km.Intr-o seara am observat ca la turatii mai mari intrerupe si apar niste smuncituri ca atunci cand ramai fara benzina.la relanti era normal.am ajuns cumva acasa si a doua zi am vazut bujiile albe(electrozii).Amdesfacut carburatorul l-am verificat am scimbat jigloarele,filtrul,pompa baga benzina....nu stiu la ce sa ma mai uit.Numai dupa ce se incalzeste trage prost.parca nu-i vine destula benzina.
Sorin_18
24 Oct 2008, 18:16
verifica bobina,se incalzeste???
brigada_diverse
24 Oct 2008, 18:26
bobina sau platina pentru intreruperi sau tot ce tine de aprindere
Schimba condensatorul de pe distribuitor si vezi daca mai smuceste.
asklepios
25 Oct 2008, 12:05
QUOTE(cristitranca @ 24 Oct 2008, 18:26)
bobina sau platina pentru intreruperi sau tot ce tine de aprindere
pai intrerupe doar la turatii mari si cand se incalzeste motorul.cu socul tras si motorul rece merge perfect.bujiile sunt calde si arse uniform de culoare alba(adica amestec sarac).daca nu era scanteie pe bobina nu trebuiau sa fie afumate si sa intrerupa si in alte situatii?bobina e de doi ani condensatorul e nou.am observat ca jiglorul cu cioc in turatii mari are pauze scurte in care nu arunca benzina.
am curatat platinile am reglat distantza ,am ajustat avansul static si am mai suflat odata jigloarele si filtrul din capatul carburatorului care parea curat.deocamdata merge bine.am fost vreo 5km .sa vad pana cand.
djasu82
25 Oct 2008, 12:14
ciocul de papaga ( jiclorul cu cioc) asa trebuie sa functioneze doar cand accelerezi progresiv trebuie sa scuipe benzina in rest nu.
Tu ai avansul foarte mare de iti face figuri la turati inalte mai redu putin dand de delco spre stanga spre radiator turezi cand e clad motorul si veci cum se manifesta , restul tine de cnc ( camera de nivel constant) din carburator plutitorul ,distanta lui trebuie sa fie 7mm-13 mm.
asklepios
25 Oct 2008, 18:12
pai in acceleratie intrerupe.am zis ca la turatii mari 4-5 mii.deci .....?!avansul nu stiu ce sa zic dac e mare sau mic. eu zic ca e normal.cu volanta la O am invartit invers ace de ceas pana s-a aprins becul,si acolo l-am strans.eu nu invart de el in timp ce merge motorul ca nu am stroboscop si nici ureche muzicala sa vad cum toarce.
si daca zici ca e avansul mare care e legatura cu motorul cald? de ce nu intrerupe si la 40 de grade sau la 60?ca la rece trage de rupe locul? cand ajunge la 80-85 incep problemele.
brigada_diverse
25 Oct 2008, 18:34
chit ca intrerupea de la platina puteai sa ai bujiile curate
daca dupa ce ai curatat si reglat platina nu mai face, atunci se pare si sper ca ai rezolvat problema. sa ne tii la curent
25 Oct 2008, 18:37:
p.s. daca era de la ciocul de papagal(sa nu arunce cand trebuie....el are rolul de a compensa cantitatea de aer care intra repede la accelerari, pana incepe debitul de benzina pe gaurile de progresiune) atunci la accelerari si mici si mari dadea in nas si dadea rateuri
djasu82
26 Oct 2008, 17:13
daca tot intrerupe schimba bobina de inductie ! daca cu restul e in regula.
asklepios
29 Oct 2008, 14:30
bobina da scanteie la masa dar se incalzeste cam tare 70-80 de grade.asta ma cam pune pe ganduri.poate sa fie stricata si sa mai dea scanteie?
ionut.tanase
29 Oct 2008, 15:33
Prietene ... pana sa te apuci de lucruri marete incearca sa maresti nivelul in CNC. Dupa parerea mea tu ai nivelul de carburant prea mic in CNC si de aici si intreruperile.
Sorin_18
30 Oct 2008, 08:22
QUOTE(asklepios @ 29 Oct 2008, 14:30)
bobina da scanteie la masa dar se incalzeste cam tare 70-80 de grade.asta ma cam pune pe ganduri.poate sa fie stricata si sa mai dea scanteie?
incearca cu alta bobina
Tiberiu-Andrei
30 Oct 2008, 12:32
Cum pisici sa se incalzeasca la 70-80 de grade?La ultimul drum mai lung acu vreo luna adica Sfantu-Campulung Muscel aproximativ 120 km l-am facut in 2 ore jumate,fara nici o pauza!Mers tare inclusiv pe serpentine,pe drum drept 100-110(mai mult nu-i vad rostul).La sosire am ridicat capota de curiozitate si surpriza,bobina era f putin calduta,mai mult ziceai ca e rece.Deci incearca cu alta bobina si vezi cum face.
djasu82
30 Oct 2008, 18:49
se poate face un mic colector care aduce aer rece spre bobina din fata radiatorului pe langa alternator ... oricum schimba bobina daca scanteia data la 1 cm fata de caroserie e rosie . Cu siguranta ai spire in scurt in primar sau in secundar.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.