Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pierdere ulei dacia 1310 '98
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ge0_89
Salut!
Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine.Imi curge foarte mult ulei.La inceput am crezut ca e de la sonda de presiune de la ulei si am dat-o jos ,inclusiv pompa de benzina ca nu aveam spatiu.Dupa ce mi le-a montat mecanicu la loc,cu garnituri noi si pompa de benzina data bine cu mastic am facut un drum de 30 km si mi s-a aprins becul la ulei.Am oprit si mai aveam pe joja foarte putin.Acum nu stiu ce sa-i mai fac.Mi-a zis cineva sa o pornesc si sa vad daca arunca pe la joja.Am verificat si intr-adevar stropeste pe acolo.Ce ii pot face?
kindeeru56
eu nu cred ca curge pe la joja nu pre are cum asa am patit si eu si inca nu am remediato in totalitate problema doar partial.la mine gurge intre bloc si cutie in capu la axa cu came acolo este un dop de plumb care cu timpu se desprinde de bloc si curge uleiu care ajunge si pe joja si pe corpu pompei de benzina au am montat partial acolo o bucata de textolit mai subtite intre bloc si motor fara a da motoru jos sau cutia sub care am pus niste silicon dala rosu 2+2 deocamdata lucrerea are 3 saptamani si nu mai curge rau doar unpic la turai mari cand creste si presiunea inainte gurge 24de km si litru de uleiacuma am ajns la 100 de Grame la 100 de km nu este o soluti definittiva dar pabna se da motoru sau cutia jos merge.sper ca team putut ajuta
ge0_89
acum am pornit-o un pic si am observat ca mi-arunca ceva negru si mult pe teava de esapament.Se poate sa fie si garnitura de chiuloasa ciupita?



25 Oct 2008, 16:29:
cred ca e normal sa stropeasca ulei cand scoti joja,nu?

25 Oct 2008, 16:32:
as putea sa-i fac o spalare la motor sa vad dupa aia unde se murdareste
dacia_gpg
Segmenti sparti, coxati, baga compresia in baie, un test compresie ar fi edificator.
Fum negru pe teava , nivel mare in CNC.
ge0_89
asta inseamna ca trebuie sa segmentez motorul?

26 Oct 2008, 12:05:
fum negru nu scoate,nici cand e rece si frig afara nu scoate mult fum si nu e negru oricum.Cand o turez mai tare stropeste cu un lichid negru de pe teava de esapament in spate ,si de aici am dedus ca e ulei
kindeeru56
daca este vascos sau gras este ulei daca nu este apa(condens)cu funingine. parea mea
craciun.mihai
Verifica daca iti pierde compresie.
Poti sa scoti furtunul de la capacul de culbutori sa vezi daca iese fum/gaz etc.

P.S.: daca pierzi compresie, lasa furtunul scos, ca o sa iti infunzi carburatorul cu ulei.
ge0_89
pe teava arunca un fel de apa cu funingine,ai dreptate.Compresie are...Dar mi-arunca mult ulei,daca o pornesc 5 minute,peste 2 ore gasesc o imensa pata de ulei sub ea
kindeeru56
daca zici ca ai ulei pe corpu pompei e benzen pe acolo erunca sigur,pe la dopu de plumb din capu axei cu came dinspre sofer aceiasi problema o am si eu
uita searea cu o lanterna pe sub suportu de prindere a ambreajului te uiti pe tabla aia (suporti de tabla)care este fixeaza motoru de cutie sau invers te uita cu motoru pornit in partea din fata spre radiator osa vezi ca daca curge pe acolo curge sper ca ai inteles bafat
badboy_marius
daca gasesti ulei sub masina dimineata, sau cand o lasi parcata pe undeva, clar iti scapa pe la busonul pe unde dai drumul la ulei , sub baie.
daca nu, e posibil sa ti-l piarda pe la garnitura dintre baie si bloc, pe la semeringuri, desi nu cred ca pierde asa mult pe acolo.

Sau, luam si partea aia mai nasoala, sa iti manance uleiul, si in acelasi timp sa il si scape. eu am avut parte de un motor de genu, care manca ulei cate 1l la 70-80Km, si inca jumate de litru scapa.

si ca sa vezi, cand am schimbat motoru buclucas, pe chiuloasa, pe caile de evacuare, numai calamina, ulei, iar pe tobe, ulei...mult ulei, cel putin pe aia finala, ca pe aia o vedeam cel mai bine, era plina de ulei.
tmkrf
si cand e motoru gata scapa ulei .... e setu gata .... si eu am fost in aceasi situatie ... am facut setu la motor si nici o picatura nu mai scapa si inainte de a face setu trebuia sa bag ulei odata la 2 - 3 zile
vallyyy
QUOTE(craciun.mihai @ 27 Oct 2008, 13:35)
Verifica daca iti pierde compresie.
Poti sa scoti furtunul de la capacul de culbutori sa vezi daca iese fum/gaz etc.

P.S.: daca pierzi compresie, lasa furtunul scos, ca o sa iti infunzi carburatorul cu ulei.
*




Am si eu o curiozitate motorul meu papa ulei desi in ultima vreme il "hranesc cu aditivi" vad ca asa nu mai polueaza ...........da nu inteleg faza asta cu compresia , eu si dupa mers sportiv si dupa 400 de km daca scot furtunul de la capacul de culbutori nu scoate gram de fum ..........ce sa inteleg nu e chiar varza motorul si poate am problema doar pe la segmentii unui piston ? mentionez ca mai gasesc din cand in cand putin ulei in jurul bujiilor
tzepesch
poate scapa pe la segmenti sau supape. probl. similara a si eu la cilindru1.

<span class='edit'>25 Nov 2008, 09:01:</span>
sau ai ghinionu sa se fi aliniat segmentii. sanse f mici, dar e posibil. dar astfel pierdea compresie.


si chiar daca ar da pe la furtunul culbutorilor, daca ai filtru separator de ulei de oltcit, nu mai ai teama. ala lasa doar gazele sa treaca.
vallyyy
Tot segmentii ii banuiesc si eu .........dar d-aia zic nu scoate deloc fum prin capacul de la culbutori ,ceea ce stiu ca daca ar scoate ar fi setul motor terminat..........in schimb daca il las decat pe ulei fara vreun aditiv se innegreste uleiul si incepe sa fumigineze la teava de esapament de fac nori .........dar acum completez doar cu aditiv si am scapat de poluare
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.