Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aruncat capacul de la ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
alin_xyk
Am un prieten care are probleme cu pornirea. M-am uitat la platina, era impuscata. L-am pus sa ia alta. I-am montat-o, si da-i la automat... A dat ce a dat, parea ca o ia, si intr-un final a sarit capacul de la ulei, cu o flacara albastra. Masina e si pe gaz, si pe benzina. Era trecuta pe benzina. Am desfacut bujiile si erau ude. Le-am sters, apoi iar am dat la automat, a dat sa porneasca, si aceeasi problema. A sarit capacul de la ulei. Ma gandesc sa nu fie de la supape. Voi ce ziceti? Sau bobina, dar cum vad asta?

27 Oct 2008, 19:31:
Si inca ceva. Nu am stiut cum sa-i daau motorul la 0, ca are 2 ferestre, si nu stiu prin care sa ma uit. Ms.
Mr_Devil83
Pai sa pui volanta la semn te uiti prin fereastra aia care e fix sub surubul de prindere al electromotorului.

tu esti sigur ca fisele alea sunt puse in ordine la delcou si ca nu e defazat cu 180 de grade delcoul?
alin_xyk
si cum fac sa vad asta? sa umblu la rotita zimtata de la delcou, aia de la baza?
Mr_Devil83
Nu, nu umbla la rotita aia zimtata de la delcou, ce naiba aveti toti de va jucati cu avansul vacumatic si dupa aia nu il mai puteti pune la punct vreac?

Ordinea fiselor este 1-3-4-2 cu fisa numarul 1 langa capsula de vacum si in ordinea acelor de ceasornic. Delcoul trebuie sa aiba putin capsula de vacuum data inspre baterie, foarte putin in cazul meu. Deci pune delcoul cu capsula de vacum paralela cu blocul motor si mica undeva la 20 - 30 de grade inspre dreapta de el. Lasa-l acolo pentru inceput. Baga fisa 1 in gaura de langa capsula de vacuum in stanga ei bagi fisa 3, cu 180 de grade de fisa 1 trebuie sa bagi fisa 4 iar in gaura ramasa libera bagi 2-ul. si in centru fisa de la bobina de inductie. Il pornesti, vezi cum merge, il incalzesti pana ajungi la regimul termic nominal, apoi opresti motorul, pui volanta la semn, rotesti stanga de delcou, apoi rotesti dreapta de el pana cand fisa centrala pe care o pui sa stea pe la 1cm de masa vezi ca da scanteie. Aici ai avansul static reglat, pornesti motorul, pentru inceput strangi putin mai mult surubul clapetei alea de acceleratie ca sa stea la relanti si incepi cu micile ajustari, nivelul de amestec carburant care intra in motor ca oricum la carburatorul asta nu prea ai ce sa reglezi. strangi aproape maxim surubul ala de amestec si incerci sa dezsurubezi din ala de la clapeta de acceleratie pana cand ai turatia de relanti de aprioximativ 800 - 850 de ture si motorul merge rotund, sa nu vezi ca tremura. turezi motorul, vezi cum merge, il scoti la o tura sa cumperi o sticla de bere si tigari, vi acasa si bei.
Minel
Verifica de curiozitate nivelul de ulei , si daca miroase a benzina ...... dry.gif posibil membrana pompa benzina fisurata , presiune in baie si bumm capacul ... wacko.gif
bygy007
la gaz se intimpla fenomenul asta cind ai probleme cu aprinderea , reglata prost sau jocuri mari pe la delco , pinion (cel care invirte pompa de ulei) am patit-o si eu de citeva ori pina m-am prins de unde este http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=739254
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.