Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Anvelope de iarna
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Piese auto - Dacia Sandero
Pages: 1, 2, 3
EinarN
QUOTE(jcdenton @ 30 Nov 2008, 08:32)
........... altfel e defect... Ca si al tau de altfel

Daca e defect se repara ca doar este īn garantie ceea ce nu prea cred dar ..........īn fine.

O sa vad ce zic testele īntīi.
Pīna atunci n-are rost sa dam cu presupusu si nici sa batem apa-n piua inutil.
Serje
Si atunci de ce la 1.6 viteza maxima ii 174 ? Pentru cateva kg in plus ii creste viteza maxima de siguranta cu 13 km/h?
BMW fac parte din alta categorie nu au loc in discutia asta, Dacia nu are ce limita.
O Dacie 1300 intretinuta bine ducea si ea mai mult de 135 si pe drumurile romanesti, pe indicatia de pe bord, ca dupa aceea te iei tu.
EinarN
Stiu ca BMW face parte din alta categorie dar nu asta este important.
Prin exemplul meu vroiam sa arat diferentele de constructie de la tara la tara conform cerintelor si nimic mai mult.

Īn ceea ce priveste SANDERO crede-ma n-am auzit pe nici unul care si-a luat masina de la importatori PRIVATI ce sīnt pe aici si aduc masini din RO, sa nu se vaite si dupa ce au facut TEST DRIVE cu aceasi masina dar de la importatori OFICIALI cum este RENAULT / DACIA sa observe chiar acestia ca sīnt diferente ca īntr-e cer si pamīnt si asta nu numai īn ceea ce priveste calitatea de montaj a masinii dar si īn ceea ce privesc capacitatile acesteia si fiabilitatea.

Daca īntr-o tara limita de viteza pe autostrada este de 130 km/h, la nivel national se poate pretinde ca orice fel de masina importata sa fie īncuiata electronic la 150 km/h si atunci producatorul este OBLIGAT sa faca aceasta modificare la fiecare masina comandata din tara respectiva daca vrea sa-si vīnda produsul exact asa cum trebuie sa faca masini cu volan pe dreapta daca vrea sa vīnda īn tari ca Anglia / Australia, si exact asa cum este obligat sa faca vitezometrul īn MILE si nu KM pt. tarile din sectorul american.

Germania este singura tara europeana unde nu exista restrictii pe autostrada data de lege la nivel national ci are numai o viteza generala de siguranta RECOMANDATA de 130 km/h dar nu obligatorie deci ca atare nu sīnt necesare nici un fel de īncuieri electronice sau alte restrictii mecanice.

Nu stiu care sīnt restrictiile nationale īn RO pe putinele tronsoane de autostrada dar o īncuiere electronica data de lege nu este exclusa.

Si hai sa-ti mai spun una:

Am citit cartea tehinca a masinii toate 144 de pagini din scoarta-n scoarta.
Nici unde nu se specifica viteza maxima a masinii.
Serje
Si atunci de ce ar fi limitate in functie de motor? Ca nu scrie nici unde ca daca ai motor mai mare sau mai puternic poti merge cu viteza mai mare.
Io zic sa pui mana pe un gps si sa vezi viteaza reala cam pe unde ii, da sa nu ramai surprins.

[attachmentid=1627485771]
EinarN
QUOTE(Serje @ 30 Nov 2008, 10:40)
Si atunci de ce ar fi limitate in functie de motor? Ca nu scrie nici unde ca daca ai motor mai mare sau mai puternic poti merge cu viteza mai mare.
Io zic sa pui mana pe un gps si sa vezi viteaza reala cam pe unde ii, da sa nu ramai surprins.
*


Nu am GPS dar voi face alte teste MAI CONCRETE si MAI EXACTE asa cum am mentionat mai sus
Serje
Pe standul ala nu stiu cum iti poate masura viteza maxima, ca nu prea imi dau seama unde ar interveni acolo coeficientul aerodinamic al masinii.

Vezi ca am pus in postul anterior fisa cu vitezele maxime.
EinarN
@ Serje

De unde ai scos datele alea tehnice ? Din ce carte tehnica / prospect?

Standul din video este und stand simplu de masurare a cailor putere.
La standul de la DEKRA īti simuleaza mersul masinii alt fel. Acolo ai 2 ventilatoare imense īn botul masinii la o distanta de 1 metru ce sufla pe ea, pe rolele angrenate de roti sīnt frīne asistate electronic ce-ti simuleaza aderenta la sol.
sistemul de test este mult mai complex.

De DEKRA apartin toate sucursalele TÜV (īn Romānia = ITP) din tara.

Pe undeva BANUI care-i cauza de ce a tras masina asa isteric.
Am bagat saptamīna trecuta benzina (plin) de la statia ARAL, benzina SUPER PLUS de 100 octani īn loc de 98. Sa fie oare asta cauza?
Serje
Nu are legatura benzina, mai ales la motorul de 1.4, eventual la 1.6 16V.
Datele is luate de pe Dacia.ro Link
EinarN
Interesant. Pe PAGINA GERMANA sīnt preluate aceleasi date. Numai la Sandero ECO e notat 167 si singurul cu 174 e SANDERO SUPER cu motor de 1,6.

De ce le-au REBOTEZAT naiba stie.

Oricum, trebuie s-o pun la DEKRA pe stand ca aici ceva nu-i īn ordine.
Sa fie taho defect, sa vezi ce tii iau pe cei de la Renault la īmpins vagoane.
Au mama !! 022.gif
namidee
Intreb si eu ca profanul: ce legatura are discutia de mai sus cu anvelopele de iarna? Einarn, eu unul am masina din tara si n-am motive sa ma plang de ea, cu exceptia stergatorului stanga care a inceput sa scartaie si care urmeaza a fi inlocuit. Eu unul nu cred ca un Sandero "pt. export" ar fi diferit de unul pentru intern, asa ca las-o mai moale cu super Sandero-ul tau comparativ cu al amicilor luat de la "importatori privati", considera-te norocos sau considera-i pe ei ghinionisti si basta. Eu chestia cu limitarea turatiei la 6000 rpm o vad ca pe o masura de protectie a motorului si nimic mai mult, si ma indoiesc ca au scos asta pentru masinile din Germania. Ca sa terminam odata pt. totdeauna cu subiectul, are cineva rapoartele de demultiplicare ale cutiei? Ce viteza corespunde unei turatii de 6000 rpm in treapta 5?
EinarN
@ namidee

Pai stai asa ca , nu-i asa icon_mrgreen.gif

De un super sandero nu poate fi vorba ci se pare mai degraba de un defect si azi fiind duminica n-am unde sa merg si nu pot face nimic. °in cursul saptamīnii ma voi ocupa de problema asta deoarece o deviere de 25 km/ si asta cu gume de iarna este inacceptabila.

Īn ceea ce priveste importatorii particulari treaba lor ce si cum dar , ce-mi pica mie foarte greu la stomac este simplul fapt ca īn ultimul timp apar forumurile de dacii ca ciupercile dupa ploaie īn germania asta si daca continua tot asa vor fi acusi mai multe ca de golf. Trist īnsa ca īn marea parte sīnt unii si aceasi cascati care labaresc una si aceasi tema 24 de ore din 24 sau nu auzi alt ceva decīt vaicareli de-ti iese pe sus si nu mai sti ce sa crezi. Ca sa fiu sincer, pt. a conduce o masina, nu ai nevoie de un forum dar se pare ca īn germania asta cei ce sustin ca au dacii efectiv nu au ci AR VREA sa aibe ca daca are dacie si are servici, n-are timp sa stea īn timpul saptamīnii 24 de ore din 24 īn forumuri si sa TRANCANE cīt īn luna si-n stele ci si-ar vedea de servici si masina.

Nu stiu daca ai observat, eu cel putin nu sīnt aici pe forum pt. masinile astea noi ci mai mult pt. dacia vintage deoarece la astea noi nu am ce scrie. E noua are garantie, se defecteaza, dispare īn service. Punkt.
Am scris īnsa aici treaba cu viteza, ca-mi picase cu tronc fiind ceva iesit din comun si ceva nu-i īn ordine, si nu pt. ca sa "calc" pe careva.
bobo77
QUOTE(EinarN @ 30 Nov 2008, 11:33)


Am citit cartea tehinca a masinii toate 144 de pagini din scoarta-n scoarta.
Nici unde nu se specifica viteza maxima a masinii.
*


In Romania viteza maxima a masinii este scrisa pe cartea de identitate a masinii si pe talon...
EinarN
QUOTE(bobo77 @ 30 Nov 2008, 20:18)
In Romania viteza maxima a masinii este scrisa pe cartea de identitate a masinii si pe talon...
*


La mine īn talon, scrie ce-i pe taho. 200 + o linie = 210 km/h
Se pare ca cei de la īnmatriculari scriu īn talon ce scrie pe taho wacko.gif
namidee


QUOTE(EinarN @ 30 Nov 2008, 14:15)

De un super sandero nu poate fi vorba ci se pare mai degraba de un defect si azi fiind duminica n-am unde sa merg si nu pot face nimic. °in cursul saptamīnii ma voi ocupa de problema asta deoarece o deviere de 25 km/ si asta cu gume de iarna este inacceptabila.
*




Nu vad ce legatura au pneurile cu vitezometrul. Ceea ce conteaza e numarul de turatii al rotii, care inmultit cu circumferinta rotii da viteza. Sau ai pus cumva alte pneuri decat cele recomandate de producator (caz in care circumerinta rotii se modifica)?

QUOTE(EinarN @ 30 Nov 2008, 14:15)
Īn ceea ce priveste importatorii particulari treaba lor ce si cum dar , ce-mi pica mie foarte greu la stomac este simplul fapt ca īn ultimul timp apar forumurile de dacii ca ciupercile dupa ploaie īn germania asta si daca continua tot asa vor fi acusi mai multe ca de golf. Trist īnsa ca īn marea parte sīnt unii si aceasi cascati care labaresc una si aceasi tema 24 de ore din 24 sau nu auzi alt ceva decīt vaicareli de-ti iese pe sus si nu mai sti ce sa crezi. Ca sa fiu sincer, pt. a conduce o masina, nu ai nevoie de un forum dar se pare ca īn germania asta cei ce sustin ca au dacii efectiv nu au ci AR VREA sa aibe ca daca are dacie si are servici, n-are timp sa stea īn timpul saptamīnii 24 de ore din 24 īn forumuri si sa TRANCANE cīt īn luna si-n stele ci si-ar vedea de servici si masina.
*



Pai e normal sa fie asa. Adica, pe un forum multi scriu cand au probleme cu masina si cauta solutii, si asta e valabil la toti producatorii. Ia citeste mataluta sectiunea de probleme tehnice la Logan, zici ca e rabla secolului. Banuiesc ca si posesorii de Sandero citesc pe-acolo (eu unul asa fac) inainte de a posta si asta a redus numarul topicurilor la probleme tehnice Sandero.
billbobdoe
ON TOPIC:

Preturi in reteaua Dacia:

Montat anvelope iarna: 58ron
Echilibrat roti (fara plumbi): 60 ron

Impresii personale:
- Plusuri: cu programare, nu mai stai la coada in frig; nu se lucreaza la repezeala; esti tratat omeneste
- Minusuri: montat+echilbrat m-a ajuns cu ~ 40 ron mai scump ca in targ (parerea mea ca ~20 ron fac plusurile)
EinarN
QUOTE(namidee @ 3 Dec 2008, 12:50)
Nu vad ce legatura au pneurile cu vitezometrul. Ceea ce conteaza e numarul de turatii al rotii, care inmultit cu circumferinta rotii da viteza. Sau ai pus cumva alte pneuri decat cele recomandate de producator (caz in care circumerinta rotii se modifica)?
turatia rotii nu se ia din butucul rotii circumferinta etc, semnalul pt. taho se ia de la cutia de viteze de la ieirea cardan ce se afla īn ea unde intra capul planetarelor. Vezi vreun fir pe la roti care duce la blocul taho prin centralizator ? Eu nu. Singurul lucru ce-i la roti sīnt senzorii ABS wink.gif

Logan / Sandero nu-i Dacia 1300.
Serje
Daca ai schimbat anvelopele cu altele de alta dimensiune decat cea trecuta in talon, influenteaza viteza afisata.
AL
acestea fiind zise, va rog sa va concentrati asupra anvelopelor si sa lasati deoparte discutia despre efectele sau legalitatea modificarii dimensiunilor anvelopelor utilizate!
slaiciprian
QUOTE(EinarN @ 30 Nov 2008, 08:17)
@ Serje

La toate masinile se noteaza īn fisa viteza maxima DE SIGURANTA si nu viteza maxima de de test limita care de regula este mai mare iar īn ceea ce priveste diferentele la parametri tehnici de la tara la tara la acelasi tipt de masina, am patit-o nu o data.

Am scris si īn celalalt topic de BMW-ul adus din SUA Care la 180 se "sugruma" singur cu toate ca putea lejer peste 200.

La Dacia clasica (1300) si aici am avut o surpriza cu cītiva ani īn urma.
Īn timp ce o Dacie 1300 pe strazile romānesti nu ducea mai mult de 135 km/h si daca īncercai sa-i dai mai mult se "sugruma" singura si nu mai tragea, o Dacia clasica (1300) facuta pt fosta DDR tragea lejer 155 km/h (testat pe autostrada Berlin - Leipzig) dupa care nu mai putea.

Ca atare eu nu ma pot lua dupa ce povestesc cei de la Dacia si ce scriu ei īn fisa tehnica la masinile facute pt. piata romāneasca si asa pe līnga asta ma gīndesc si la alternativa ca cele produse pt. intern sīnt (POATE) īncuiate electronic exact asa ca BMW-ul adus din Sua.
*


radmasa.gif

post-336-1110552475.gif

am gasit cipul care imi incuia viteza la dacie, l-am descuiat, si surpriza...
am "facut" vre-o 3 bemveuri si vre-o doua mertzuri ieri... ce viteze... ce acceleratii are acum... adrenalina pura... (evident, sunt convins ca merturile si beemveurile erau din alea "incuiate, dar oricum...)

post-336-1110552475.gif
MariusWsW
Super afaceri se fac aici ! 200 lei pe o anvelopa cu niciun renume in loc de 235 lei pe una care are teste facute garla in toate conditiile de drum si temperatura. Merg pe ideea "dai un ban dar stai in fata", ca iarna tare bine e sa fii in fata. Fac poze cu ceea ce mi-am luat eu, si va spun, merita pana la ultimul banut! 235lei/buc


Cat privetse dimensiunea am 2 lucruri de spus:

1 - viteza creste cu 3km la 100/h adica. Ppe gps in loc de 93/h ai 96-97/h la 100/h cat arata ceasul


2 - eu merg des, dar foarte des de la Buc la Bv- moieciu-fundata si de-aia mi-am luat 195/65-15 insa ca un minus, nu mai are asa de multa stabilitate, se leagana in curbe Dar nu stiu daca iarna conteaza asa de mult pt ca nimeni nu e inconstient zic eu, sa mearga cu viteze de peste 90-100/h
octavian_butuc
vreau sa imi iau si eu tigar winter si vreau sa stiu daca merita...

multumesc anticipat
tatabobu
Nu prea. Cu Tigar noi-noute puse pe fata am avut probleme mai mari la iesirea din zapada semi-intarita decat cele avute cu Sava Eskimo purtate 2 ierni. In rest nu am simtit mare diferenta, adica pe uscat/ zapada batatorita/ zapada proaspata (strat subtire) erau cam tot pe acolo.
Le-am schimbat pe cele de pe fata din cauza unui cui infipt intr-un Eskimo. Comparatia intre Sava vechi si Tigar noi e facuta in zile consecutive, acelasi loc de parcare, aceleasi anvelope pe spate.
rodi
Am sa va spun un secret despre anvelope de iarna. Daca fabricantul este din tara nordica, acolo este cel mai bine facut profil, material si forma.
bobo77
Ce naiba nu ai spus mai devreme mai...stiam si eu ce sa-mi cumpar.
Iulikk
QUOTE(rodi @ 20 Nov 2010, 11:49)
Am sa va spun un secret despre anvelope de iarna. Daca fabricantul este din tara nordica, acolo este cel mai bine facut profil, material si forma.
*



'Ai de plm radmasa.gif . De unde le scoti ma? China este destul de "nordica"? blush.gif
rodi
Nordul Europei...

De unde stiu : Din lunga practica : Rezista si pe vara fierbinte - asa sunt de bune la material...

Le egaleaza si altele dar acestea sunt sigure la ei - cum sa isi permita altfel ? In tara lor inzapezita 2/3 an ?

Si nu vorbesc de all season !
C a t a l i n
Te referi probabil la Nokian ca brand. WR2 G2 sunt foarte bune, dar este un profil adaptat zonei noastre de Europa. La ei, īn țćrile nordice, se vānd alte modele, mai agresive, profile pe care eu nu le-am vćzut la vānzare pe la noi.
MariusWsW
Hai sa vorbim de lucruri concrete...sunt satul de pareri de doi bani pe toate site-urile...mai ales pe aici; sunt unii care vorbesc din "propria lor experienta" care au condus un jaguar cu gume de iarna care merg foarte bine vara in colin mcrae, sau nfs....super astia, ii admir!
Vorbiti mai nene (aviz amatorilor) despre gume pe care LE-ATI cumparat VOI, cu banii vostri, si pe care le-ati testat voi, dupa ce in prealabil ati citit specificatii tehnice, teste de comparatie si apoi testul final - VOI INSIVA!

Asa m-am nimerit la o vulcanizare la care a venit un neghiob cu audi a4 pe care se lauda ca a dat 42k de euro, cu tigaruri sh de 225/45/17 de iarna....au ras aia toti pe acolo....vrei bun-da bani si ia ce e bun, vrei sa treci doar iarna, ia ceva de firma sh bun (ca se gasesc daca ai rabdarae sa cauti) sau, fii prost, ia chinezarii si pune pe porsche...vorba aia!

In primul rand vorbesc din experienta mea, si sa nu-mi fie spre lauda, insa iarna merg saptamanal la schi si ma confrunt cu ea in maxime conditii. Un cauciuc bun de iarna este unul ingust si inalt. Care sa nu respecte specificatiile producatorului de masini ( in speta dacia) respectiv in cazul nostru 185/65/15. Am optat pt 195/65/15, adevarat, mai lat putin...dar dupa cautari si telefoane nenumarate am inteles ca la noi nu se comercializeaza o guma mai mica de 195/65/15 din goodyear ultragrip extreme...anul trecut....acum oricum nu mai conteaza.
Pt cunoscatori dau mai jos cateva specificatii vizavi de modelul standard:

Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
185/65-15 120mm 311mm 622mm 1952mm 512 0.0%
195/65-15 127mm 317mm 634mm 1993mm 502 2.1%

este mai inalt, ceea ce face ca intreaga masina sa fie mai inalta, ceea ce e un avantaj in fata nametilor, intra mai usor in zapada si ajunge la partea aderenta mai usor ( si ca sa nu existe contraziceri pe aici, luati ca etalon cursele wrc pe zapada, veti constata ca gumele sunt de cel mult 155/80/16 pt subaru, mitsibishi...etc) plus cuiele aferente.

Nu am nimic cu chinezariile, sunt excelente daca vrem sa ne miscam doar prin oras, unde e mai tot timpul deszapezit...insa, pt extremisti, firma si studiile facute pe profiluri isi spun cuvantul.

Licentele de tip michelin, nankang, nokian....e ca si cum ti-ai lua dacia si ai avea pretentii de renault!
Pt cunoscatori, nokian face unele dintre cele mai bune profiluri de iarna, imprumutate si modificate de marii producatori internationali.

drumuri bune!
gabylzr
QUOTE(MariusWsW @ 16 Dec 2010, 10:20)
Un cauciuc bun de iarna este unul ingust si inalt. Care sa nu respecte specificatiile producatorului de masini ( in speta dacia) respectiv in cazul nostru 185/65/15. Am optat pt 195/65/15, adevarat, mai lat putin...dar dupa cautari si  telefoane nenumarate am inteles ca la noi nu se comercializeaza o guma mai mica de 195/65/15 din goodyear ultragrip extreme...anul trecut....acum oricum nu mai conteaza.
*


Daca este asa cum spui tu oare producatorul nu recomanda el dimensiunile astea pentru iarna , eu nu iti dau dreptate .
MariusWsW
iar vorbim fara sa gandim....oare toate masinile au dimensiunile rotilor identice??
tocmai, ca pt cei care vor sa isi puna de ex pe maseratti 285/35/22 isi pun asa, care nu, isi pun mai inguste, mai uita-te si tu pe la tv la curse de masini pe zapada si gheata si ai sa imi dai dreptate
gabylzr
Si eu credeam ca vorbom de sandero-logan si in fond si la urma urmei cine dracu te crezi tu de spui la toata lumea ca nu gandeste ?
FLP
QUOTE(MariusWsW @ 16 Dec 2010, 11:20)
Nu am nimic cu chinezariile, sunt excelente daca vrem sa ne miscam doar prin oras, unde e mai tot timpul deszapezit...insa, pt extremisti, firma si studiile facute pe profiluri isi spun cuvantul.

Licentele de tip michelin, nankang, nokian....e ca si cum ti-ai lua dacia si ai avea pretentii de renault!
Pt cunoscatori, nokian face unele dintre cele mai bune profiluri de iarna, imprumutate si modificate de marii producatori internationali.
drumuri bune!
*




Bun venit pe forumul Dacia, aria Sandero.

MariusWsW
gabylzr, citeste toate postarile de pe topicul asta, si ai sa intelegi, sunt sigur...
history
El a inteles, tu mai ai ceva probleme. 182.gif
vic24
cine imi poate spune o parere despre firestone wh2evo ??? am gasit la 230 pe net si ma tenteaza. dar nu am auzit mai nimic de ele.
corbex
Marca e prea cunoscuta ca sa ai dubii. Daca nu-ti propui sa faci sporturi extreme pe timpul iernii, aproape orice ai lua e bun. Pe paginile de teste vezi rezultate contradictorii la cauciucuri apartinind aceleaiasi marci, de obicei celebre. Asa ca, pentru o utilizare normala, n-ar trebui sa-ti faci probleme.
vic24
nu. imi propun sa merg cat se poate de normal, fara nicio escapada. eu de regula cand ninge mai tare las masina acasa, dar acum cu amenzile astea tre sa-mi iau gume de iarna si pentru cativa fulgi. si nu as lua chiar ce e mai ieftin, dar nici nu vreau sa dau prea mult.
bobo77
@vic24 unde le-ai gasit la pretul asta?
vic24
pana la urma am luat debica frigo 2 de pe acelasi site. imi place mai mult profilul, e mai agresiv. la 213 ron. am luat 4 si transportul a fost moca. comanda vineri si au venit sambata. sunt faine.
cris06
Cand sunt fabricate?
vic24
asta e punctul forte. saptamana 30 2011. adica sunt caldeeeeee. made in poland.
GABONE77
eu as merge fie pe vredestein http://www.savhor.ro/anvelope-iarna/vredes...56515-2936.html fie pe BF Goodrich care sunt ceva mai ieftine http://www.savhor.ro/anvelope-iarna/bf_goo...56515-6596.html

nu fac reclama dar stiu ca au preturi bune, pneurile sunt facute in 2011 si la 4 bucati primesti si manopera gratis.

iarna nu-i ca vara din pacate smile.gif
vic24
sunt foarte multe anvelope mai bune decat debica. dar avand in vedere cat tine zapada la constanta si de cate ori ninge, plus ca nu sunt dependent de masina, deci daca e viscol o las acasa, cred ca astea ieftine pe care le-am luat sunt ok. ideea e sa nu iau amenda si sa fie ok pe conditii de lapovita, mazga, si cred ca pentru asta sunt mult mai ok decat cele de vara care aluneca destul de rau.
eu m-am luat dupa un coleg cu logan care a avut iarna trecuta exact modelul asta de debica si mi-a spus ca sunt foarte bune, mai bune (zice el.., ma rog) decat kumho pe care le are pe masina de serviciu. si omul e sofer profesionist.
oricum o fi, de luat le-am luat, o sa va spun ce si cum cand le montez si dau de zapada. biggrin.gif
Leo0608
buna seara,
am gasit niste anvelope 195/80/15 MUD TERRAIN (2 si 2 vezi pozele de mai jos) ptr autovehicule 4x4 la un pret ff convenabil
Intra ele pe o janta de 6,5J?
Merg puse pe logan?
Profilul e muult mai agresiv si au si carne multa fata de cele de iarna
Ma acopar cu astea conform obligativitatii legii ptr cauciucuri de iarna?
Multumesc anticipat
cris06
radmasa.gif
De ce nu-ti cumperi masina care poate duce asemenea anvelope? Lamureste-te ce inseamna cifrele alea la dimensiuni si fa o comparatie cu cele inscrise in talon sau CIV.
Daca iti intra in locul celor standard te-ai scos! yupy.gif
mphlorin
de pus cred ca se pot pune, problema mare o sa fie in viraje smile.gif
PaulT
Au pe ele marcajul cu fulg de nea? Probabil ca nu... Daca nu il au nu au nici o treaba cu iarna. Asta pe langa diferenta de diamentru, deloc neglijabila si care nu are nici o legatura cu ce e permis pe Logan...
b76bgaarh
paule aia ci fulgu de nea e folclor.

in directiva europeana anvelopele de iarna sunt doar cu marcaj M+S. si se pune imediat dupa dimensiunea anvelopei.
klaus
confirm ce zice b76bgaarh
Directiva invocata in legea noastra se refera doar la "M+S", nu la pictograme si desene pe anvelopa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.