andreis
28 Oct 2008, 15:33
Salutare,
Am un Symbol Fidji din 2006, are asigurare Full-Casco si in vara am avut o mica problema. Ma aflam in coloana, domnisoara din fata s-a hotarat ca nu mai trece pe galbem si franeaza pe trecere. Am lovit-o din spate, la ea pagube mai mult decat minore, la mine s-a rupt o "urechiusa" de la farul dreapta, capota putin ciupita, grila rupta, etc. Am sunat la domnul de la Casco, am facut pozele si mi-a recomandat un service bun. Am fost acolo, au venit piesele in cateva zile, s-au montat si toata bune si frumoase. Servisul nu este o reprezentanta Renault, este mai mic si se lucreaza super ok, cel putin vopseauna de pe capota e identica cu cea veche.
Problema este la far, arata identic cu cel vechi, dar zilele trecute cand a fost frig si a dat putina ploaie, sticla farului s-a aburit pe interior. Asta am vazut acum, din cauza caldurii de la motor, s-a format condens, iar farul arata oribil.
Ce pot face? Acum pot sa-l sparg si sa cer altul, dar nu e corect. Pot merge la asigurator sa cer sa-mi fie schimbat? Ma gandesc ca se pot lega de faptul ca la vremea respectiva a fost ok, si poate ca "s-a stricat intre timp, ca deh'...".
Ce pot face, a mai patit cineva asa ceva?
einstein1984
28 Oct 2008, 15:36
Posibil sa se fi astupat gaurile de ventilatie ale farului. Aprinde faza lunga si vezi daca dispare condensul.
andreis
28 Oct 2008, 15:43
Unde sunt gaurile astea de care zici? Oricum, stiam ca farul este capsat, sper ca asa se zice, adica nu are voie sa se intample asta.
A mai patit cineva asa ceva, solutii?
andreis
30 Oct 2008, 16:20
Inseamna ca doar la mine s-a intamplat... asta e, se sparge si se face din nou pe CASCO, nu prea e corect, dar nici sa-mi puna un far defect nu e corect
Executron
30 Oct 2008, 17:01
Asteapta un pic nu-l sparge inca.
Asa am patit si eu la passat cu un far nou care stiam ca e de origine. La prima ploaie s-a aburit binisor.
Dupa aceea nu s-a mai aburit niciodata. Asigura-te ca furtunelul ala care e special pt evaporare este in sus!
Daca farul e nou atunci ai garantie. Du-te la service si spune-le problema si sa ti-l schimbe daca e cazul.
andreis
30 Oct 2008, 17:05
Cum si unde trebuie sa ma uit pentru furtunel? Sper sa fie asta problema, macar sa scap de niste drumuri la Politie pentru constatare, la Asigurator si apoi la Reprezentanta (adio service-uri mici, direct la sursa de acum).
Executron
30 Oct 2008, 22:26
Pai depinde de la far la far, nu stiu cum e la renault, dar la VAG e un furtunel sub forma de L pozitionat de obicei intre faza scurta si semnal, in general in partea superioara a farului.
Dupa ce il indrepti eu recomand o sesiune de mers 2-3 ore cu farurile pornite sa se duca de tot apa de acolo.
RADU__
30 Oct 2008, 22:33
In mod normal, acum daca nu mai este aburit, ar trebui sa faci o sesizare scrisa catre atelierul service, din care sa rezulte ca ai aceasta problema, dar fenomenul nu se poate reproduce in service. Ceri un nr de inregistrare si depui hartia la secretariatul atelierului (patron, secretara etc)
Pe viitor, daca este cazul, te vei putea folosi de aceasta hartie pentru garantie la piesa respectiva.
Nu e problema de asigurari, e problema de service (garantie lucrare).
andreis
31 Oct 2008, 14:37
O sa vorbesc cu cel de la Casco, sa vad ce zice. Cand vine vorba de piese, nu stiu cate dintre cele care sunt montate in service sunt "de origine". Am sa aman treaba aste pe Luni, acum e weekend si parca nu am chef sa ma duc in service. Poate prind niste ploaie (nu ma intelegeti gresit, nu vreau un weekend ploios) dar poate se intampla si ii fac o poza, macar sa le arat celor din service ca nu vorbesc tampenii.
Cat e garantia la lucrare?
garantia la lucrare 3 luni.. la piese 12-18 luni
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.