oricat ai vrea tu, intelege ca TREBUIE mai intai sa verifici termostatul, pe urma daca e cald furtunul de la comutatorul ala spre bord. daca zici ca ai apa destula si e totu ok, s-ar putea sa ai infundat caloriferul de la aeroterma (e de belea, scump bre). caloriferul are in interior niste canaluri foarte subtiri in forma de spirala prin care trece apa ca sa dea caldura si in acelasi timp sa se raceasca; se infunda foarte usor.
daca ai noroc si nu e asta, fa o aerisire ca s-ar putea sa fi prins un gol de aer pe undeva si nu se mai face nici racirea ca lumea la motor, nici incalzirea deloc in masina; iar daca iti pierde apa prea repede si se mai aude si un zgomot ca de cilindru care bate, pregateste-te sa-ti iei capac la pompa de apa (~500 mii)
inca ceva: vine AER RECE sau NU VINE AER DELOC? daca nu vine aer deloc, ai 2 variante: s-a ars siguranta sau
s-a ars doar motorul de la aeroterma (~600 mii)
multa bafta (daca nu reusesti, imbraca-te mai gros in masina)