Floppy76
28 Jan 2005, 20:50
Salut,
Stie cineva de ce furtunul de aer cu diuză mi se umple tot timpul cu mizerii (cred ca ulei). Trebuie sa dau jos acel furtun tot la 2 zile si sa-l curat pt că diuza se infundă. Multumesc
Al Cap0nE
28 Jan 2005, 22:09
pt ca ai setul destul de dus. Scoate celalat furtun (cel care iese din chiolasa)care intra in T-ul in care intra si cel cu diuza, sub masina (iei un furtun mai lung). Asa o sa se rezolve problema. Te sfatuiesc sa cureti si carburatorul dupa ce faci asta pt ca sigur si acolo ai o groaza de mizerie.
PS
am uitat, sa astupi gaura din T dupa ce scoti furtunul.
subscriu la cele de masi sus, si pune si tu un ulei mai de doamne-ajuta...
Floppy76
28 Jan 2005, 22:18
OK !
TheSaiLor
30 Jan 2005, 00:55
Mai patesti asa si de la uleiul prost. Vaporizeaza usor si se depune in diuza si mai intra si prin carburator. Oricum diuza aia o sa fie mai mereu murdara sa stii. Depinde si cat de murdara e.
ydaniel
30 Jan 2005, 11:00
Eu am bagat acum ulei de la petrom(dacia mea nu cunostea decat esso,texaco,bp)si dupa 30 km era plin de muci recuperarea de la ulei!concluzie cum fac rost de $ ulei de un bulion!a si am bagat un furtun de 1m si l-am tras sub masina sa dea acolo vaporii de ulei!
ovidius max
6 Feb 2009, 07:31
Buna ziua,
Am avut o problema, am rezolvat-o dar va rog sa imi spuneti daca am rezolvat-o corect. Asadar am mers cu masina in oras si cand sa plec din parcare de la supermarket, neam daca a mai vrut sa stea la relanti chiar daca motorul era cald. Cu chiu cu vai am adus-o acasa, cu socul tras, ca se oprea motorul cand opream masina. Si cand mergea mergea tare aiurea - dadea in nas etc.
In parcare acasa, pe intuneric, pe pipaite, am simtit ca furtunul care vine de la carburator si intra in galerie era scos. L-am pus dar masina tot asa facea. L-am pipait in continuare si am simtit ca nu are nici o diuza, nimic. Aveam si furtun nou, si diuza, le-am pus si e ok. Acuma: diuza unde se pune, la capatul dinspre galerie sau dinspre carburator? Si am o diuza cu gaura mai mica si una cu gaura mai mare; care e mai bine de pus? Eu am pus-o pe cea cu gaura mai mica.
se pune chiar la intrarea in T, e si furtunul mai gros acolo, si pune-o pe aia de 2 mm.
ovidius max
6 Feb 2009, 07:54
Eu am pus-o taman invers - la capatul mai subtire. Acuma sa vad care-i aia de 2 mm. Cred ca trebuie sa o masor cu un burghiu.
ionut_09_RWX
6 Feb 2009, 08:24
QUOTE(ovidius max @ 6 Feb 2009, 07:54)
Eu am pus-o taman invers - la capatul mai subtire. Acuma sa vad care-i aia de 2 mm. Cred ca trebuie sa o masor cu un burghiu.
se pune cat mai departe de galerie ca sa nu se deformeze de la caldura!
krapcarasu
6 Feb 2009, 08:41
<span class='edit'>6 Feb 2009, 09:43:</span>
ca sa scapi de curatat pune furtunu de la t in loc de galerie intr-o pata calda(infunzi bine galeria si nu mai pui diuza), pata are in ea diuza si fiind calda inmoaie depunerile facindu-le mai usor de aspirat sau uis(pata modificata)
ionut_09_RWX
6 Feb 2009, 09:00
QUOTE(krapcarasu @ 6 Feb 2009, 08:41)
<span class='edit'>6 Feb 2009, 09:43:</span>
ca sa scapi de curatat pune furtunu de la t in loc de galerie intr-o pata calda(infunzi bine galeria si nu mai pui diuza), pata are in ea diuza si fiind calda inmoaie depunerile facindu-le mai usor de aspirat sau uis(pata modificata)
oameni buni "pata calda" e o parte din galeria de admisie .... chiar prima
slaiciprian
6 Feb 2009, 09:08
afurisita aia de diuza poate sa dispara. mi-au plecat doua in doua zile, pana m-am prins de poanta si am pus un colier acolo.
ionut_09_RWX
6 Feb 2009, 09:16
QUOTE(slaiciprian @ 6 Feb 2009, 09:08)
afurisita aia de diuza poate sa dispara. mi-au plecat doua in doua zile, pana m-am prins de poanta si am pus un colier acolo.
pai daca e furtunul larg... sa nu strangi colierul foarte tare
bufaru
20 Feb 2009, 11:43
QUOTE(ionut_09_RWX @ 6 Feb 2009, 10:16)
pai daca e furtunul larg... sa nu strangi colierul foarte tare
aceeasi problema o aveam si eu,puneam duza si o gaseam in carburator pe clapeta de la acc ...si d atunci am pus niste izolier band srans si nu mai iese,,,,
ydaniel
21 Feb 2009, 14:49
cea mai buna solutie pentru a nu mai avea pb cu duza:
-astuparea gaurii din galerie cu un surub conic,din bronz
-o talpa de carburator tip nou+furtun tip nou mai scurt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.