Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: diuza infundata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Floppy76
Salut,
Stie cineva de ce furtunul de aer cu diuză mi se umple tot timpul cu mizerii (cred ca ulei). Trebuie sa dau jos acel furtun tot la 2 zile si sa-l curat pt că diuza se infundă. Multumesc
Al Cap0nE
pt ca ai setul destul de dus. Scoate celalat furtun (cel care iese din chiolasa)care intra in T-ul in care intra si cel cu diuza, sub masina (iei un furtun mai lung). Asa o sa se rezolve problema. Te sfatuiesc sa cureti si carburatorul dupa ce faci asta pt ca sigur si acolo ai o groaza de mizerie.

PS
am uitat, sa astupi gaura din T dupa ce scoti furtunul.
RIon
subscriu la cele de masi sus, si pune si tu un ulei mai de doamne-ajuta...
Floppy76
OK !
TheSaiLor
Mai patesti asa si de la uleiul prost. Vaporizeaza usor si se depune in diuza si mai intra si prin carburator. Oricum diuza aia o sa fie mai mereu murdara sa stii. Depinde si cat de murdara e.
ydaniel
Eu am bagat acum ulei de la petrom(dacia mea nu cunostea decat esso,texaco,bp)si dupa 30 km era plin de muci recuperarea de la ulei!concluzie cum fac rost de $ ulei de un bulion!a si am bagat un furtun de 1m si l-am tras sub masina sa dea acolo vaporii de ulei!
ovidius max
Buna ziua,

Am avut o problema, am rezolvat-o dar va rog sa imi spuneti daca am rezolvat-o corect. Asadar am mers cu masina in oras si cand sa plec din parcare de la supermarket, neam daca a mai vrut sa stea la relanti chiar daca motorul era cald. Cu chiu cu vai am adus-o acasa, cu socul tras, ca se oprea motorul cand opream masina. Si cand mergea mergea tare aiurea - dadea in nas etc.
In parcare acasa, pe intuneric, pe pipaite, am simtit ca furtunul care vine de la carburator si intra in galerie era scos. L-am pus dar masina tot asa facea. L-am pipait in continuare si am simtit ca nu are nici o diuza, nimic. Aveam si furtun nou, si diuza, le-am pus si e ok. Acuma: diuza unde se pune, la capatul dinspre galerie sau dinspre carburator? Si am o diuza cu gaura mai mica si una cu gaura mai mare; care e mai bine de pus? Eu am pus-o pe cea cu gaura mai mica.
argon
se pune chiar la intrarea in T, e si furtunul mai gros acolo, si pune-o pe aia de 2 mm.
ovidius max
Eu am pus-o taman invers - la capatul mai subtire. Acuma sa vad care-i aia de 2 mm. Cred ca trebuie sa o masor cu un burghiu.
ionut_09_RWX
QUOTE(ovidius max @ 6 Feb 2009, 07:54)
Eu am pus-o taman invers - la capatul mai subtire. Acuma sa vad care-i aia de 2 mm. Cred ca trebuie sa o masor cu un burghiu.
*



se pune cat mai departe de galerie ca sa nu se deformeze de la caldura! excl.gif
krapcarasu
<span class='edit'>6 Feb 2009, 09:43:</span>
ca sa scapi de curatat pune furtunu de la t in loc de galerie intr-o pata calda(infunzi bine galeria si nu mai pui diuza), pata are in ea diuza si fiind calda inmoaie depunerile facindu-le mai usor de aspirat sau uis(pata modificata)
ionut_09_RWX
QUOTE(krapcarasu @ 6 Feb 2009, 08:41)
<span class='edit'>6 Feb 2009, 09:43:</span>
ca sa scapi de curatat pune furtunu de la t in loc de galerie intr-o pata calda(infunzi bine galeria si nu mai pui diuza), pata are in ea diuza si fiind calda inmoaie depunerile facindu-le mai usor de aspirat      sau uis(pata modificata)
*




oameni buni "pata calda" e o parte din galeria de admisie .... chiar prima excl.gif excl.gif wacko.gif
slaiciprian
afurisita aia de diuza poate sa dispara. mi-au plecat doua in doua zile, pana m-am prins de poanta si am pus un colier acolo.
ionut_09_RWX
QUOTE(slaiciprian @ 6 Feb 2009, 09:08)
afurisita aia de diuza poate sa dispara. mi-au plecat doua in doua zile, pana m-am prins de poanta si am pus un colier acolo.
*



pai daca e furtunul larg... sa nu strangi colierul foarte tare excl.gif
bufaru
QUOTE(ionut_09_RWX @ 6 Feb 2009, 10:16)
pai daca e furtunul larg... sa nu strangi colierul foarte tare excl.gif
*


aceeasi problema o aveam si eu,puneam duza si o gaseam in carburator pe clapeta de la acc ...si d atunci am pus niste izolier band srans si nu mai iese,,,,
ydaniel
cea mai buna solutie pentru a nu mai avea pb cu duza:
-astuparea gaurii din galerie cu un surub conic,din bronz
-o talpa de carburator tip nou+furtun tip nou mai scurt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.