raduhoria
7 Nov 2008, 18:28
De curand am schimbat discul de ambreiaj si cutia de viteze si acum,observ ca in momentul in care plec de pe loc se aude un zgomot scurt,numai in treapta 1 si nu intotdeauna.De ce ?
badboy_marius
7 Nov 2008, 23:33
cum ai pus discul de ambreaj? verifica.
raduhoria
8 Nov 2008, 09:51
Adica cum?Cred ca intra intr-o singura pozitie cutia pe disc altfel nu cred ca se poate monta,de acea zic ca l-am pus corect .
Bulldog
11 Nov 2008, 00:46
Eu zic sa te mai gandesti cum l-ai pus, discul poate fi pus si invers.
raduhoria
11 Nov 2008, 18:30
l-am pus ca in imagine,partea care se vede e inspre cutie
badboy_marius
11 Nov 2008, 22:32
eu de curand mi-am schimbat motorul
din neatentie, mi-am pus discul invers, adica cu partea iesita in afara spre motor, si a intrat, statea motorul brici pe cutie, pana mi-am dat seama si am dat iar motoru jos si l-am pus corect. din cate am inteles, la rece e ok, dar la cald risca sa-ti sara din viteze...oricum, partea iesita a discului, spre cutie.
raduhoria
11 Nov 2008, 22:45
Deci l-am pus bine,totusi ce ar putea fi?Am mai auzit zgomotul asta si la alte dacii,tot la debraiere,dar nu e un zgomot normal.
br17rfg
11 Nov 2008, 22:52
Mai regleaza cursa la ambreiaj....
Presupun ca se aude ca un fel de scartatit mai gros asa......
asa mi se intamplase si mie si am mers asa o bucata de timp pana am schimbat discul...
raduhoria
12 Nov 2008, 20:45
Da este un scartait mai gros,ce sa-i fac sa mai strang piulitele de la cablu de ambriaj sau sa le desfac?Ambreiajul prinde destul de jos.
badboy_marius
12 Nov 2008, 23:39
trebuia sa ai joc cativa mm la firul de ambreaj.
br17rfg
12 Nov 2008, 23:51
el trebuie sa prinda undeva la jumate si daca iti tine undeva mai jos mi se pare ca trebuie sa mai strangi nu mai retin sigur dar parca strans..
daca gresesc sa ma corecteze cineva....
PH-06-BOA
14 Nov 2008, 21:02
Cu cat tine mai jos, cu atat e mai bine ( sigur nu freaca rulmentul pe soare in starea libera)dar sa intre usor in viteze ( a1-a). Cu cat tine mai sus (cupleaza ), cu atat sansa de a nu avea jocul normal, e mai mare. Daca intra usor si cupleaza cat mai jos, restul cursei pedalei, este de indepartare a rulmentului , de soarele placii. Deci , sigur rulmentul nu ramane in presiune. Bine?
salut!
am schimbat ferodourile la a mea masinuta caci discul nu s-a potrivit deoarece canelura la mine este mult mai mica decat cea dupa discul cel nou. i-am batut ferodouri noi si sper sa fie ok insa rulmentul nou a avut un guler mai mare si asa ca l-am lasat pe cel vechi caci era bun. ce fel de cutie este asta? 365-11.
-masina a fost luata din ungaria de noua in 88( tipul stab mare)
PH-06-BOA
18 Nov 2008, 21:04
Eu stiu ca la 1100, priza era mai subtire, dar '88 mi se pare cam tarziu pentru a se mai fi folosit. Discul are tot 170 sau 180 ? Si-apoi ce conteaza, data viitoare, schimba-i priza, disc normal( de 180) . Pentru schimbatul prizei, nu-i nevoie sa crapi cutia.
nelu_1985
18 Nov 2008, 21:56
365-11 e indicativ de cutie cu 5 trepte mai noua, cu raport 0,76 la treapta a 5-a, deci lunga, daca zici ca masina e din '88, e schimbata cutia mai mult ca sigur, a mea din '88 e 365-22, erau la fel pana prin 95-96 cand au inceput sa le amestece.
salut!
raduhoria daca ai pus discul ca in poza sa stii ca nu este conformcu mondiru
raduhoria
21 Nov 2008, 23:31
Adica,de ce nu l-am pus bine?
alucard
23 Nov 2008, 01:18
intreb si eu aici ca sa nu mai deschid un topic nou, ambreiajul prinde cam sus, dar eu am auzit ca il verifici daca este uzat in felul urmator,incerci sa pleci de pe loc direct din treapta a 3-a sau a 4-a incet incet,daca reusesti sa pleci usor de pe loc ambreiajul e bun,vrea sa stiu daca aceasta metoda e folclor sau chiar e adevarata?
Mr_Devil83
23 Nov 2008, 11:59
Chiar si in a 5-a. E perfecta ca sa termini dicul de ambreaj.
salutare
ambreiajul trebuie sa tina cat mai jos. daca tine sus trebuie sa te pregatesti sa il schimbi.
daca vrei sa-l incerci eu am auzit la cineva in felul urmator:
incerci sa pleci dupa loc cu frama trasa. daca se opreste motorul cand cuplezi incearca ca discul mai este bun. eu am incercat dar disculera dus rau
23 Nov 2008, 12:34:
raduhoria in cartea lui mondiru era precizat ca gulerul acela de la bucsa canelata a discului sa fie inspre volanta
vallyyy
23 Nov 2008, 12:37
Aseara m-a lasat discul de ambreiaj ......simptomul cel mai elocvent este ca se tureaza masina in gol ..........cel putin cand apesi brusc acceleratia se tureaza si nu trage .........vreau sa va intreb si eu care ar fi cea mai simpla si rapida metoda de schimbare a ambreiajului .....vreau sa-l schimb singur cu inca un baiat ........cutia nu o s-o dau jos ..........dau motorul da ma intereseaza cum sa nu-l demontez mai mult .........ma gandesc sa-l scot din prezoane de la cutie si din suporti si sa-l ridic cu un cric astfel incat sa am acces sa schimb kitul de ambreiaj ...........voi ce ziceti ?
cel mai usor este de dat cutia jos dar trebuie ori sa ridici masina ori sa si canal sa intri sub ea
eu am dar motorul jos dar si ca sa-l spal
vallyyy
23 Nov 2008, 12:46
Dar daca dau cutia jos nu trebuie cumva sa scot si planetarele ?
badboy_marius
23 Nov 2008, 13:20
ba da.
nelu_1985
23 Nov 2008, 13:25
se poate si fara, da-i mai greu tre sa fi 2...
vallyyy
23 Nov 2008, 13:33
Cred ca tot motorul il dau jos .......sper sa reusesc fara sa demontez prea mult .......
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.