Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Prezoane
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Piese auto - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
UDI
Salut,

A venit iarna si am schimbat rotile de aluminiu de pe Golan cu unele de tabla (noi noute, dar nu cumparate din "reteaua de dealeri autorizati"); problema e ca la strangerea pe butuc, rotile de tabla s-au deformat in zona gaurilor de prezon (prezoanele au intrat mai mult pe gaura si au deformat-o)..mentionez ca au fost stranse la cuplu la 105Nm.

Intrebarea e daca voi avea oare probleme de genu sa imi largeasca prea tare gaurile pe jante si sa pierd rotile sau sa se taie prezoanele din cauza ca nu am montat unele pentru table...A mai facut careva experimentul cu schimbatul rotilor?

Multam!
einstein1984
E cam periculos, ca prezoanele snt diferite, unele strangere pe suprafata plana si altele au pe suprafata conica. Mergi si ia-ti prezoane pentru jante de tabla.
logan1.5dci
Nu e bine, in primul rand sigur ai joc, sau vei avea . Scoate banu' ca nu-s scumpe prezoanele .
Daca ai vazut ca nu se potrivesc ce ti-a trebuit sa le stringi?
Ai dat bani pe masina dar te zgarcesti la suruburi ?
ice cube
La masinile cu jenti din aliaj de aluminiu, janta de la roata de rezerva e din tabla si nimeni n-a primit prezoane speciale pentru roata de rezerva. Eu cred ca vorbiti prostii.
UDI
exact la ce a zis IceCube ma gandeam si eu...

1. n-am stiut ca prezoanele sunt diferite pana azi cand am sunat la dobitocii de la V.C. care mi-au zis ca am nevoie de prezoane speciale insa la rezerva de tabla nu e nevoie blink.gif
2. nu e problema de bani (banuiesc ca nu-s scumpe), doar ca acum gaurile sunt putin deformate
3. jocul in prezoane poate o sa apara din cauza ca prezoanele de Al fiind "mai conice" sunt putin mai lungi si ramane un spatiu mai mare dupa infiletarea pana la capat..practic daca acel con a intrat si s-a mulat pe gaura nu ar trebui sa faca o priza mai buna?
4. de unde era sa stiu ca la jantele de tabla ai nevoie de alte prezoane daca nu scrie in manualul masinii treaba asta? Cica la Reno in cazurile astea primesti un set de 4 prezoane impreuna cu rezerva de tabla (mi-a confirmat un prieten cu un Clio 3 cu jante de Al); la Dacia de ce nu spune nimeni nimic???? oricum o sa le trimit si o cerere scrisa astora de la VC sa vad ce zic si apoi le fac reclamatie la ANPC pentru ca nu scrie nicaieri ca ai nevoie de prezoane speciale pentru roata de rezerva si nici nu le dau impreuna cu masina. Practic in momentul in care ai facut o pana si dai jos janta de Al si ai montat rezerva de tabla esti in pericol sa iti zboare roata din mers din cauza ca nu a fost asigurata cu acele prezoane speciale

@einstein1984: ambele tipuri de prezoane au baza conica, doar ca alea pt Al au conul mai ascutit; de fapt conul la astea pt Al este o saiba conica pe cand la alea de tabla prezonul este turnat dintr-o bucata

@logan1.5dci: prezoanele s-au potrivit perfect, doar ca in momentul in care le-a strans acestea s-au insurubat cam mult pana au ajuns la cuplul magic 105Nm

Scuze daca aberez aiurea... blush.gif

multumesc de ajutor!
logan1.5dci
Pai s-a indoit sau nu tabla?
Si da sunt mai lungi prezoanele pentru aliaj, de aia ai insurubat mai mult, dar dupa cum spui ca sunt conice, adica s-au potrivit acolo, nu cred ca mai e o problema.
Ma luai dupa domnul geniu si am crezut ca ai "unele strangere pe suprafata plana".
UDI
nu ma, sunt conice nu sunt plate...doar ca acel con este mai ascutit si asa ca a intrat mai mult pe gaura aia (suna cam porno da asta e); indoitura e de fapt pe buza aia de la gaura care de fapt acu nu prea mai e buza ca s-a aplatizat de la prezoane

vorbesc ca Diaconescu fara punct si virgula? rolleyes.gif
logan1.5dci
Am inteles, de data trecuta. Ziceam doar ca m-a zapacit geniul. biggrin.gif
Acum din timp ce ti-au aplatizat gaura aia inseamna ca contactul este ferm, asa ca nu vad probleme.


Dar....fiind vorba de vieti omenesti, cat mama naibi poate costa un set de prezoane ?
Dar repet, cred ca nu sunt probleme, dar sa stai (conduci) linistit .
UDI
nu stiu cat costa ca n-am gasit sa cumpar pe nicaieri...dar ma gandesc ca acum daca gaurile s-au deformat deja dupa prezoanele alea, e un pic cam tarziu; cu alte cuvinte cred ca am stricat jantele
logan1.5dci
Eu nu cred, intoarce-le pe dos si insurubeaza prezoanele alea naspa.
E posibil sa nu mearga, dar gandeste putin, cum ai putea sa le ..rasbuzesti inapoi?
Cu grija, sa nu le largesti de tot .

In lipsa de alte idei, ceva , o saiba mai groasa, cu diametrul interior care sa permita rasbuzirea, apoi o piulita ?

UDI
mi-e ca daca incerc sa le dau forma initiala sa nu cedeze tabla aia (sau mamaliga din care sunt facute)...mai bine le las asa ca abia au luat forma biggrin.gif
crising
Cumparati prezoane separate pentru jenti de tabla, e mai bine asa. In reteaua Dacia acum 1 an erau in jur de 7 lei bucata. Dacia nu a dat prezoane separate pentru roata de rezerva pentru ca prezoanele care vin pe masina echipata cu jante din aluminiu au acel con dat de o saiba. Pentru folosirea lor pe janta de tabla se scoate acea saiba si prezonul va avea acea forma cu cel pentru janta de tabla.
UDI
danke!
einstein1984
QUOTE(UDI @ 10 Nov 2008, 22:24)
1. n-am stiut ca prezoanele sunt diferite pana azi cand am sunat la dobitocii de la V.C. care mi-au zis ca am nevoie de prezoane speciale insa la rezerva de tabla nu e nevoie  blink.gif
la Dacia de ce nu spune nimeni nimic???? oricum o sa le trimit si o cerere scrisa astora de la VC sa vad ce zic si apoi le fac reclamatie la ANPC pentru ca nu scrie nicaieri ca ai nevoie de prezoane speciale pentru roata de rezerva si nici nu le dau impreuna cu masina. multumesc de ajutor!
*





In manualul de utilizare nu scrie ca ai nevoie de alte suruburi pentru ca se presupune ca operatiunea o faci in service autorizat. Si aia din service stiu. Asa sunt multe chestii care nu sunt scrise acolo, dar sunt scrise in manualul de reparatii (adica MR 388 roata. Montare-demontare). Si se mai si mentioneza ca nu trebuie incurcate intre ele. In manualul de utilizare scrie totusi ca-ti pierzi garantia pentru orice interventie facuta in service neautorizat asupra masinii.
Uite si poza din manualul de reparatie:
[attachmentid=1627482073]

logane, la alte masini (sau pardon, la masini) suruburile pentru jante de tabla au suprafata de asezare a capului plata. Dar din nou, nu stii nimic (sau ma rog, si mai putin decat mine) despre subiect si simti nevoia sa te afirmi.
crising
Cum adica trebuie facuta operatiunea in service autorizat dacia? Daca am jenti de Al si fac o pana trebuie sa sun la Dacia Asistenta? Normal ar fi fost sa fie specificat in cartea masinii cum se folosesc prezoanele.
Si faza ca aia din service stiu eu ma cam indoiesc. Cand am cumparat pentru cineva prezoane pentru jenti de tabla cel de la dealer mi-a zis ca nu e nevoie ca cele de la aluminiu se potrivesc. Specific ca era pentru un Clio 3 cu jenti de Al dar a carui prezoane nu aveau saiba conica ci erau conice cu totul.
DMP
Am vazut mai sus ca se pomeneste de o saiba conica la prezoanele pentru jenti de aliaj.
Eu am prezoanele exact cum sunt cele B din poza atasata de einstein1984 insa janta la roata de rezerva e de tabla.
In caz de pana inteleg ca nu pot folosi prezoanele astea tip B ce vin in jentile de aliaj pe janta de tabla.

Deci ar trebuie sa imi cumpar 4 prezoane pentru janta de tabla de la roata de rezerva?

LE: dupa ce zice crising, se pare ca da.
crising
Da recomand. Specific ca la Renault unde e roata de rezerva era si o punguta cu 4 prezoane pentru rezerva de tabla diferite de cele care echipau jentile de Al.
UDI
@ crising: asa e, m-au sunat azi dupa ce ieri am facut scandal la VC si mi-au zis ca daca faci o pana trebuie sa suni la Asistenta 173.gif ; adica pentru o pana vei plati cateva milioane pe drumul asistentei pana la tine..nu mai zic ca ala de pe asistenta o sa zica ca esti un cretin, da ma rog. Asa ar fi normal sa scrie in manualul ala de utilizare si nu in manualu de service ca pe ala nu-l au decat ei...oricum te dau la intors; imi spunea tanti aia ca roata de rezerva e pentru distante scurte si trebuie neaparat schimbata la prima vulcanizare si mai zicea ca nu ai voie sa mergi cu viteza mare (nu a stiut sa spuna cat de mare) cu rezerva pusa 166.gif . Unde dracu scrie in manual treaba asta? Nici asta n-a stiut sa imi zica. A ramas ca imi da in scris ca pentru jantele de tabla ai nevoie de prezoane speciale si ca ei nu spun de aceste prezoane nimic decat celor care intreaba de ele gun3.gif
johnnybegoode
Complet idioti moncher, a naibii treaba ce stil au dom'le si mai ales ce nesimtire.....
crising
Dupa recomandarea celor de la VC parca ar fi vorba de o roata de rezerva din aceea ingusta, ca si mintea lor. Pai atunci ce mama naibii echipeaza masina cu cric si coarba daca ei recomanda apelarea la asistenta pentru o pana? niste idioti.
einstein1984
Pai nu ti se pare normal sa nu mergi cu viteze mari cand tu ai o roata de un fel si o roata de alt fel? Macar pentru comportamentul pe denivelari, ca masa nesuspendata e diferita pe o parte decat pe cealalta.
UDI
ma, tu tii cu ursu? dry.gif
Solidu
Mie personal mi se pare ca e o scapare a celor de la Dacia (cu d mic). Au vrut si ei sa aiba la masini jenti smechere si au uitat. Cine sa se gandeasca. smile.gif. Ei sunt vanzatori nu meseriasi. Nu e bine sa umbli cu prezoanele alea, iti trebuie speciale pentru tabla. Si aia cu mersul cu roata de rezerva cu viteza mica e cea mai mare gogoritza. La fel cu chematul asistentei la pana de cauciuc. Cu ceva timp in urma am auzit de cineva cu un safrane care i s-a aprins becul de service ca i se terminase lichidul de spalat parbrizul.
UDI
becu pentru lichid de parbriz exista si la case mai mari...cu prezoanele "speciale" o sa vad cum fac sa le cumpar; asta cand o sa le gasesc ca nu are nimeni asa ceva

bafta!
driverx
QUOTE(UDI @ 12 Nov 2008, 09:28)
ma, tu tii cu ursu?  dry.gif
*



Nu ma. Doar se chinuie din rasputeri sa verse aici toate cunostintele tocite in facultate. Si asta ZILNIC. rolleyes.gif
logan1.5dci
QUOTE(einstein1984 @ 12 Nov 2008, 08:22)
Pai nu ti se pare normal sa nu mergi cu viteze mari cand tu ai o roata de un fel si o roata de alt fel? Macar pentru comportamentul pe denivelari, ca masa nesuspendata e diferita pe o parte decat pe cealalta.
*



genius defineste "viteze mari" .

Iar cu masa aia, ma gandesc la masa suspendata, de ce nu or fi pus astia volanul pe mijloc? Pentru ca influienteaza prea putin la mersul (condusul) legal.


Hai zii! Baga din top, (pardon) din mop. biggrin.gif
UDI
ia uite si raspunsul de la VC:


"Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.

Referitor la solicitarea dumneavoastra va informam ca, roata de rezerva este destinata sa fie folosita de catre conducatorul auto in cazurile de urgenta si faciliteaza ajungerea la cea mai apropiata unitate service sau statie de vulcanizare.

Avand in vedere ca automobilul dumneavoastra conform gradului de echipare, este dotat cu jante de aluminiu, iar janta de la roata de rezerva este din otel, va confirmam ca prezoanele de la roata de rezerva sunt diferite, dar Producatorul va asigura ca sistemul de prindere al acestei roti asigura securitatea dumneavoastra in trafic pana la cea mai apropiata vulcanizare.

Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115V400"

deci merge sau nu cu prezoanele alea? si daca da, unde scrie care este distanta pe care poti sa folosesti in siguranta rezerva...ca daca faci o pana la 10 seara pe camp undeva, ai pus-o. Nu gasesti la ora aia vulcanizare deschisa nici in Bucuresti da in tara
tribunul
QUOTE(einstein1984 @ 11 Nov 2008, 10:36)
In manualul de utilizare nu scrie ca ai nevoie de alte suruburi pentru ca se presupune ca operatiunea o faci in service autorizat. Si aia din service stiu. Asa sunt multe chestii care nu sunt scrise acolo, dar sunt scrise in manualul de reparatii (adica MR 388 roata. Montare-demontare). Si se mai si mentioneza ca nu trebuie incurcate intre ele. In manualul de utilizare scrie totusi ca-ti pierzi garantia pentru orice interventie facuta in service neautorizat asupra masinii.
Uite si poza din manualul de reparatie:
[attachmentid=1627482073] 

Hai ca am vazut-o si pe asta, iti vulcanizezi/echilibrezi rotile in service autorizat....
Of... mare ti-e gradina si multi ... iti sar gardul cu portile larg deschise.



  logane, la alte masini (sau pardon, la masini) suruburile pentru jante de tabla au suprafata de asezare a capului plata. Dar din nou, nu stii nimic (sau ma rog, si mai putin decat mine) despre subiect si simti nevoia sa te afirmi.
*



De obicei esti sofer nu doctorand in suruburi de roti.



Sfaf:
Sa faci rost de un avocat bun, dar ieftin si sa-i dai in judecata.
Cum sa-ti dea o roata de rezerva la masina, si sa nu-ti dea suruburi pt. ea!!!!!!
Sau macar sa te atentioneze....

Pai e viata ta si a familiei tale in joc, iar ei te aburesc cu tot felul de prostii.....

Suntem pre indoctrinati de comunisti si apoi prea saraci ca sa ne cunoastem adevaratele drepturi....
Ne multumim cu firmituri si ne bucuram cand primim cate un ciolan.
YRX
Vorbiti si voi clar ca n-am inteles nimic.
Eu, pe Ambition, la jante de Al am prezoanele tip B, fara saiba.
Pe MCV cu jante de AL sunt prezoane cu saiba tip A, care ochiometric au acelasi con (unghi, dimensiune) ca cele pline.
Care merg la Al si care meg la tabla ?
DMP
Cele de tip A merg atat la aluminiu (cand au saiba pusa) cat si la tabla (dupa ce ai scos saiba).
Cele de tip B merg doar la aluminiu. Daca ai ghinion sa faci pana le poti folosi la roata de rezerva pana la prima vulcanizare. Distanta maxima si viteza maxim in acest caz raman in ceata.
Eu asta am inteles din ce s-a scris pana acum pe acest topic.
UDI
QUOTE(daniel_p @ 13 Nov 2008, 10:09)
Cele de tip A merg atat la aluminiu (cand au saiba pusa) cat si la tabla (dupa ce ai scos saiba).
Cele de tip B merg doar la aluminiu. Daca ai ghinion sa faci pana le poti folosi la roata de rezerva pana la prima vulcanizare. Distanta maxima si viteza maxim in acest caz raman in ceata.
Eu asta am inteles din ce s-a scris pana acum pe acest topic.
*




alea cu saiba merg pe Al dar si pe tabla (doar pe rezerva 173.gif si acolo pe "distante scurte si nu cu viteze mari"); alea fara saiba sunt pentru tabla
tuneam
Salut
Am prezoane tip B pe masina, jenti de AL. Ziceti ca daca dau jos saibele alea, o sa stea mai bine prezonul pe jantele de tabla(set iarna)?
Am dat jos un prezon si m-am uitat la saiba, iese al naibi de greu, cu mana nici vorba. E mai mica(gaura) decat grosimea filetului.
Lord Hades
Pentru initiatorul topicului:

Din pacate am vazut prea tarziu topicul, dat poate te ajut acum tongue.gif

Anul trecut am avut aceeasi dilema ca si tine. Am zis: nu am suruburi speciale pt roata de tabla, inseamna ca merg cele de la jentile din aliaj. Daca ai fi avut norocul sa gasesti pe forum, eu am dezbatut anul trecut problema asta cu suruburile ...

Am aflat de la un coleg posesor de Megane ca a fost nevoit sa isi ia suruburi de schimb, si am ras am zis ca Dacia e mai desteapta si nu e necesar sa inlocuiesc suruburile biggrin.gif pana am fost inspirat sa sunt la VC si sa intreb. Initial tantia aia a spus ca nu stie, dar a revenit cu un telefon si mi-a spus clar: SURUBURILE FOLOSITE PE JENTILE DE ALUMINIU NU SUNT COMPATIBILE CU CELE DE TABLA. DOAR IN CAZ DE PANA SI PE DISTANTE SCURTE.

Am intrebat si la service din brasov, cei de acolo au confirmat ca daca nu schimb suruburile stric jentile, asa ca mi-am luat 16 suruburi noi, cu 5 lei bucata. In service cereau 15 lei de surub sad.gif

De unde am luat eu suruburile, am cerut garantie ca o sa fie ok sa nu imi zboare rotile, si mi le-au adus doar pe comanda. Acum totul e ok, am jenti+suruburi de schimb.

In concluzie, ia-ti suruburi separate ca sa stai linistit. Clar? smile.gif
UDI
Mersi de raspuns; Azi am dat inapoi jantele de tabla ca erau ovale....si aia care le-au montat prima oara cica n-au observat...Aseara la 110 pe autostrada inspre Pitesti iti zbura volanu din mana pe drum drept; Azi m-am dus la vulcanizare si nenea de acolo a zis ca sunt prea strambe ca sa le mai echilibreze, asa ca le-am dat jos si le-am dus inapoi la magazinu de unde le-am luat. Maine ma duc sa pun cauciucurile de iarna pe rotile de Al si dorm noaptea linistit. End of story!!
Solidu
E clar ca trebuiesc suruburi speciale pentru ambele tipuri de jenti. Totusi cei de la VC nu puteau sa ii atace pe constructori. Totusi cred ca e mai putin probabil sa se intample un accident ca ai folosit prezoanele nepotrivite. Cel mai probabil strici jentile si la o eventuala reclamatie iti arunca pisica ca nu le-ai utilizat corect.
BodoC
Ridicat Logan Prestige phase2 pe 11 nov. 2008. Pentru roata de rezerva (tabla) am primit suruburi separate.
UDI
serios? de la ce dealer?
Lord Hades
QUOTE(BodoC @ 18 Nov 2008, 20:31)
Ridicat Logan Prestige phase2 pe 11 nov. 2008. Pentru roata de rezerva (tabla) am primit suruburi separate.
*



Or fi tinut cont de sugestia mea? biggrin.gif
BodoC
QUOTE(UDI @ 18 Nov 2008, 20:18)
serios? de la ce dealer?
*


Bucuresti Auto Marcus. Dar nu dealerul le-a dat, ci Dacia. Cele de pe roti erau cu saiba si mai lungi, iar cele pt tabla, sunt mai scurte. Parca difera si la unghiul conului de strangere, dar nu mai stiu care sunt mai ascutite.
einstein1984
QUOTE(UDI @ 18 Nov 2008, 21:18)
serios? de la ce dealer?
*


De la un dealer care nu le-a furat inainte de livrarea catre client. In curand poate vedem si un client care sa primeasca Loganul cu cei 10 l de carburant pusi in rezervor de fabrica.....
robbie_ro
Off topic: Eu am primit Loganul cu ~10l in rezervor. Ce-i drept, am presupus ca-s din partea dealer-ului... happy.gif
UDI
nu le fura dealeru' ci nu le da Dacia...vezi in raspunsul de la VC de pe pagina 1
DMP
@BodoC: poti pune, te rog, o poza cu prezoanele pentru tabla primite la livrarea masinii.

Am fost astazi la un dealer dacia sa cumpar 4 prezoane pentru tabla. Mi-au aratat prezoanele cu saiba si mi-au zis ca sunt pentru aluminiu. Iar pentru tabla mi-au aratat niste prezoane fara saiba care sunt identice cu cele pe care le am pe masina la jantele de aluminiu.
Eu le-am zis ca exact la fel am la jantele de aluminiu. Ei spuneau ca sunt pentru tabla. Ca masinile cu jante de tabla vin cu prezoanele astea si ca se potrivesc si la tabla si la aluminiu.
BodoC
Maine dupa ora 17... cu placere rolleyes.gif
ice cube
La dealer sunt niste preturi de-ti sare basca. Prezoanele pentru jenti de tabla sunt 11 lei bucata. La magazinele din oras sunt 3 lei bucata. Alea pentru jentile de tabla, de zice el ca sunt la fel, nu sunt la fel. Alea pentru tabla sunt la dealer 7,5 lei bucata, dar, la magazine, din pacate nu se gasesc. Nesimtire e putin spus sa vanda de 4 ori mai scump decat practica alti vanzatori, care-si pun si ei un adaos.
DMP
ice, nu am ajuns la pret pentru ca am lasat-o balta si am plecat. smile.gif dupa ce am vazut ca imi arata ca prezon de tabla unul identic cu ce am pe masina la aluminiu.

QUOTE(ice cube @ 20 Nov 2008, 15:44)
... Prezoanele pentru jenti de tabla sunt 11 lei bucata. ...  Alea pentru tabla sunt la dealer 7,5 lei bucata, dar, la magazine, din pacate nu se gasesc. ...
*



acum nu ma baga si tu si mai rau in ceata. blink.gif smile.gif

pana la urma o sa ma duc la un service de roti mai rasarit si cumpar de la aia. oricum imi trebuie doar 4 pentru janta de tabla de pe rezerva.

insa e penibil ca pentru un amarat de prezon te duci la dealer, deci nu orice magazin de piese auto, si nu sunt in stare sa iti arate doua prezoane: unul pentru tabla si unul pentru aluminiu ca sa vezi diferenta.

LE: in imagine un prezon dintre cele cu care au venit jantele de aluminiu pe masina.
[attachmentid=1627484135]
BodoC
Sus: Pt tabla
Lord Hades
Am gasit ce am postat eu anul trecut legat de suruburi.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1171113


http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1171440

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1172666

Off topic: daniel_p ai monitor aproape ca al meu biggrin.gif

Totusi nu inteleg. Surubul pus de tine e de la jentile de aluminiu? Poza lui BodoC arata clar diferentele intre cele 2 suruburi, la mine sunt la fel. Sunt putin derutat.
DMP
Da. Masina a venit cu prezoanele din poza pusa de mine. Fara nicio saiba. Asa cum se vede in poza. Masina e din mai 2006 si ridicata in iunie 2006.

Acum daca ma uit la poza pusa de BodoC, la prezonul pentru tabla primit de el, materialul difera la culoare si, probabil, ca si compozitie de cel de la prezoanele mele. Poate doar e o impresie datorata setarilor aparatelor foto. Poate nu.
In rest par identice.

Poate cei de la Dacia au inceput sa livreze masinile cu jante de aluminiu cu prezoane cu saiba undeva dupa iunie 2006.
Am citit pe topicul din link-urile puse de tine ca si masina lui Corbu', si e din 2005, a venit cu prezoane pentru aluminiu fara saiba.
Poate mai confirma cativa forumisti cu masini cu jante de aluminiu din colectia 1 ca au venit cu prezoane fara saiba.

off topic: monitorul e LG L1752S smile.gif
Lord Hades
daniel_p al meu e L1919S!

Sambata asta vreau sa trec pe rotile de iarna. Am sa fac niste poze mult mai calitative, dar nu stiu cum sa le pun in topic la rezolutia maxima. Nu pot face upload la poze cu rezolutie prea mare. Poate ma ajuta un moderator.

Materialul nu poate fi decat otel. Acum depinde ce tip. Ce mai poate diferi e tratamentul termic, respectiv acoperirea (de aici diferenta de nuanta).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.