Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema mare cu incalzirea
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
danono
Am cumparat acum cateva zile un papuc 1304 cu bord scoica.
Toate bune si frumoase, dar am constatat ca in masina e mai frig decat afara.

Aeroterma se auzea ca merge (foarte silentios), dar pe furtunul care vine la radiatorul de incalzire nu se simtea caldura. Prima constatare a fost ca termostatul nu mai este, a fost scos afara... Am pus un termostat nou, si ghinion...tot nu se incalzeste furtunul.

Am scos furtunul care intra in robinet si SURPRIZAAAAA...nu vine apa deloc spre robinet sad.gif

Stie cineva care poate sa fie cauza? Ce este de facut ?


Multumesc in avans

14 Nov 2008, 09:00:
Chiar nu stie nimeni ?
mitu2002
probabil va trebui schimbat acel robinet dar si verificata integritatea instalatiei eventual o spalare cu apa sub presiune pina iese curata apa si o inlocuire de antigel
bucatzel
daca nu-ti vine apa spre robinet, inseamna ca nici n-ai putut aerisi instalatia.

probabil ai furtunele de pe circuit infundate. ar fi o idee sa le schimbi, ca nu-s asa scumpe, sa speli radiatorul (daca tot faci o treaba, fa-o pana la capat), si sa umpli instalatia o data cu apa, sa verifici ca totul merge (inclusiv aerisirea), dupa care s-o golesti, si s-o umpli frumos cu antigel si apa distilata, o reaerisesti, si gata.
danono
instalatia nu e infundata :
1. am scos furtunul de la robinet, si am bagat apa pe cele 2 furtune care merg la aeroterma. Apa iasa normal si aeroterma se incalzeste.

2. pe furtunul care vine de la pompa de apa NU VINE APA spre robinet. Daca bag apa insa pe el ea curge in motor.

Asta m-a bagat de tot in ceata.
mitu2002
posibil infundat acel furtun?
daca ai dat jos robinetul fai o proba vezi trece apa prin el?
fa o spalare generala a sistemului si verifica si caloriferul daca e curat atit la interior cit si la exteriorin mod mormal pina la deschidera termostatului ar trebuii sa circule apa si prin calorifer
icearca sa desfaci furtunul care vine de la pompa la robinet si sa verifici daca nu optureaza ceva gitul pompei pt furtunu respectiv altceva ... sa nu uiti sa deschizi aerisitorul de sus de pe furtunul care iese din calorifer si sa turezi oleaca motorul pina nu mai iese aer pacolo
danono
Furtunul nu poate fi infundat din moment ce apa curge in motor daca torn in el. Efectiv daca scot furtunul care vine de la pompa de apa spre robinet NU VINE APA.
adrianne
Pai tu ai apa suficienta in instalatie?
danono
Normal ca am smile.gif
MIRKEA
ai mare grija nu cumva sa ai garnitura de chiuloasa arsa, si apa ta sa se duca in baia de ulei
sper sa nu fie asta
bafta
Buyaka
Se mai intampla ca furtunurile sa se sparga pe interior si sa faca un soi de clapeta => permite trecerea intr-un singur sens.
Ideea cu inlocuitul furtunului e foarte buna, la dacie nu exista clapete de sens si alte mascari. Si daca tot inlocuiesti furtunul spala bine si instalatia.

Numai bine!
danono
Am fost plecat cateva zile si nu am postat finalul.
Problema s-a remediat prin inlocuirea pompei de apa cu una de fabrica. Se pare ca pompa care era pe masina (turceasca dupa ce scrie pe ea) avea ceva trasee lipsa. Acum merge caldura impecabil
adrianne
icon_mrgreen.gif
Hacker
Doamne, ma gandeam la multe, dar la trasee lipsa , Doamne..
MIRKEA
salutare tuturor
vin si eu sa va deranjez cu o problema:
am o dacie berlina injectie din 2002, de curand am schimbat garnitura de chiuloasa si am pus si un alt radiator de cupru vechi, deoarece cel care era din aluminiu cu capete de plastic, s-a dus.
acum insa, indicatorul de la temperatura apei sta undeva la jumatatea distantantei dintre primele doua linii ale indicatorului( undeva la 35-40grade zic eu) si nici caldura in masina nu am cine stie ce( ceva de sa nu mor de frig)
ce este de facut oameni buni?
sa cumpar un radiator nou, sa fie oare de la termostat(dar pe acesta l-am probat)?
bygy007
de obicei termostatul

24 Nov 2008, 13:06:
QUOTE(danono @ 24 Nov 2008, 10:32)
Am fost plecat cateva zile si nu am postat finalul.
Problema s-a remediat prin inlocuirea pompei de apa cu una de fabrica. Se pare ca pompa care era pe masina (turceasca dupa ce scrie pe ea) avea ceva trasee lipsa. Acum merge caldura impecabil
*


trasee lipsa!! ?? poate nu avea acele tevi de racordare dar alea se pot adauga (3 la numar)
MIRKEA
multumesc
o sa verific azi
MIRKEA
eeeeeee..revin
ieri am schimbat radiator(nou), termostat(nou),aerisit (iar)
am acul la indicatorul de temperatura a apei in aceasi pozitie: la 30-40 grade
caldura in masina intra ceva, dar tot ca pana acum, adica sa nu inghet
ma dispera
nu mai stiu ce sa mai fac
nelu_1985
schimba termostatul, cred ca ti s-a blocat pe deschis
Hacker
Eu zic ca e ceva de la robinet.
Mergi cu masina mai mult de 1 km? Ca daca nu, nu vei avea niciodata caldura in masina. Ca motorul sa se incalzeasca ii trebuie ceva timp, si km. Incearca sa ii pui un carton in fata radiatorului, atunci se va incalzi mai repede si vei avea si caldura.
Daca mergi mai mult de 1 km, bun, termostatul tau e blocat pe deschis. Pune si tu mana pe furtunul care duce caldura inauntru , la aeroterma si vezi daca e cald si/sau fierbinte. Daca e fierbinte, ai problema la robinet de caldura.
MIRKEA
gata, am bagat si carton in fata, acum s-a urcat temperatura de la apa si pe indicator, sta unde trebuie
dar caldura tot nu este. furtunul care intra in masina frige, iar returul este putin cald
nu mai inteleg nimik, am mers o zi intreaga cu masina
am toate cele noi pe masina :robinet, radiator, termostat

sa nu-mi ziceti de aerisire, ptr ca am facut-o in rampa
paul_damian
Ba iti zic si de aerisire. smile.gif

Si iti mai zic si de radiator de incalzire obturat. Sau spart (ajunge sa curga un pic si sa intre aer in loc)
MIRKEA
Paul....cred ca este ceva in neregula:(
o sa scot robinetul si sa infund cu un dop furtunul care pleaca spre pompa de apa
eu cred ca totusi nu vine apa la aerisitorul de sus, decat cand ridic borcanul ., atunci vine dinspre furtunul de la pompa:D
o sa o fac si pe asta
daca este caloriferul din masina, se schimba greu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.