Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
kobra_bc
dacie din 95, motor 1400.pe liber merge bine motorul, nu am probleme cu el dar cum bag in viteza si plec cu ea de pe loc incepe sa intrerupa, mai ales in treapta a 2-a si in special cand incerc sa o accelerez mai brusc ca sa iau demaraj.trebuie sa o accelerez foarte usor ca sa nu intrerupa.bujiile sunt noi, platina curatata si reglata, carburatorul nou complet, pompa de benzina schimbata.pana la urma cine e vinovatul?mai am un pic si ii dau foc!
brigada_diverse
ciocul de papagal da benzina?(scuipa puternic sau doar picura)?
platina sigur e reglata bine?
avansul e reglat bine?
in turatie, odata atinsa de ex 3000 turatii merge bine sau intrerupe in continuare?
daca merge bine, atunci ori nu e etans carburatorul de galerii sau ai probleme cu pompa de repriza si jiglorul cioc de papagal

daca merge prost si la turatie constanta, atunci e din aprindete..paltina.condensator-bujii etc
za_kristake
verifica membrana pompei de sprit
fnp
Posibil joc ax/platou delcou.
kobra_bc
@ cristitranca
ciocul de papagal da bine benzina, puternic, platina e la 0,6 parca, avansul e reglat bine, intrerupe si dupa 3000 si uneori si la turatie constanta.la care condensator te referi?la cel de pe delcou?

@za_kristake
carburatorul l-am luat de nou, are aproape 4 luni de cand il am.

@fnp
joc in ax/platou nu are
djasu82
de ce e platina la 0.6 mm ?biggrin.gif
Cristi1980
regleaza distanta intre platine la 0,4 tongue.gif
kobra_bc
la cat am reglat platina nici nu mai stiu la cat am pus-o ultima oara.oricum a fost pusa la o gramada de distante cu acelasi rezultat, intrerupe.am sa o mai verific o data dar nu cred ca o sa-si revina.
G I M
Asigura-te ca bobina ,condensatorul,capacul de la delcou,bujiile,luleaua,platina si fisele sunt in perfecta stare ...regleaza platina la 0.4 si apoi regleaza avansul , regleaza distanta dintre electrozii de la bujii la 0.6-0.7.
Vezi si traseul de benzina ,dar de obicei intrerupile se datoreaza problemelor la aprindere.
kobra_bc
banuiesc si eu ca ar fi de la aprindere dar nu mai stiu ce sai mai fac ca am verificat cam toate.e posibil sa fie din cauza nivelului din carburator?dar avand in vedere ca eu lam montat asa cum lam luat din magazin...ar mai putea fi o cauza si faptul ca se apropie motorul de o segmentare?dar totusi nu inteleg de ce cand stationeaza ( e pe liber) merge turata fara probleme, nici macar o tentativa de intrerupere nu are dar cum plec cu ea de pe loc parca as fi pe macadam dupa ce ii dau a 2-a?
mishujkl
Eu am patit asa de la bujii care tot noi erau. Verifica scanteia sa fie corecta(intre electrodul pozitiv si cel negativ)la toate bujiile.
G I M
QUOTE(kobra_bc @ 14 Nov 2008, 22:10)
banuiesc si eu ca ar fi de la aprindere dar nu mai stiu ce sai mai fac ca am verificat cam toate.e posibil sa fie din cauza nivelului din carburator?dar avand in vedere ca eu lam montat asa cum lam luat din magazin...ar mai putea fi o cauza si faptul ca se apropie motorul de o segmentare?dar totusi nu inteleg de ce cand stationeaza ( e pe liber) merge turata fara probleme, nici macar o tentativa de intrerupere nu are dar cum plec cu ea de pe loc parca as fi pe macadam dupa ce ii dau a 2-a?
*


Orice este posibil...eu mi-am pus un filtru de benzina cu hartie si cand vroiam sa plec mai repede si acceleram mai puternic, se gatuia,cand treceam de 3000 de rpm fel ,si l-am dat jos si merge perfect .
brigada_diverse
ia o platina de metaplast(daca aia veche doar a fost curatata si nu schimbata) ca e doar 3 lei si pune-o la 0,4....
condesatorul de pe delco mai poate fi problema...

cand spui ca intrerupe si in turatie constanta(chit ca e mare sau mica) cam acuz platina sau condesatorul de pe delco de astea....

bobina sa o verifici totusi..sa dea o scantee la 1 cm.....(dar dupa ce reglezi platina(

din ce oras esti? perpetuum mobilae nu imi da niciun indiciu
kobra_bc
QUOTE(cristitranca @ 15 Nov 2008, 17:57)
ia o platina de metaplast(daca aia veche doar a fost curatata si nu schimbata) ca e doar 3 lei si pune-o la 0,4....
condesatorul de pe delco mai poate fi problema...

cand spui ca intrerupe si in turatie constanta(chit ca e mare sau mica) cam acuz platina sau condesatorul de pe delco de astea....

bobina sa o verifici totusi..sa dea o scantee la 1 cm.....(dar dupa ce reglezi platina(

din ce oras esti? perpetuum mobilae nu imi da niciun indiciu
*


blush.gif eu de obicei stau in bacau dar mai mereu sunt pe drumuri. acu astept ziua de luni ca sa ajunga masina acasa si sa ma apuc de ea iar. am sa le iau prin eliminare pe fiecare, sper sa ii dau de capat intr-un final.
djasu82
daca ti seincinge bobina arunco si pune una buna noua de preferat. Debitul la pompa e asigurat la acea turatie ... daca ai dat delcol spre dreapta foarte mult la turati mari intrerupe .
Incalzeste motorul si il turezi dupa aceea la 3500 de ture menti turatia constant si umbli asupra delcoului dai usor spre stanga dupa aceea spre dreapta pana cand apar intreruperile si dau usor spre stanga pana dispar intreruperile. Pana la 3500 o sa-ti traga foarte bine peste 3500 urca mai greu. Cu un avans mai mic potiprinde si 150 de km /h dar timpul e mai mare nu mai ai demaraj puternic in schimb cu avans mare ai demaraj puternic dar se plafoneaza viteza.
edymutu
am avut si eu aceeasi problema.daca nu este din bobina,daca se incalzeste excesiv trebuie schimbata,daca nu este din bobina schimba bujiile.la mine trei mecanici s-au itat si nimeni nu gasea o explicatie,la relanti mergea,turata mergea bine dar cnd a fost vb sa merg cu ea intrerupea.mai mult k sigur este ori bobina ori bujiile,eu in 2 sapt am schimbat 2 seturi de bujii.nu e ceva neobisnuit
spor la treaba biggrin.gif
restromania
eu am o simptoma exact inversa...la mine moare motorul la relantiu sau cand nu accelerez. uneori incarca perfect si acul de la baterie este la jumatate alteori se duce pe rosu. cine ma poate ajuta si pe mine? i as fi foarte recunoscator pt ca acum iarna este cumplit sa ramai fara frana. si inca ceva..imi baga fum sau abur nu sunt sigur. are cineva idee de ce?
andreiutzu
aceiasi problema ca intiatorul topicului o am si eu. porneste bine , la relanti ok cand plec cu ea intrerupe in sarcina.
acum am si eu niste intrebari legate de solutiile date de voi:
1. daca ar fi bobina de inductie din cate stiu eu nu ar mai porni la cald, in cazul meu porneste la cald.
2.daca ar fi condensatorul de pe delco e posibil sa nu porneasca sau sa ma chinuiesc sa porneasca, ori in cazul meu porneste ok.
mentionez ca masina merge in marea majoritate a timpului pe GPL.
djasu82
pai poate nu-ti asigura pompa pe gpl gaz sau o fi din condensator de la gpl. Daca sunt probleme cu bobina ar trebui sa nu poti tine mana pe ea si sa friga. Altceva vrei sa vorifici bobina ca sa nu ai surprize la distanta de 1 cm fata de masa vezi sa-ti asigure scanteie alba.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.