Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pompa frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
nelu25osan
Am pompa frana 4 conducte cu icp si servo frana . Va rog sa-mi spuneti cum sa aerisesc cu motorul pornit sau oprit ?

Va multumesc !
Astept raspunsurile dumneavoastra !
ydaniel
pai cu el oprit:)
nelu25osan
daca aerisesc cu el oprit merge cam greu pedala. E normal ? sad.gif
La aerisitorul de pe pompa nu-mi vine lichid numai cu motorul pornit.

nelu_1985
ia da un search cu "pompa frana" si vezi ca e explicat in detaliu, citeste bine posturile lui diaconuliviu...spor la treaba ca si io am bal mascat cu franele maine
baranga
postez si eu pentru ca vreau sa va spun ca azi am ramas masca 173.gif
m-am apucat sa aerisesc franele;aveam peda la fund de tot dar tinea;ma apuc de ele sa aerisesc,vine un mecanic batran si imi zice sa mai intind sabotii ,chiar daca am autoreglabili;am dat la fiecare cate 6 dinti mai in fata si surpriza!!!peda buna rau.
acum ma apuc de aerisit si mecanicu imi zice sa fac cu motorul pornit;imi iese aer garla,pana la urma il scot tot si cand am plecat in proba era sa ies prin parbriz;nici la straina cu ABS nu am vazut asa franeee yupy.gif
asa ca buna e vorba aia: cine nu are batrani sa-si cumpere,dar nu de ASAM

P.S. si nici nu incinge vreo roata,nici infarnata nu e si am si pedaua de frana sus biggrin.gif
ydaniel
nu inteleg..cum la saboti 6 dinti?pai iti mai intra tamburu?
mad toz
Pai ori ii are tociti ,ori erau departati rau.
nelu25osan
pana la urma am aerisit dupa sfaturile care le am citit pe aci dar cu motorul pornit. Am frane beton laugh.gif
G I M
Am si eu o mica intrebare...aici la dacia clasic sper ca am sanse mai mari sa mi se raspunda ...Am una bucata nova la care dupa ce a venit frigu imi pierde lichid de frana pe la cilindrii din spate...am schimbat 2 seturi de garnituri noi (de diferite firme) am pus lichid dot 4 (aveam dot 3) si tot am gasit pete sub roti.Am schimbat si cilindrii din spate ,am cumparat de ASAM , dar sunt destul de bine lucrati si surpriza..tot imi curge...ba mai mult azi am vazut ca aveam pete si sub rotile din fata ! post-336-1110552439.gif A mai patit cineva asa ceva pana acum?
Dauu
ca tot vorbiti de pompa de frana si cilindrii......am si eu o intrebare,asa ironica:R.A.R.-ul controleaza piesele astea importante care fac diferenta intre viata si moarte?k pe piata ajung tot felul de porcarii cu holograma rar pe ele da nu-s bune de loc....Am skimbat 3 pompe cu dublu circuit si icp si total fara frane....de uzina,m de asam....si mai una da nu stiu cum ii zice!acum am o pompa reparata cu cilindrii de la o alta si merge.R.A.R-ul asta se tine de luat taloane dak ai cauciucuri mai late decat in talon(165 echipata 155 in talon,desi din fabrica am primito cu cauciucuri de 165)k doar cum sa am aderenta mai buna la franat si in curbe?;ei nu cauta fabricantii si distribuitorii de piese....k dak cumperi o pompa de frana si nai frana asta este,mai cumperi una,dak iei o planetara si se rupe in prima curba mai violenta iar nu-i nimic k tre sa ai bani de reparatii!Kiar nu ia nici o autoritate vreo masura cu privinta la aceste piese importante pt siguranta circulatiei si a vietii?(bine k dak am cauciucuri de 165 si nu-s trecute in talon atentez la siguranta circulatie)
baranga
QUOTE(ydaniel @ 18 Nov 2008, 18:23)
nu inteleg..cum la saboti 6 dinti?pai iti mai intra tamburu?
*



da,erau departati.si a intrat putin fortat dar dupa ce am strans piulita de 24 si am ciocanit oala sa se centreze nu a mai frecat deloc;nu ramane blocat nimic ,nu incinge
ydaniel
normal nu trebuie sa ii ajustezi tu.cand scoti tamburu ii dai la minim.dupa ce pui tamburu la prima franare se ajusteaza:)
baranga
stiu asta,asa e normal,dar nu mai merge autoreglajul,nu stiu de ce blink.gif
ydaniel
pai ...sistemul asta nu prea e fiabil.zi,asa ca nu-ti merge-ca nu intelegeam de ce ai mutat dintii.
Minel
QUOTE(baranga @ 19 Nov 2008, 09:27)
,dar nu mai merge autoreglajul
*




Poti face si asa ,

Tragi frana de mana,dupa care apesi pedala cam la 10 secunde(in timpul asta se destind arcurile din cilindri)si ar trebui sa fie teapana.

baranga
QUOTE(Minel @ 19 Nov 2008, 09:32)
Poti face si asa ,

Tragi frana de mana,dupa care apesi pedala cam la 10 secunde(in timpul asta se destind arcurile din cilindri)si ar trebui sa fie teapana.
*



o stiam si pe asta dar nu a mers,nu ma laud ca o stiam eu,mi-a zis-o si mie cineva wink.gif
v_razvan_c
O intrebare, cum se face aerisirea pe la pompa? Are ventil din ala... Tot asa, ca la fiecare roata, cu motorul oprit?
Sorin_18
da,este pe partea laterala a pompei
v_razvan_c
La mine e pus sus aerisitorul ala... Ma rog... tot aia e. merci!
G I M
Fratilor,spuneti-mi si mie ce firma face cele mai bune garnituri pt etriere si cilindrii , ca am o problema mare cu frana si trebuie sa o rezolv neaparat . Am schimbat 3 seturi de garnituri (de firme diferite) si tot pierd lichid de frana pe la roti! 022.gif
Am nevoie urgent de masina mad.gif
ydaniel
se faceau la SC ROLAST SA pitesti.dar fabrica a fost demolata...acuma e un supermarket acolo 183.gif 251.gif 251.gif plange.gif gun3.gif

cilindrii/etrierii de ''uzina'' inca mai au in componenta lor garnituri de la rolast.
G I M
Am cumparat si de rolast ...dar tot curge wacko.gif
Ms de raspuns
nelu_1985
se impune inlocuirea cilindrului receptor
G I M
I-am schimbat ...Am pus de asam si cand este frig rau afara tot curge ...prefer sa-i refac pe cei vechi prin inlocuirea garniturilor cu unele de origine !
nelu_1985
Nu mai folosi piese de ASAM, cumpara cilindru de frana de uzina nou, ca poate cel vechi e ruginit sau are uzura mare si nu mai etansaza garn...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.