Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme cu frigul
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
MihaiGSm
Salut! am si eu o problema cu "bolidul" meu. De cand a dat frigul numia probleme face. Porneste in primul rand greu dimineata. Tre sa dau vreo 6-8 chei ca sa o ia cu chiu cu vai din loc sad.gif Am aprindere elctronica gotronic fara senzor, bobina de inductie noua, platina doduco, culbutorii sunt reglatide cca 1 luna, baterie noua. Simptomele le-am banuit initial ca ar fii de la aprindere, asa ca am reglat-o ghidandu-ma dupa ledul aprinderii electronice (pus volanta la semn, rotit delcou stanga, si dupaia dreapta pana s-a stins led-ul).
Daca o reglez asa, am probleme , nu mai are mersul rotund la relanti, si chiar daca umblu la carburator tot nu da rezultate, tre sa dau putin delcoul mai spre dreapta. Platinile sunt reglate la 0,35 dupa cum spune in manualul aprinderii, bujiile le-am lasat la 0,7. Plus ca pana se incalzeste motorul (asta abia dupa 10 km de mers) merge defectuos tare, nu-si tine relanti-ul si se opreste motorul. Dupa ce temperatura motorului ajunge pe la 80 grade merge perfect si porneste la sfert. Care sa fie problema? Multumesc anticipat!
brigada_diverse
cand maresti avansul(dai mai spre dreapta merge bine si la rece?) ?

la cald, scoate furtunul de la capsula vacumatica....merge mai prost? daca nu se modifica atunci poate ai sparta capsula vacumatica(si la rece nu mareste avansul)

poti merge cu avansul un pic marit...nu e crima....
MihaiGSm
Daca scot acel furtunas de la capsula vacumatica nu se intampla nimic. Iar daca maresc avansul porneste si mai greu.
Minel
QUOTE(MihaiGSm @ 17 Nov 2008, 16:15)
Daca scot acel furtunas de la capsula vacumatica nu se intampla nimic.
*





Ai verificat capsula vaccumatica , blink.gif ? , daca nu-i buna schimb-o si vezi care-i treaba apoi !
MihaiGSm
se schimba greu? nu am gasit nici un tutorial.... cum am gasit la electromotor pe care tot singur l-am reprata tongue.gif
Minel
QUOTE(MihaiGSm @ 17 Nov 2008, 19:59)
se schimba greu? nu am gasit nici un tutorial.... cum am gasit la electromotor pe care tot singur l-am reprata  tongue.gif
*



Ma gandeam ca o sa intrebi ,de fapt puteam sa si pariez pe treaba asta laugh.gif

NU doresc sa fiu deplasat , dar foloseste functia " Searci " ca ai multe de castigat , si explicatii in detaliu , trebe doar rabdare si timp ..

Bafta la citit !! smile.gif
Dauu
se schimba usor...o desfaci pe cealalta si apoi asa o pui inapoi pe cea noua...dar este reglabila prin niste dinti care se rotesc...is ovali...incearca mai intai o reglare,dar dak zici k nu se intampla nimic cand scoti furtunul sigur trebuie inlocuit vacumul sau cum ii zice.pt reglare baga furtunasul in gaura de la vacum si trage aer cu gura,vezi cum se misca platina....trebuie sa fac atingere atunci cand tragi aer. iti spun din propria experienta,este doar un spat,o parere!mai cere pareri dar in mare cam asa ii.De demontat se face usor,logic.doua suruburi,o siguranta si dintisorii de reglare.
MihaiGSm
Revin dupa rezolvarea problemei ca sa stie si alti incepatori ca mine biggrin.gif
Nu-mi vine sa cred practic cum am putut merge cu ea asa pana acum. Aveam probleme cu carburatorul. De aceea nu pornea calumea, era neetans si aparea fenomenul de givraj la viteza mare si inghetta practic carburatorul. Problema era destul de grava deoarece suruburile de la pompa de sprit erau desfacute si curgea benzina din carburator. Practicc la acceleratie arunca jet deasupra galeriei, puteam sa iau foc excl.gif Am inlocuit suruburile de la ceasta pompa deoarece cele vechi se invarteau in gol, nush de ce, apoi am observat furtunul care iese din T-ul de la carburator catre galerie ca juca si nu statea la locul lui. L-am strans is pe acesta cu un colier. Ieri i-am facut test la drum intins si apoi oras sa vad daca mai merge in suturi dupa incalzire sau daca se mai opreste motorul cand pun frana brusca. REZULTATUL: pozitiv biggrin.gif Merge de rupe acum plus ca porneste la prima cheie dimineata fara spritz si alte golanii!!!
In concluzie, mare atentie cu pompa de spritz deoarece am vazut ca e problematica la multi dintre voi. Daca nu e etansa puteti lua foc excl.gif Plus ca functionarea carburatorului depinde in mare masura de ea.
Hacker
Esti un geniu, vezi ca se poate? Totusi nu ne-ai spus daca ai rezolvat si problema avansului vaccumatic? Ia scoate furtunuasul de la vaccum acum, scade turatia ?
MihaiGSm
In legatura cu avansul vacumatic pot sa spun ca tot nu functioneaza la parametrii normali. Insa acest lucru nu vad sa-mi afecteze mersul masinii. Ma voi lega de el cand voi pune zilele astea un carburator perfect etans si functional pe care l-am achizitionat de targul de vechituri cu fabuloasa suma de 10 ron biggrin.gif
cagulaa
putin dai putin face
Mr_Devil83
Mihai verifica la sange carburatorul ala, am luat si eu unu din targ si pana la urma l-am pus pe cel vechi pt ca orice ii faceam la ala din targ sub 20 la suta nu scoteam consum.

Verifica furtunul cu duza sa nu fie infundat, daca e curata-l si schimba duza aia.
strangi maxim surubul de amestec, apoi il desfaci cam 2,5 ture, pui delcoul intr-o pozitie in care porneste motorul, te asiguri ca e etansa galeria si nu ia aer fals si pornesti motorul. Il ajuti din acceleratie pana se incalzeste la temperatura de regim si pana simti ca pata calda se incalzeste.

Cand motorul este cald pui volanta la semn si reglezi avansul. Reglezi surubul de relanti sa tina relantiul ceva mai sus, sa nu se opreasca cand faci reglaje.
Il pornesti si incerci sa obtii din surubul de amestec cea mai mare turatie. O sa vezi ca ai o functionare rotunda undeva pe la 2,5 3 ture a surubului de dozaj al relantiului.

Dupa asta tragi violent de acceleratie si vezi da in nas au ba. Daca nu da in nas si urca rapid in ture iti reglezi din surubul de relanti sa ti-l tina undeva pe la 900 de ture ca oricum e iarna si sa nu ai probleme in oras la plecarile de pe loc.
Daca da in nas misti usor de delcou inspre volan, cate putin, astepti 10 secunde si il accelerezi. Ai sa gasesti o pozitie unde o sa se tureze frumos si nu mai da in nas.

Iarna cred ca avansul trebuie reglat la sange la motorul asta, vara am observat ca nu conteaza chiar in halul asta.

A, vezi ca daca indiferent de pozitia delcoului intr-o plaja de 20 de grade nu face faza cu datul in nas inseamna ca nenea carfil scuipa benzina in prostie.
MihaiGSm
Sunt pregatit ptr asta biggrin.gif Practic din carburatorul luat de la vechituri voi folosi doar corpul lui impreuna cu pompa de spritz. Jigloarele le pun de la asta vechi ptr ca cu acesta am un consum impecabil smile.gif
Mr_Devil83
Nu uita de bucsile de teflon, vezi ca astea din magazin sunt execrabile si numai din teflon nu is, de cuiul pontou si garniturile de la capac.
MihaiGSm
QUOTE(Mr_Devil83 @ 21 Nov 2008, 18:48)
Nu uita de bucsile de teflon, vezi ca astea din magazin sunt execrabile si numai din teflon nu is, de cuiul pontou si garniturile de la capac.
*



Toate elemntele interne dela carburatorul actual vor fi pe cel achizitionat. Asa m-a sfatuit batranul wink.gif Asa o sa fac icon_mrgreen.gif Mersi de sfaturi Mr_Devil83
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.