Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: rateuri
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
quinn
Dupa pornire merg cu socul tras 1/2 ora daca nu-l trag da in nas,rateuri si chiar se opreste.Abia peste 1/2 de ora isi mai revine si pot impinge socul.Nivelul e bun.
Rafi
QUOTE(quinn @ 17 Nov 2008, 17:53)
Dupa pornire merg cu socul tras 1/2 ora  daca nu-l trag da in nas,rateuri si chiar    se opreste.Abia peste 1/2 de ora isi mai revine si pot impinge socul.Nivelul e bun.
*


daca nivelu zici ca e bun inseamna ca avansu este prea mare la cate ture sta la ralanti?
quinn
Nu am turometru !
djasu82
Incalzesti motorul si dupa aceea il ti turat pe peste 3500 de ture si jonglezi avansul pana pana in zona u nde incepe sa tremure motorul si il mai reduci putin ca sa nu mai ai acel tremurat= rateuri .Avansul creste cand misti delcoul spre dreapta iar avansul scade cand il misti spre stanga spre radiator .
Sorin_18
QUOTE(djasu82 @ 17 Nov 2008, 19:28)
Incalzesti motorul si dupa aceea il ti turat pe peste 3500 de ture si jonglezi avansul pana pana in zona u nde incepe sa tremure motorul si il mai reduci putin ca sa nu mai ai acel tremurat= rateuri .Avansul creste cand misti delcoul spre dreapta iar avansul scade cand il misti spre stanga spre radiator .
*


e prima oara cand aud asta,este mai bine asa decat cu ledul de la aprinderea gotronic?
djasu82
e si aceasta una din metode ... ledul te poate pacali fiiindca la cald altfel se manifesta avansul de acea de multe ori se pune la punct asa. Daca nu esti atent acel led te poate pacali.
Sorin_18
deci trebui sa te opresti din rotire chiar in momentul stingeri ledului,nu?totusi daca il mai scapi putin mai mult conteaza?mie imi cam da putin in nas si ma gandesc sa nu fie de la avans
PH-06-BOA

Cand da in nas , e amestec sarac , dar se poate si de la scanteie slaba, caz in care nu s-ar tura si ar da rateuri in toba . Inteleg ca nu face astra, deci tot amestec sarac. Daca dupa reglarea culbutorilor, o supapa de admisie nu are joc normal, toti cilindrii vor avea amestec sarac (galeria fiind comuna). Daca s-au schimbat jicloare(n-as recomanda nimanui) cu setul, acestea sunt aruncate in punga, cu farasul, si nu sunt inperecheate, mai ales calibrate ( jiclorul de aer de la emulsor, daca a fost de 1,40 pereche cu jiclorul principal de 1,35 ,iar in punga si afla 1,70 pereche cu 1,35 , sunt toate sansele sa de in bot).Mai poate fi furtun crapat la servo. Nivel mic, sau pompa nu asigura debitul necesar (nici macar cat consuma motorul), carburatorul ramanand sub nivel la sarcini, iar pana il demontezi( la cateva secunde de mers la relanti pana il opresti) nivelul se reface, astfel ca il gasesti normal.
Sorin_18
foarte concert,azi am schimbat ciocul de papagal si acel jigler care vine in el cele pe care le-am pus erau de 1300 dar merge super frumos,mai ales la rece
baranga
azi am scapat si de datul in nas doar prin faptul ca i-am dat nivel mai mare;nici la rece nu prea mai da in nas biggrin.gif era aproape pe limita si cand se balansa masina era si logic ca nu mai avea de unde trage benzina;

la un prieten dadea in nas rau si problema era la jiclorul cu bila,care scapa presiune pe langa el;dadea niste bule cand acceleram brusc si jetul nu era pana la sfarsitul cursei clapetei de acceleratie; wink.gif
Sorin_18
acel cioc de papagal daca nu este ok poate afecta consumul??el da jet permanent sau numai la inceputul accelerari?
G I M
La inceputul accelerarilor. Si nu vad cum ar afecta consumul...
PH-06-BOA
Afecteaza consumul, prin faptul, ca el va picura mereu dupa ce termina de injectat (stabilirea acceleratiei), si cu cat scapa mai mult, cu atat mai rau. De aceea spuneam de acel arc deasupra bilei-supapa.

19 Nov 2008, 19:56:
Uitati-va deasupra carburatorului, priviti clapeta de acceleratie, si veti vedea daca picura dupa terminarea accelerarii,tinand-o la vreo 3000 de ture.
CandyMan13
PH-06_BOA
te rog daca se poate sa vorbesti putin mai detaliat despre acel cioc de papagal si bila-supapa.Am vazut ca cineva recomanda montarea unui arculet,dar nu sunt lamurit exact despre ce e vorba(daca ai putin timp eventual o schema facuta repede in paint daca nu cer prea mult).Multumesc anticipat
Sorin_18
pei stai asa ca nu ma prind,despre ce arculet este vorba???
djasu82
deci in ciocul de papagal exista o bila metalica acel corp in cap are obturat cu plumb ca sa nu iasa bila . Se ia un ciocan de lipit se da jos plumbul se freaca in zona respectiva cu un cutit si un mic smirghelfin. Dupa aceea se ia un arc de picx se taie cateva rondele se da pe un spiral mic ca sa intre in locasul cu bila se preseaza putin ... Bila trebuie sa se apese usor cu un mic ac si sarevina rapid inpozitia pe care sta acuma cu ajutorul arcului. In cap la supapa unde s-a dat cu smirghel se inchide orificiul cu cositor ... si gata . Eu asa am facut si parca era mai sprintena.Se deschidea doar cand acceleream cand rulam constant nu se deschidea cad acceleram pac injecta si se oprea daca ma opream din acceleratie fara a mai da stropi in plus. Parca am pus si poze cu supapa cu cioc de papagal si jiclorul de relanti tongue.gif
G I M
QUOTE
Afecteaza consumul, prin faptul, ca el va picura mereu dupa ce termina de injectat (stabilirea acceleratiei), si cu cat scapa mai mult, cu atat mai rau. De aceea spuneam de acel arc deasupra bilei-supapa

Si cat de rau ar putea picura pentru a influenta consumul? Sunt chair curios unsure.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.