Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: NOUL SYMBOL
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
<Dorian>
Salut,
Sunt proprietarul noului symbol cu o motorizare dci de 1,5 l , 85 cp. In doua saptamani de cand am luat-o am parcurs 1600 km , si pana in prezent motorul si masina mi se par ok , dar am gasit si cateva probleme , si sunt curios daca ele se gasesc doar la masina mea sau au fost observate si de alti propietari ai noului symbol :
1.masina este luata cu gama de echipare privilege , cea ce inseamna ca ar trebui sa am geamurile pe fata cu impuls la coborare. Dupa cate stiu eu , impulsul reprezinta acea apasare , un pic mai lunga , a butonului si geamul va cobora singur. Din pacate la masina mea nu functioneaza.
2. In timp ce conduc , in special in oras, pot auzi combustibilul din rezervor fara probleme cum se plimba dintr-o parte in alta, cea ce e neplacut.
3.antifonare mi se pare prosta , adica poti auzi din interiorul masini, pe langa motor, aproape tot ce se petrece afara!
Astea sunt partile mai putin placute care le am sesizat la masina pana acum, astept pareri din partea noilor proprietari de symbol legate de acest aspect, dar si despre alte probleme sesizate de voi pentru a face o comparatie.
cj98czh
Salut,

Sa o folosesti multi km fara probleme si incidente.

Despre geamurile cu impuls pot sa-ti spun ca atat la megane cat si la Octavia le actionez printr-o apasare scurta .... nu una lunga....poate aici este problema...

La fel pt. ridicare..... o tragere scurta..
<Dorian>
mersi mult,
eram invat cu opelul vectra la care tineam o perioada mai lunga butonul ca sa coboare singur , aici vad ca trebuie actionat foarte fin.... si merge fara probleme...se pare ca tre sa fiu mai delicat
Solon
Poate nu sunt setate!
La Megane si banuiesc ca si la Symbol se face in felul urmator:
Cobori geamurile, le ridici, iar cand au ajuns sus tii butonul pe pozitia "ridicat" timpe de vreo 10 secunde! Dupa aceea ar trebui sa mearga!
Dar, doar daca geamurile au impuls!
dansora
Nu stiu exact cum e la symbol, dar la megane butoanele de actionare a geamurilor au doua "click-uri". In sensul ca la o apasare scurta (se aude decat un click) geamul se deschide atat cat tii apasat butonul. La o apasare mai lunga (nu inseamna ca si timpul de apasare trebuie sa fie mai lung) se aude si cel de-al doilea click si atunci functioneaza impulsul.
E adevarat ca pe la alte marci se intalneste des chestia cu apasatul pentru o perioada mai lunga pentru impuls (ex. Astra, Cee'd)

In alta ordine de idei, felicitari pentru achizitie smile.gif !! Mi se pare o masina frumoasa care sigur va continua traditia generatiei anterioare.
Multi, multi, multi km si, evident, sa auzim din nou ca este "greu de prins in service" tongue.gif
Andy_ACS
Legat de geamurile cu impuls:
- Opel Astra G - apasare putin mai lunga-> urcare/coborare totala (de impuls smile.gif )
- Logan - apasare scurta = impuls, apasare lunga = coborare/urcare cat timp ai butonul apasat.

Concluzie: Ambele sunt cu impuls, insa modul de actionare e diferit. Incearca si la tine cu apasare scurta si vei vedea ca merge.

Bafta!
<Dorian>
mersi de sfaturi,
i-am dat de cap, am dat o fuga pana la masina , si a mers sa l cobor prin impuls , trebuie tinut foarte putin apasat , eu eram obisnuit ca la vectra sa tin ceva timp si probabil de aia nu mi iesea

18 Nov 2008, 13:24:
Chiar acum mi-a venit prin curier cartea de identitate a masini , si ma duc sa o inscriu, pana atunci astept parerile voastre si despre confortul in habitaclul masini , in special faza cu rezervorul , daca a sesizat cineva asta
ciprian_dinu
Salutare tuturor !!!
Sunt posesorul unui Renault New Symbol Expression 1,5 dci, 65 CP.
Si la mine se aude in habitaclu zgomotul produs de motorina din rezervor.
Insonorizarea mi se pare destul de buna, ma gandeam sa o antifonez eu pe dedesubt ...
Am achitat masina pe 04 noiembrie 2008 si am primit-o de la IPSO Ploiesti pe 13 noiembrie 2008 (mi se pare o asteptare cam mare).
Ce parere aveti despre cei de la IPSO (eventual daca-i cunoaste cineva pe cei de la IPSO Ploiesti) ?
Aparatoarea de noroi de la roata din fatza-stanga era rupta (am observat-o abia acasa, dupa ce, trecand peste cateva denivelari, m-am uitat la ea constatand ca este rupta cam 4-7 centimetri). Sunt programat pe 20 noiembrie 2008 la IPSO Ploiesti pentru constatare si eventual remediere.
Capota motorului are in partea din mijloc vopseaua sarita pe o suprafata circulara cu diametru de aproximativ 4-5 milimetri.
In rest, deocamdata, totul functioneaza OK.
Va salut respecuos !!!
<Dorian>
SA O STAPANESTI SANATOS,
SI SA NU AI PARTE DE ALTE EVENIMENTE NEPLACUTE CU EA
DECI SE PARE CA NU NUMAI LA MINE SE AUDE MOTORINA DIN REZERVOR, ASTA E , DAM MUZICA MAI TARE SI TRECEM PESTE tongue.gif
IN REST MASINA MI SE PARE OK PANA ACUM , ABIA AM IESIT DIN RODAJ SI INCA NU AM APUCAT SA I DAU MAI MULT DE 120 KM/H , ASTEPT SA VINA SF SAPTAMANII SA O IAU LA UN DRUM IN AFARA ORASULUI, PANA ACUM MI SA PARUT CA TINE F BINE LA DRUM , CHIAR SI IN CURBE , CHIAR DACA E USOARA IN RAPORT CU DIMENSIUNILE EI.
VA SALUT SI ASTEPT NOI PARERI DESPRE MASINA
rtBK
eu nu inteleg chestia asta... cum adica se aude motorina din rezervor? huh.gif ca o sticla cu apa care se tot balangane?
<Dorian>
EXACT, NUMAI CA STICLA DE APA E TOT REZERVORUL, SI NU CONTEAZA CAT DE PLIN E , CA TOT SE AUDE, UN LUCRU CAM NEPLACUT
Bliss
Si la ph3 se aude, dar rar si cu o anumita cantitate de motorina in rezervor.
gicu_tatu
interesanta treaba cu auzitul motorinei in rezervor. macar asa stii ca mai ai motorina. biggrin.gif
in alta ordine de idei, Dorian, cum s-a comportat in afara localitatii? autostrada ceva? cum se simte la peste 120,130...?
pe benzina nu a luat nimeni symbol. ma gandesc si eu la unul de 1.4l16v ca matizul mi-a cam ramas mic si suntem si pe punctul de a mari familia... pareri ceva? sunt fan benzina...
bardu
Combustibilul in rezervor se aude si la phase 4 1,4 8v cand e cam gol . Eu alimentez cand ajunge la ultima liniuta si nu se mai aude!
Lostboy
QUOTE(<Dorian> @ 19 Nov 2008, 14:15)
EXACT, NUMAI CA STICLA DE APA E TOT REZERVORUL, SI NU CONTEAZA CAT DE PLIN E , CA TOT SE AUDE, UN LUCRU CAM NEPLACUT
*



cu aluband se rezolvă
ciprian_dinu
Salutare tuturor !!!
Este adevarat ca NUMAI la o anumita cantitate de motorina (de la jumatate in jos) se aude in rezervor zgomotul produs de aceasta. Cu timpul te obisnuiesti si nu ti se mai pare asa deranjant. Vorba cuiva, dai muzica mai tare si totul e OK.
Mi se pare accelerarea si decelerarea prea ... "violenta" sau brusca, chiar daca apesi sau ridici piciorul FOARTE cursiv si usor cand actionezi pedala de acceleratie. Probabil este o impresie, asa-i cand treci de la Dacia 1310 pe benzina la Renault New Symbol diesel. Totusi, am mai condus si alte masini diesel (Mercedes Sprinter, Volkswagen Golf V, Fiat Ducato) si la acelea parca nu era chiar asa violenta accelerarea sau decelerarea ...
Am parcurs circa 1700 km si mi se pare, in general vorbind, o masina buna ... vom vedea.
Va rog respectuos sa-mi spuneti mai multe despre ALUBAND. Multumesc !!!
SUCCES tuturor !!!
Razvione
pozeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!
misu78
E mort de mult topicul.....cine sa mai puna poze???? blink.gif
cepy
ciprian dinu intrebai de ipso ploiesti.sfatul meu e sa nu calci pe la ei.fac treaba proasta si f. scumpa.si eu imi faceam reviziile la ei pana la 40000km cand masina a avut prima problema,a trebuit sa inlocuiesc distributia ca facuse 5 ani si au pus-o prost.eu nu mai calc pe la ei,prefer la revizii sa ma duc pana la campina la iatsa unde preturile sunt mai mici,mai ok,si meseriasii mi se par mai buni.
cornel_urian
Eu sunt posesor nou de Symbol nou smile.gif motorizarea 1.4 16V , varianta Best. Ce sa zic.... am 1500 de km de doua saptamani si nu pot sa reprosez nimic masinii. Chiar imi place. Am zis ca incerc macar 3000-4000 sa ii fac rodajul , sa nu trag de ea, deci la capitolul viteza , si dintr-alea , nu pot sa ma pronunt. Nu mi se pare ca ar fi prost antifonata , ba din contra. Inainte de a lua-o , am facut un drive test cu motorul de 1.2 16v si nu am fost multumit de puterea lui. Nu poti sa o compari cu un diesel , dar motorul chiar trage bine si caroseria usoara ajuta motorul , avand doar 965 kg. La 98CP da un raport super CP/Kg. La banii cu care am luat-o si la dotarile pe care le are , mie mi-au iesit cel mai bine calculele.

Atasez si cateva poze sa o vedeti.
Salutari
BZN
Si pe mine ma batea gandul sa cumpar Symbol. Am considerat insa ca Logan e alegerea care mi se potriveste mai bine. Plus ca m-a convins ca e o masina solida atunci cand am scapat teafar din teribilul accident suferit.

Sa o stapanesti sanatos si asteptam mai multe detalii o data cu trecerea timpului, dupa ce iti vei fi facut o parere cat mai realista. Si niste poze cu interiorul ar fi interesante.
bossake
mi-e greu sa cred ca masina are 950 de kg. greutatea probabil e undeva in jurul a 1100kg
BZN
E mai firav decat Logan asa ca e foarte posibil sa se incadreze sub mia de kg.
gabygiovanny
m-as mira, a mea are 1100, sa scada 100 si ceva de kg.... la modelul nou?
<Dorian>
Referitor la greutate , masina are 1109 kg , in cartea de prezentare era de 950 .
Acum am deja cu ea 24000 de km, si sincer sunt multumit.
In primul rand consumul e mic , am o medie , pe timp de iarna , de 5.8 / 100, iar vara scade si la 5,2 , normal variaza si in functie de tipul de combustibil.
Deja i-am facut prima revizie , cea de 15000 km , si am iesit ieftin , doar 5 mil , dar facuta la serus bucuresti , eu fiind din cta , am renuntat sa fac revizia aici , si sfatuiesc pe toti posesori de reno , care sunt de aici sa se duca in alta parte. motivul - am sunat la serviceul din cta si mi au cerut 10 mil , asa ca, nu au decat sa ramana fara clienti cu preturile astea. In bucuresti la serus mi-am facut programare , si intr- o zi a fost gata , rapid , curat si ieftin.
Inafara de combustibil si intretinerea obligatorie , alti bani nu am bagat in ea , si nici nu da vreun semn ca ar fii probleme .
In ciuda raportului dintre greutate si dimensiuni , masina tine bine la drum lung , si in viraje. Motorul care il am de 1.5 85 cp da rezultate bune . Va spun ca am testat-o pe munte , in serpentine , si trage fara probleme, are suflu in el.
Cum am zis si mai sus , vorbind de confort , problema cu motorina din rezervor e aceasi , cand ajunge pe la jumate , se aude , dar dai drumu la muzica si trece wink.gif.
Parerea mea e ca merita banii pe care i-am dat .
Numai bine , si spor la sofat !!!
cornel_urian
intr-adevar , pe internet , pe pagina de la sysmbolul nou , da masa proprie 956
http://renault.ro/gama-renault/autoturisme...erPriceType=TTC

am verificat si in carte , si scrie 1086. greseala mea...
BZN
Lasa ca in CIV si talon sunt destule date trecute eronat.
Spre exemplu, Tico ar avea potrivit acestora 35kw adica 47 cp, in realitate si conform manualului are doar 41cp...
LE
Si dimensiunile anvelopelor sunt 155/70 R12 in realitate, asa au iesit mereu din fabrica. In talon blink.gif 135 R12...
titilev
sunt si eu un nou posesor de symbol2010.
nu am decit 500 km cu el dar deocamdata sunt foarte multumit de el.
consum mic confort in habitaclu
comenzile uzuale destul de bine plasate
insonorizare buna,sunet de la boxe clar si bogat cu o multime de reglaje pt radio si CD
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.