Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme la demaraj
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
andreip
Salut!
Am si eu o problema.
Scos din viteza motorul merge bine. Daca accelerez totul e ok. Cand bag in viteza si ridic ambreiajul in loc sa plece de pe loc motorul tremura putin si moare. Ca sa reusesc sa plec de pe loc trebuie sa o turez undeva la 3500 rot/minut, dar si asa cateodata moare. In mers intre 1500-2000 de rot/minut masina tremura rau de tot si se aude o bataie la motor. Dupa 2000 rot/minut nu mai face asa urat.

Am dus-o odata la mecanic si mi-a schimbat diuza de pe furtunul dintre carburator si motor (era infundata complet) si a reglat avansul, carburatia, etc. Totul a fost in regula vreo 3 zile dupa care a inceput sa faca la fel.

Care ar putea sa fie problema ca ma dispera?

E o Dacie 1310 cu motor de 1397 (62 CP - compresie 9:1).
disaster
am patit ceva asemanator.la mine era capacul de delcou fisurat(mergeam in 2 bujii cool.gif ).la relanti mergea bine da cum o calcam se ineca.inceaca si asta .daca tot nu merge ................... huh.gif asteapta alte raspunsuri sau du-te la un mecanic ca lumea.
andreip
am schimbat capacul de la delco. tot asa face. si eu am impresia ca merge in 3 bujii. daca o pornesc cu socu tras se ineaca in maxim 6-7 secunde de la pornirea motorului. (il trag doar pana la jumatate).
Al Cap0nE
ai mai verificat iar diuza ? daca nu, verifica. Si curata cu ocazia asta si stutul de la motor in care intra furtunul cu diuza.
Ov
probabil face "muci" (da o cautare si o sa vezi ce-i cu ei) care infunda in mod repetat diuza.
tunderbird
Verifica sa nu ai apa in paharul decantor (daca ai montat pe masina), verifica filtrul de benzina de la carburator, vezi ca pe fundul CNC de la carburator se aduna apa care mai si ingheata in perioada aceasta.
Sunt sanse mari (de fapt nesanse) sa ai apa in rezervor sau dopuri de gheata pe conducte. Inainte de a porni motorul scoate furtunul de benzina de la carb. si da-i la coada la pompa sa vezi daca vine benzina.


Vezi ca s-ar putea sa mai ai si cablul de la frana de mana inghetat...
michimaus
benzina proasta jumate apa jumate gunoaie.
am patit si eu si m-am crucit si m-am mirat cum toturi de mergea cu atata gunoi.tuseste carburatorul sau fa-i baie in decarbusolv.apoi schimba sita de la intrare,pune pahar decantor si filtru la benzina.apoi schimba pompa de unde alimentezi.
RIon
scutura cu motorul cald sau la rece? pleci cu soc?
poate fi un tampon la CV, sufla jicloarele.
andreip
nu face muci. am verificat si diuza nu este infundata desi masina face la fel.
romulus
Am patit ceva asemanator mai demult. Masina abia o cumparasem si facea o figura asemanatoare.La mine problema a fost de la pompa de benzina. Cand am desfacut capacul, pompa era plina de mizerie pietrificata, ramasese doar un mic canal prin care curgea un pic de benzina. Dupa ce am curatat-o nu am mai avut probleme. Va dati seama de cat timp nu o mai curatase proprietarul de la care am luat-o? Asta daca a curatat-o vreodata. Avea 16 ani masina.
andreip
Membrana de la pompa de benzina a fost schimbata. Daca era ceva pe acolo banuiesc ca vedea mecanicul si zicea.
andreip
QUOTE(RIon @ 2 Feb 2005, 19:14)
scutura cu motorul cald sau la rece? pleci cu soc?
poate fi un tampon la CV, sufla jicloarele.
*




Si cu motorul cald si cu el rece. Nu pot sa plec cu socul tras. Dupa ce am pornit motoru trebuie sa-l bag la loc imediat ca altfel se ineaca.
OCEBE
daca tot te apuci de curatat verifica cu atentie si carburatorul: in dreptul clapetei de acceleratie, prin interior, sunt vreo 3 gaurele care ajuta la alimentarea motorul corect la turatii in gama 1000~2000 rot/min; poate or fi infundate.
andreip
Problema e grava. Nu prea mai merge deloc. Motoru sta pornit doar daca apas intr-una pe pedala de acceleratie. Am luat de pe alta masina un delco, o bobina, un carburator si le-am pus pe a mea. Cu toate astea nu s-a vazut vreo imbunatatire. Am observat ca desi nu am mai plecat cu ea de pe loc (dar motoru a mai mers ca sa vad daca ce i-am facut a dus la vreo schimbare) apa a scazut de la max la min, iar benzina a ajuns in ulei. Nivelul e peste maxim cu mult iar joja miroase puternic a benzina. Ce poate sa mai aiba ca deja ma gandesc la oferta guvernului cu fiare vechi si 30.000.000 smile.gif ?
disaster
Nivelul e peste maxim cu mult iar joja miroase puternic a benzina.






verifica pompa de benzina urgent(garnituri,gauri infundate)pe acolo cred ca intra benzina in motor,am vazut la un prieten care se mira ca ii mananca 40% si merge tot mai rau.a scos 2.5 litri de ulei si 5 de benzina din motor din cauza unei garnituri nasoale la pompa.
tunderbird
QUOTE(disaster @ 6 Feb 2005, 18:39)
Nivelul e peste maxim cu mult iar joja miroase puternic a benzina.
verifica pompa de benzina urgent(garnituri,gauri infundate)pe acolo cred ca intra benzina in motor,am vazut la un prieten care se mira ca ii mananca 40% si merge tot mai rau.a scos 2.5 litri de ulei si 5 de benzina din motor din cauza unei garnituri nasoale la pompa.
*



O mica completare:
Nu mai porni motorul pana nu schimbi uleiul si filtrul de ulei.
andreip
A mai facut asa ceva acum 2 luni. Am schimbat ulei, filtru, membrana la pompa de benzina. Se poate sa se strice asa de repede ?
tunderbird
QUOTE(andreip @ 7 Feb 2005, 16:10)
A mai facut asa ceva acum 2 luni. Am schimbat ulei, filtru, membrana la pompa de benzina. Se poate sa se strice asa de repede ?
*



Ai facut tu personal sau un mecanic?
Numai pe acolo poate sa intre asa multa benzina.
Daca este benzina si nu este antigel (ai zis ca ti-a scazut antigelul)...
Scoate joja, indeparteaza-te de masina si incearca sa aprinzi uleiul de pe joja.
Daca se aprinde cu explozie e clar ca ai benzina in ulei.

Benzina ar mai putea sa ajunga in ulei datorita deplasarilor facute cu socul tras (dar nu in cantitate atat de mare) dar si datorita nivelului ridicat din CNC a carburatorului. Merge cumva inecat motorul? Porneste greu la cald/rece?
O prima verificare a nivelului CNC se face dand la coada pompei cu cotul filtrului de aer scos. Daca se observa scurgeri de benzina pe difuzorul carburatorului este posibil sa fie cuiul poantou defect sau reglajul nivelului prea ridicat.

Vezi ca oferta guvernului este de reducere a pretului unei masini noi (Dacia, in mod sigur) cu 30 mil lei.
andreip
QUOTE(tunderbird @ 7 Feb 2005, 16:29)
Ai facut tu personal sau un mecanic?
Numai pe acolo poate sa intre asa multa benzina.
Daca este benzina si nu este antigel (ai zis ca ti-a scazut antigelul)...
Scoate joja, indeparteaza-te de masina si incearca sa aprinzi uleiul de pe joja.
Daca se aprinde cu explozie e clar ca ai benzina in ulei.

Benzina ar mai putea sa ajunga in ulei datorita deplasarilor facute cu socul tras (dar nu in cantitate atat de mare)  dar si datorita nivelului ridicat din CNC a carburatorului.  Merge cumva inecat motorul? Porneste greu la cald/rece?
O prima verificare a nivelului CNC se face dand la coada pompei cu cotul filtrului de aer scos.  Daca se observa scurgeri de benzina pe difuzorul carburatorului este posibil sa fie cuiul poantou defect sau reglajul nivelului prea ridicat.

Vezi ca oferta guvernului este de reducere a pretului unei masini noi (Dacia, in mod sigur) cu 30 mil lei.
*



Am dus-o la un mecanic. Si atunci a facut la fel : a disparut multa apa (cu antigel) si benzina. El a schimbat membrana. Dupa care am facut vreo 1200 de km fara probleme (apa nu a pierdut deloc, iar ulei f putin). Am incercat sa aprind uleiul de pe joja si nu s-a aprins cu explozie. Oricum trebuie sa fie benzina pentru ca a mancat 3 litri (pusi dintr-un bidon) cam intr-o ora fara sa plec de pe loc cu ea. doar ce o mai pornea mecanicu si o mai accelera ca sa vada cum merge motoru.
De pornit porneste greu ptr ca nu prea pot sa-i trag socu (daca trag socu cand o pornesc se ineaca in cateva secunde dupa ce a pornit).
tunderbird
QUOTE(andreip @ 7 Feb 2005, 16:49)
Am dus-o la un mecanic. Si atunci a facut la fel : a disparut multa apa (cu antigel) si benzina. El a schimbat membrana. Dupa care am facut vreo 1200 de km fara probleme (apa nu a pierdut deloc, iar ulei f putin). Am incercat sa aprind uleiul de pe joja si nu s-a aprins cu explozie. Oricum trebuie sa fie benzina pentru ca a mancat 3 litri (pusi dintr-un bidon) cam intr-o ora fara sa plec de pe loc cu ea. doar ce o mai pornea mecanicu si o mai accelera ca sa vada cum merge motoru.
De pornit porneste greu ptr ca nu prea pot sa-i trag socu (daca trag socu cand o pornesc se ineaca in cateva secunde dupa ce a pornit).
*




Verifica nivelul in CNC...
andreip
Am fost cu ea la alt mecanic si i-a dat de cap. Ghiduri la supape stricate, si smeringuri sarite. Un singur piston mergea bine, celelalte 3 mergeau inecate (asta mi-am dat si eu seama ca o bujie era in regula si trei negre). Acum merge perfect.
tunderbird
QUOTE(andreip @ 13 Feb 2005, 23:52)
Am fost cu ea la alt mecanic si i-a dat de cap. Ghiduri la supape stricate, si smeringuri sarite. Un singur piston mergea bine, celelalte 3 mergeau inecate (asta mi-am dat si eu seama ca o bujie era in regula si trei negre). Acum merge perfect.
*



Si ce ti-a facut? A schimbat ghidurile la supapa?
andreip
QUOTE(tunderbird @ 14 Feb 2005, 17:30)
Si ce ti-a facut? A schimbat ghidurile la supapa?
*



Am schimbat chiuloasa cu totul. A mea era extrem de uzata. El avea o chiuloasa aproape noua. Totul m-a costat 3 milioane (chiuloasa + manopera).
tunderbird
QUOTE(andreip @ 14 Feb 2005, 17:53)
Am schimbat chiuloasa cu totul. A mea era extrem de uzata. El avea o chiuloasa aproape noua. Totul m-a costat 3 milioane (chiuloasa + manopera).
*




Si tu ai fost de fata cand ti-a inlocuit-o?

Ma gandesc ca te-a trombonit ca ti-a schimbat chiulasa si el n-a facut altceva decat sa desfunde circuitul de alimentare.
Mi se pare cam ieftin pentru o chiulasa (complet echipata) aproape noua, dar foarte scump pentru operatia de curatarea carburatorului si eventual un reglaj al aprinderii.
andreip
Am fost de fata. La mecanicul asta m-a sus un prieten. Si a fost si el de fata. Prietenul asta al meu il mai ajuta pe mecanicul asta cu niste treburi si de aceea a costat mai putin lucrarea. Si i-am lasat si chiuloasa mea lui sa faca ce vrea cu ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.