sau decarbusolv.
recomand insa metoda cu ciorba de carb.
de desface bucatele bucatele, si se pune la fiert cu detergent LICHID de vase. dupa ce fierbe vreo 10-20 min se baga sub jet de apa fierbinte-calda-calaie-rece pt a evita socul termic.
se sufla f bine cu aer, se poate si la pompa de picior, daca in loc de stutul ala se baga o tija mai subtire pe furtun in locul valvei. gen mina de pix d-aia tub metalic cu varf subtire. eu mi-am facut una fix pt asa ceva.
apoi se verifica jiglerele sa nu fie decalibrate. la jig. de relanti, cu aceeasi cota gravata pe el, am vazut cu diferite diam. la gauri, in special cea din cap.
ciocul de papagal, ajutajul orientat cat mai spre parghia de acc si sa dea jet drept, nu dispersat aiurea.
jiglerul afentent ajutajului, sa funct. corect. cele cu bile de plastic fac probleme. se tine vertical si se sufla/aspira pe el. la aspirare trebuie sa inchida perfect.
jiglerul principal de benz, din cnc, cel montat diagonal, sa aiba cota corespunzatoare, sa nu fie mai mic, da rau in nas la acc. prea putina benz amestecata cu prea mult aer. amestec prea sarac.
jigl. vertical din cnc, cel al pompei de sprit sa functioneze corect. sa etanseze bine bila.
jiglerul de aer sa fie imperecheat corespunzator cu cel de benzina. 170 cu 135 la 32irma. sau 140 cu 145 la 32 irm2a. daca se face comb de 32irm2a pe motor 1300 atunci perechea potrivita e 135 cu 140.
nivelul in cnc, in special la plutitoarele metalice, 7 cu 12, cea mai potrivita combinatie.
talpa carb sa fie dreapta. o dai cu ulei si o pui pe o sticla plana. observi amprenta.
pompa de sprit sa functioneze corect, sa nu se intepeneasca.
sa nu-ti traga aer fals pe la bucsele de teflon ale clapetei de acc, si pe la garnituri. pui un strat subtire de silicon. sau vaselina. verifici cu motorul pornit dand cu spray WD40 pe la garn. acoperi gura carb. daca iti absoarbe sprayul ti-e clar.
<span class='edit'>24 Nov 2008, 12:44:</span>
se monteaza si se pleaca intr-un tur de tara