Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: intrerupe la 2000rot/min
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
AdyTirla
A si eu o problema; masina merge bine dooar ca atuci cand ajung cu ia la 1800-2000 masina incepe sa trepideze, daca continui aceleratia dispare sau daca apas brusc acceleratia la 2000 tot asa nu se mai simte. masian cam trepideaza la relanti si faza cu intreruptul o face si pe gaz si pe benzina.
Am schimbat bujii, fise, capac delcou, platina, bobina a si am aprindera electronica si am mai schibat arculetul de la avasul vacumatic cu unul de la pompa de benzin.
Nu stiu ce sa i-i mai fac!!!!
SSilent
punei arcutetu de la capsula vacumatica la loc... nu de pompa de benzina sau altceva... punei unu original
tzepesch
n-are bai nici o treaba arculetu ala. la mine si la multi cum de nu intrerupe?
SSilent
ma nene... io ma gandesc logic, pei, ia-o sistematic, ce face capsula aia vacumatica? pei modifica avansu in functie de turatie da? daca in capsula nu ai arcul care sa opuna o rezistenta adecvata normal ca apar complicatii, deci la ralanti nu il folosesti, dar odata ce urca in ture, arcul fiind prea tare, vacumul nu este destul de puternic incat sa modifice avansul, iar dupa 2000 de ture are destula putere incat sa-l regleze....
io tot merg pe premisa asta, incearca sa-l schimbi si vezi ce se intampla... incercarea moarte n-are smile.gif

carburatoru nu poti sa il iei in calcul pentru ca zici ca si pe gaz face la fel...
nelu_1985
vacumu face treaba pana la 2500 ture, dupaia iasa din schema
tzepesch
da incercarea.... mai vacumu face asta. oricine e binevenit sa ma contrazica.

vacumul actioneaza la relanti, marint putin avansul. ca atare, cand scoti furtunasul scade turatia, corect? corect.

si mai actioneaza in decelerare brusca si acc. ca atare. in decelerare brusca nu mai da suturi cu arc mai moale. acc. mult mai rapid si mai usor fara a fi nev sa arunci galonu de benzina in carb. urca mai repede in ture datorita cresterii mai rapida a avansului. corect? corect.

e f posibil ca intreruperea aia sa fie tot din aprindere.


dar, cum a spus si SSilent, incerca cu arcul original. verifica si membrana sa lucreze corect, gaurica sa fie destupata, si angrenajele din delcou sa functioneze perfect. ma refer si la platini.
diaconuliviu
QUOTE(SSilent @ 25 Nov 2008, 22:56)
ma nene... io ma gandesc logic, pei, ia-o sistematic, ce face capsula aia vacumatica? pei modifica avansu in functie de turatie da? [...]

NU! functie de sarcina! Functie de turatie sint arcurile maselotelor.
SSilent
uite ca p-asta n-o stiam... inca o lectie biggrin.gif
yon
eu zic ca problema vine de la platina ori este prost reglata ori maseluta care preia miscarea de pe cama axului delcoului nu este buna si rateaza scantei( mi sa intamplat cand am ramas in pana la tara si am fost nevoit sa schimb platina cu una mai veche, mergea bine in relanti dar atunci cand accelerai intrerupea si acul de la turometru o lua razna la propriu, dupa inlocuirea ei cu una mai buna problema sa remediat) iti sugerez sa incerci sa verifici platina eu cred ca problema ta de acolo vine
stanciu_scm
vezi sa nu fie de la aprinderea electronica eu stiu pe un var de al meu care ii facea tot asa si cand a dat aprinderea jos si a trecut la modul clasic nu ia mai facut masina probleme
djasu82
o mie de vorbe si cuvinte o infinitate de probleme biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.