Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Atentie la (service) Germanos!
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment > GSM Zone
yoshi656
Eu am avut un Sonyericsson mai vechi pe care l-am trimis in service pentru reparatii - probleme cu butonul de scroll (contracost de vreme ce nu mai avea garantie). De aici au inceput problemele:

Angajatii au uitat telefonul intr-un sertar din agentia lor 4 zile, inainte sa-l trimita la service, apoi cand vroiam sa-i contactez nici nu raspunedeau la mail (telefon cica n-aveam , dupa cum au zis cei din sediu central).

In cazul in care e vorba de reparatie contra cost, te obliga abuziv sa le platesti diagnosticarea, chiar daca nu
accepti reparatia la ei. Adica vreo 60% din pretul total al reparatiei doar ca sa spuna “aia e defecta”.
Pe langa faptul ca m-am lipsit e telefon zile intregi cin cauza incompetentei lor, la intrebarea mea daca imi dau un telefon de schimb mi-au zis ca nu au.

La predare vanzatoarea, o individa super sictirita, nici macar nu stia cata garantie se acorda la manopera, si a fost nevoie sa-i cer special bon ca sa-mi dea.
Eu personal nu mai vrea sa le fac vanzare am zis tuturor cunoscutilor sa nu cumpere de la ei; mi se pare logic de vreme de ofera niste servicii execrabile.
adi_ar
Fiind primul tau post iti urez bine-ai venit!
Sa stii ca partea care impune cunostinte si experienta, cea mai dificila pentru un service, este de obicei diagnosticarea, nu manopera de inlocuire piese.
Toti carcotasii spun "Aaaa, a fost o rezistenta arsa (sau un senzor murdar, ca sa ramanem in domeniul auto) si mi-a luat x lei! Puteam s-o schimb si eu in 5 minute dar 'n-am avut timp'"! Adica ce ti se pare atat de firesc sa-si piarda timpul cu diagnosticarea moca?
Daca este atat de simplu faceti diagnosticarea si reparatia acasa!

Pentru partea cu garantia, ai dreptate!
Inca din 1992 legea impune acordarea de min.3 luni garantie.
Adreseaza-te cu o plangere la protectia consumatorului!

PS
Si eu am avut unele divergente cu cei de la Germanos, de alta natura, asa ca nu le tin partea! wink.gif
Codrin-Bacau
@yoshy656

Io' am lucrat intr-un service GSM cca 6 ani...si te rog sa ma crezi la noi in service nu veneau numai 2-3 clienti/zi.... veneau in jur de 50-100 de oameni...ce ar fi sa satai sa desfaci sa zicem...30 de tel pe zi ( unele aveau probl se soft..sau alte chestii ce nu necesita desfacerea tel...) si asta pe moca??? cand desfaci un tel tre sa si raspunzi pt ce faci...au componente extrem de fragile/mici/sensibile, ce pot fi foarte usor atinse/stricate...spre ex benzile de la afisaj... sa nu mai zic ca si desfacerea unui tel. poate fi o chestie de finete "munca de chinez batran..." daca nu esti atent...poti deteriora carcasa...sau alte componente..in fine..nu trebe sa intram in amanunt.... ce vreau sa-ti zic... e firesc sa se perceapa o taxa pt diagnoza...cineva are o afacere..(service GSM)..cineva ia un salar...cineva munceste pt a gasi buba tel. tau... si alta chestie...ce este gratis in tara noastra???
costi
suparat rau' baiatu'.... vrea sa-i bage-n faliment !
posteaza pe toate forumurile acelasi mesaj.......
cristio_79
Legat tot de Germanos, am avut si eu discutii din cauza nesimtirii si incompetentei unor angajati de-ai lor.
Am vrut sa iau un telefon in rate de la ei.Dupa ce ca nu mi-au spus de la bun inceput ce acte sunt necesare pentru acest lucru si am batut drumul de vreo 3 ori de la sediul respectiv pana acasa si inapoi de imi venea sa dau cu aia de pereti, m-au mai dus si cu vorba vreo saptamana.In final imi spune la telefon, intr-un sictir total, ca de fapt a si uitat sa trimita copiile dupa actele respective la Bucuresti, pentru aprobare.De abia m-am abtinut sa nu o trimit la origini,i-am inchis doar telefonul.
StefanT
Al 250-lea magazin Germanos a fost deschis acum 2 saptamani la Sebes parca.
E drept ca multi angajati sunt noi, si cu nasul pe sus, etc insa sunt multe magazine Germanos unde sunt angajati vechi, cu foarte mult bun-simt si bine pregatiti.

Legat de service, ti se pot pune la dispozitie numere de telefon din service-ul central Germanos, care acum se afla pe soseaua Buc-Pitesti, la care te poti interesa de starea telefonul. Mai trebuie sa stii ca service-ul Germanos nu este autorizat pentru reparatii de nivel 3 pentru toate marcile de telefon, respectiv nici pentru Sony-ericsson momentan.
In funti e de ce telefon aveai tu, schimbarea joystick-ului poate face obiectul unei interventii de nivel 3 (lipire cu aer cald pe placa de baza), caz in care telefonul pleaca mai departe si poate dura pana 3 saptamani.

Legat de diagnosticare, nu se plateste. Asa scrie pe PV de predare-primire, insa daca nu esti de acord cu pretul reparatiei nu se plateste diagnosticarea.

Legat de garantia lucrarii, depinde de telefonul tau. Spui ca nu mai avea garantie. In funtie de cauza care a dus la expirarea garantiei, se acorda sau nu acest beneficiu.
Daca telefonul tau a fost scos din garantie in urmai unui soc mecanic sau contact cu lichidul, poti sta si in cap ca nu iti da nimeni garantie indiferent de natura interventiei.

Si ultima chestiune, legat de telefon la schimb. Tin sa iti aduc la cunostinta ca in momentul de fata NU EXISTA nicio lege care sa oblige Germanosul sa iti dea tie, telefon la schimb. Sa fii contient de asta in primul rand
Apoi, de obicei telefonul de schimb se acorda cand reparatia depaseste termenul scris pe procesul verbal. Si stii de ce? Pentru ca in acele 250 de magazine Germanos se primesc in medie 1,2 telefoane\ magazin \ zi. Asta inseamna statistic ca fiecare magazin Germanos receptioneaza lunar 30-50 de telefoane in service.
Imagineaza-ti cum ar fi sa aiba tot atatea telefoane de schimb. Este absurd.

Telefon la schimb se da doar pentru a fi mai usor pentru client, nu din obligatie, si cel mai important, IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL.

Asa ca stimate initiator al topicului, supararea ta este in mare parte si din vina ta. Imi lasi impresia ca nu stii sa faci diferenta intre drept si obligatie si pe deasupra nici nu vrei sa te informezi corect.

O seara buna!
aqua
da. imi place, a tinut neaparat sa-si faca cont pe reno.ro
ca sa isi spuna parerea despre germanos
AMW
@StefanT

Interesant ce spui tu acolo...dar din asta eu nu pot sa vad decat lipsa de interes asupra nevoilor clientului.

Nasol ca o astfel de MAREEE firma (cu sute si sute de magazine) nu isi poate permite sa dea telefoane la schimb...si sa isi lase clientul fara a isi putea utiliza serviciul (cel mai probabil) vandut de voi.

In orice orange shop o sa gasesti zeci si zeci de telefoane de schimb pentru service...ce-i drept sunt cu functii de baza...dar macar clientul beneficiaza de un telefon pe perioada in care isi lasa telefonul in service...fie ca mai are garantie sau nu.

Asta inseamna sa iti pese de oamenii care au incredere in tine...si din asta se vede interesul firmei catre clienti...din chestii marunte...nu neaparat din zeci si zeci si sute de mii de minute acordate atunci cand pica reteaua biggrin.gif
GoGu
OK, servicii de cacao (sau asa sa le percepi datorita asteptarilor exagerate si nerealiste) e posibil sa primesti de unde te astepti mai putin, nimic nou sub soare...

Dar mi se pare neobisnuit ca yoshi656 sa-si faca cont doar pt. a se plange de serviciile unei firme (firma ce nu are nimic de'a face cu specificul forumului). Asa ca pana una-alta se inchide.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.