Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Indicatoare Apa-Ulei
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ocnareasa
Salut,am si eu o nelamurire am 2 ceasuri de ulei si de apa, vreau sa ma ajuta-ti cu o schema de montare si unde se leaga la motor, la ce sonde. (Ptr. o dacia 1300).
bygy007
in primul rind iti trebuie sonda , nu poti pune 2 ceasuri pe o sonda , la apa iti trebuie un capac(la chiulasa ) cu 2 gauri , iar la ulei un T
pavel_daniel
Ce tot postati schema aia de doi bani din care nu poti intelege nimic.Daca tot lasi impresia ca le sti pe toate explica-i omului ce si cum nu posta chestii din astea slabe.

Fiecare aparat are cate trei borne.Daca intorci aparatul cu bornele spre tine,legaturile sunt urmatoarele: borna din stanga este plusul(se leaga pe contact;poti face legatura de la rigleta dreapta de sub bord),borna din mijloc este masa( are pe ea un inel galben;o recunosti usor) ,borna din dreapta se leaga la sonda respectiva(daca e sonda de ulei legi firul la manometrul de ulei,daca e de apa legi firul la sonda de apa.Sonda de apa pentru aparat are marcata pe ea un grup de cifre si 12V.Sonda de bec are marcata pe ea temperatura la care se aprinde becul respectiv 108 grade celsius. Sa legi si becul de iluminare.Succes
Mr_Devil83
Schema aia din care "nu poti intelege nimic" este realizata corect si daca ai cunostinte de fizica elementara, clasa a 6-a (presupun ca trebuie macar sa ai 13 ani daca vrei sa lucrezi la o dacie) ar trebui sa intelegi ce e in ea.

Sincer chiar nu inteleg de ce te iei de bygy007 cand el incearca sa ajute "pro bono" pe cineva care nu stie exact cum se leaga niste indicatoare. Cred ca totusi faptul ca a stat sa deseneze schema aia in paint ca sa o poata posta e ceva demn de putin respect.
bygy007
QUOTE(Mr_Devil83 @ 6 Dec 2008, 20:11)
Schema aia din care "nu poti intelege nimic" este realizata corect si daca ai cunostinte de fizica elementara, clasa a 6-a (presupun ca trebuie macar sa ai 13 ani daca vrei sa lucrezi la o dacie) ar trebui sa intelegi ce e in ea.

Sincer chiar nu inteleg de ce te iei de bygy007 cand el incearca sa ajute "pro bono" pe cineva care nu stie exact cum se leaga niste indicatoare. Cred ca totusi faptul ca a stat sa deseneze schema aia in paint ca sa o poata posta e ceva demn de putin respect.
*


stai linistit ca nu m-am suparat dar din cite stiu trabantul nu are sonda de ulei si apa , schema o aveam facuta mai demult biggrin.gif daca se cauta pe forum gasea mai multe explicatii , si oricum FIZICA cade cam greu la stomac radmasa.gif unora
slaiciprian
QUOTE(pavel_daniel @ 6 Dec 2008, 20:04)
Ce tot postati schema aia de doi bani din care nu poti intelege nimic.Daca tot lasi impresia ca le sti pe toate explica-i omului ce si cum nu posta chestii din astea slabe.

Fiecare aparat are cate trei borne.Daca intorci aparatul cu bornele spre tine,legaturile sunt urmatoarele: borna din stanga este plusul(se leaga pe contact;poti face legatura de la rigleta dreapta de sub bord),borna din mijloc este masa( are pe ea un inel galben;o recunosti usor) ,borna din dreapta se leaga la sonda respectiva(daca e sonda de ulei legi firul la manometrul de ulei,daca e de apa legi firul la sonda de apa.Sonda de apa pentru aparat are marcata pe ea un grup de cifre si 12V.Sonda de bec are marcata pe ea temperatura la care se aprinde becul  respectiv 108 grade celsius. Sa legi si becul de iluminare.Succes
*




up.gif

totusi, e mult mai simplu asa decat din schema...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.