QUOTE(nelu_1985 @ 8 Dec 2008, 22:21)
MrDevil, cred ca tu nu ai bord cu turometru dupa anul masinii, la tine reostatul respectiv ar trebui sa fie pe cochlia volanului deasupra de maneta de stergatoare, daca nu il ai acolo e posibil ca un electrician iscusit sa fi izolat firele si sa le ascunda inauntru pe motiv ca cica de la ala poti lua foc...
Al meu acolo e. Cand am schimbat ceasurile, l-am dat jos si mi-a scapat din mana. l-am lipit inapoi cu zuper glue, dar pare-se ca i-am modificat putin cursa. O saptamana m-am enervat ca nu stiam de ce mi-i chior doar becul de faza scurta.
L-am demontat inapoi, am tras un pic de picioruse, ca sa isi faca cursa cum trebuie (Trebuie sa mearga perfect pana la minim, pentru ca el practic e un potentiometru pus in serie cu becurile din bord.). Nimic. Dupa care i-am facut o baie cu spray de contacte. Aia o rezolvat problema.
Vag offtopic. As vrea sa aflu care o fost geniul care o gandit sistemul de becuri din bord, sa-i spun parerea mea despre el. Am patru becuri frantuzesti, care le montezi linistit cu doua degete, fara nici un efort. Restul, romanesti. Trei degete intr-o pozitie imposibila. Cum prima oara am crezut ca-i becul de vina, am schimbat vreo 4 la rand. Cand am terminat, ma durea mana.