Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Standarde Euro
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
augustin87r
Salut,

Cum nu gasesc un topic de discutii in forumul Solenza, trebuie sa scriu aici....Vreau sa cumpar o Solenza si am vazut in anunturi notari de tipul euro 2 si euro 3 ....Pe astea le cred pt ca si tata a avut Solenza din 2004 cu Euro 3....Insa am vazut si anunturi (multe) in care se spunea : Euro 4 ....Nu prea cred treaba asta.....Asa o fi? Si daca e asa, alea sigur trebuie sa fie facute in 2005 ,nu? Nici nu stiu cand s-a incetat productia....
Mihai San
Eu am solenza Euro III din 2005 si este trecuta in talon E4..... de ce nush..
bolidu
Si eu la fel ...
cristio_79
Solenza nu a avut Euro 4. Normele Euro 4 au fost introduse de Dacia in 2007, iar Solenza a iesit din fabricatie in 2005. Am avut un mail de la Vocea Clientului in acest sens, dar l-am sters din greseala. Poti trimite si tu mail ca sa te convingi.
augustin87r
Bun, pai atunci nu conteaza ca e sau nu e.... Daca scrie in acte Euro 4 inseamna ca e bine....
Mihai San
Bun si pana la urma de ce scrie in talon E 4?O greseala , un aranjament?

Loganurile din 2005 ce Euro sunt?
augustin87r
Acum ma gandesc ca daca in talon scrie Euro4 si la ITP nu corespund emsiile cu norma Euro 4 s-ar putea sa zica aia ceva (sper ca nu ,ca doar sunt multe Solenza trecute Euro 4)
ramsen
Cine v-a zis voua ca in talonul masini voastre scrie EURO 4 .A mea este EURO 2 si nu prea ma intereseaza pe mine citi euro are,confirmare este data in primul rind de cel de la ITP si cind platesc taxa de drum ptr EURO 2 platesc. Eu tot asa stiu ca SLZ are EURO 2 si 3...va dati seama ce se poate intimpla daca pe actele masini ar scrie EURO 4 si voi ati avea motor ptr EURO 2,3 cum zice si colegul de mai sus la ITP ati pus-o rau.noxele la motorul EURO 2,3 difera fata de noxele de la motorul EURO 4 .nu stiu ce sa zic cu treburile astea
AR-18-MOS
QUOTE(Mihai San @ 7 Dec 2008, 18:03)


Loganurile din 2005 ce Euro sunt?
*


Euro III.
romanvs
Eu ,din cate am citit prin "cartulii" Solenzele au avut decat normele de poluare Euro 2 (2003-2004)si Euro 3(2005).
augustin87r
QUOTE(romanvs @ 8 Dec 2008, 20:49)
Eu ,din cate am citit prin "cartulii" Solenzele au avut decat normele de poluare Euro 2 (2003-2004)si Euro 3(2005).
*




Asa am citit si eu ,dar in multe anunturi cu vanzari , ele apar cu standardul Euro 4 biggrin.gif
cristio_79
In anunturi poate sa fie si cu Euro 5, asta nu inseamna ca trebuie luate prea tare in considerare.
Din moment ce Dacia a introdus normele Euro 4 in 2007, este clar ca Solenza nu avea cum sa respecte aceste norme, deci discutia nu are rost.
dj_sweat
Salut,

sa nu se confunde norma de poluare care este detectata la testul RAR cu norma de poluare garantata de fabrica, se stie ca unele motoare functioneaza mai economic decat altele, au arderea mai buna, completa, cu toate ca au iesit de pe aceeasi poarta a fabricii, este posibil ca norma de poluare sa fie mai mare la test decat cea garantata de fabrica. Mai jos am pus o poza cu norma de poluare, manualul tehnic si poza din cartea tehnica, nu este a mea, as fi vrut sa fie, este de pe un forum,
Dacia a construit motoare EURO 2 si 3 pe solenza, dar unele functioneaza mai bine la fel ca un motor EURO 4.

psychoo
fiind pe topic de imbunatatiri si discutandu`se despre norme de poluare mi`a trecut o intrebare prin cap. este posibil sa se modifice norma de poluare din E2 in E3? adica sa se monteze catalizator de E3 cu 2 sonde de oxigen (cea de dupa catalizator se poate conecta electric la calculatorul masinii si sa fie si functionala?) tobele intermediara si finala inlocuite cu cele de solenza E3?
si daca se poate face aceasta imbunatatire...cum devine "oficiala" modificarea?

la talonul prezentat mai sus dupa parerea mea de nespecialist masina este euro4 indiferent ce zice producatorul (care a dat nr de omologare). oare dupa un test de noxe, daca se incadreaza la norma euro4 se poate modifica in talon sau cartea masinii?
cristio_79
Cu ce te incalzeste asa tare faptul ca o faci Euro 3? Pe langa toate piesele care trebuiesc inlocuite, trebuie umblat si in calculator, dupa care trebuie facute teste la RAR si daca reusesti sa le treci, poate atunci vei primi o noua omologare a masinii. Oricum, cand vei afla cat te costa, te linistesti imediat. Daca tot esti curios, intra mai bine pe site-ul RAR-ului si poti pune intrebari acolo si cineva avizat o sa-ti raspunda.
Eu am vrut sa-mi trec inca o dimensiune de anvelope in carte si talon si cand au inceput sa-mi insire cate trebuie sa fac si cat ma costa, am zis ca mai bine dau cate o spaga sa nu-mi salte talonul.
alexandrusiri
salutare.stiie cineva daca la solenza euro 2 martorul de catalizator este activ.adica se aprinde daca exista o defectiune la catalizator?
romanvs
Din cate stiu eu ,nu.
alexandrusiri
deci daca ar fi o defectiune la catalizator nu ti-ai da seama.dar s-ar putea activa cumva acel martor?
cristio_79
Martorul acela functioneaza numai pentru Solenzele care respecta norma Euro 3, adica cele care au doua sonde de oxigen. Pentru Euro 2 nu se poate.
alexandrusiri
am inteles.multumesc de raspunsuri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.