Hello! Am incatat multe de pe acest superb forum si o gramada de chiastii m-am ajutat la intretinerea mult iubitei mele NOVA, asa ca va cer ajutorul: ieri dimineata cand am vrut sa o pornesc nu a pornit nici moarta(am uitat-o seara pe GPL). OK!
Cand m-am intors de le scoala am pus bateria la incarcat i-am bagat benzina in carburator, am facut distanata la bujii de 1 si la platina de 0,4-0,5(am aprindere tranz) si i-am dat cheie....mumu! nimic-nimic.Am scos o bujie sa vad daca are scanteie...si spre surprinderea mea era!. A venit unchiesu si m-a ajutat sa o trag...dupa ce am trasi vo 200 de metrii a pornit motorasu! eram fericit...cand colo nu starea le relanti si murea daca accleram, s-a oprit si nu am mai reusit sa il pornesc.Iara am fost treactat aceeasi problema. Am inlocuit platina, capacul de delco... la fel! Intr-un final am dat jos aprinderea si i-am dat cheie... de data asta nu murea daca o turam da tot mergeea ca cizma! am pus aprinderea la loc si am reusit sa ma intorc cu masina acas! Am scos iara bujiile sa ma asigur ca e buna distanta, am verificat platina, distanta...da masina tot nu mergea cum trebuie. Am zis clar ca e o bujie moarta...le-am verificat pe toate si am obs ca bujia 4 e moarta! Fiind bujii Brisk si am dat ceva bani pe ele si sunt numai de 3 sapt pe masina am zis ca nu le arunc ci testez sa vad daca vine scanteie! vine scanteie! am bagat bujia la loc tot nu mergea! Am obs intr-un final ca daca nu e scoasa fisa de tot si e la o dist de 1 cm de bujie merge motorul rotund...nu intrerupe si porneste fara probleme. Am laut o fisa veche , am taiat un cm din izolatia ce merge pe bujie am lipit-o de fisa 4 si am pus-o la loc! Merge beton masina...si trage mult mai bine!
Sunt multumit de faptul ca masina merge bine dar nu intteleg de unde a aparut problema! Dati-mi va rog un sfat...si poate imi spuneti de unde vine problema!
Scuze pt romanul de dragoste scris! Sper sa nu ma scuipati!