gaboru4all
10 Dec 2008, 20:10
salut! am si eu o curiozitate...am o dacia break mode1310 CLj din 2000.care e problema: cand e masina pornita si claxonez se ridica la maxim acul de la turometru,la fel se intampla si cand semnalizez numai k nu se ridica la maxim ci doar se misca.ar putea avea un scurt circuit pe undeva? e cazul sa imi fac griji? sau e ceva normal la dacii..... multumesc...
bmf_panzer
10 Dec 2008, 20:14
eu stiu ca se intampla la cn-uri faza cu claxonu
alin12
10 Dec 2008, 21:08
si eu am aceasi problema, doar cu claxonul. se poate remedia?
Mr_Devil83
10 Dec 2008, 21:17
Da, evitati sa mai folositi claxonul ala.
alin12
10 Dec 2008, 21:19
si daca vreau sa claxonez ce fac? scot capu p geam si strig??
Mr_Devil83
10 Dec 2008, 21:22
si mai exact cat de des ai tu nevoie de claxon? La fiecare intersectie cumva?
bmf_panzer
10 Dec 2008, 21:23
striga misca da-te in m*&%# m%&* pe geam si sa vezi ce efect o sa aiba... cel putin la fel de bun ca claxonu
Mr_Devil83
10 Dec 2008, 21:28
tocmai de aia la astia le-as sparge personal claxoanele si le-as dezumfla rotile. Am o problema cu bucurestenii cretini care in intersectie claxoneaza din instinct cand vad semaforul ca se schimba de la galben la verde si apoi se fac mici de tot in scaun si cuminti.
Sau iara l-am mai vazut pe un cretin cu un jeep, de data asta de ilfov care avea masina parcata pe trotuar, da sa plece, iasa pe drum, merge 10 metri si in fata intersectia era blocata iar el claxoneaza repede de 2 ori. Cred ca jeepul lui are prioritate speciala cand vireaza la stanga.
brigada_diverse
10 Dec 2008, 21:36
turometre prea bune...primesc interferente din partea claxonului si o citesc ca fiind turatie
alin12
10 Dec 2008, 21:39
oricum ochii mei nu stau in turometru cand apas p claxon, dar vroiam sa nu fie vreo problema, sa nu fie vreun scurt
gaboru4all
10 Dec 2008, 21:49
da si p mn ma enerveaza cretinii kre claxoneaza sa pleci repede...sau knd e un drum unde trebuie sa cedezi trecerea si te claxoneaza sa te bagi ami repede. eu am facut si accident din cauza asta:| eram mai la inceput si m-a claxonat un idiot si yo sa plec repede si nu am mai fst atent si am intrat intr-un logan kre mergea regulamentar;))
)
Mr_Devil83
10 Dec 2008, 21:51
idiotu avea numar de bucuresti sau ilfov?
bygy007
11 Dec 2008, 01:14
trebuie desfacut si reparat (de cineva care stie un pic de electronica), sau inlocuit , daca el este vechi este posibil ca unele piese electronice din componenta lor sa fi pierdut din calitati o schema gasesti
aici
vi_escu
11 Dec 2008, 01:26
Eu as incerca mai intai cu un condensator montat in paralel pe claxon. Cum este ala de pe alternator.
didosdoru
11 Dec 2008, 09:05
Si eu am o mica problema cu turometrul. Cand fac frana de motor turiatia se reduce cu 1000 rpm,iar cand calc acceleratia revine la normal. Treaba asta o face doar cand motorul este rece, dupa aia functionaeza normal. Ce o fi oare?
postez aici ca sa nu mai deschid threaduri aiurea. Intotdeuna cand pornesc Dacia la frig (azi la -14) acul turometrului e peste tot in cadran, bate de la 0 la maxim incontinuu ca nici nu il vad calumea, asa de repede se intoarce. Dupa a doua pornire la 5 minute merge normal. Stiu ca am mai postat problema, dar nu mi- s-a raspuns si chiar nu stiu care e cauza. Problema apare doar cand e foarte frig.
bygy007
11 Jan 2009, 00:27
trebuiesc schimbati condesatorii electrolitici din montaj
v_razvan_c
11 Jan 2009, 01:33
Am SI eu o problema cu turometrul. De curiozitate doar:
-pornesc motorul si se intampla undeori sa se opreasca. acul turometrului ramane pe la 1000RPM;
-cand este rece motorul, acul merge greu, parca ar fi incleiat;
-dupa ce se incalzeste motorul merge OK turometrul, indica bine, revine si la 0...
De ce naiba face asa? E vreun defect sau e normal?
bygy007
11 Jan 2009, 13:02
posibil ceva mecanic vaselina (cu care e uns axul) groasa sau veche sau se blocheaza , cind se incalzeste inauntru se dilata ceva pe acolo si merge
v_razvan_c
11 Jan 2009, 13:54
Merci, plauzibil
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.