Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dacia 1.9 diesel
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
luckyonro
Buna la toti,
am si eu o Dacie din 2003 (double cab 1.9 diesel) si de cind a inceput frigul la prima pornire dimineata porneste si dupa 3-4 sec. se aprinde martorul luminos de la bujia incandescenta si motorul merge aiurea, opresc repede si dupa ce pornesc din nou merge bine.Practic numai cind este motorul rece face asa, mai nou mi se pare(dar trebuie sa verific ) dupa ce porneste bine ( a doua oara) imediat se aude un zgomot ca de ceva patinat dar nu sunt inca sigur.
P.S. am 49000 km. si motorina numai de calitate am bagat . mad.gif

12 Dec 2008, 09:59:
nu stie nimeni?
ydaniel
filtru de motorina e schimbat>filtru de aer?
s-ar putea sa se fi stricat releul de la bujii.
luckyonro
filtrul de motorina l-am schimbat, am sa verific si cel de aer
green_wall_13
dry.gif Vechea problema pe care o am si eu cu pompa de injectie la papucul de firma si inca doi colegi cu solenza diesel. Daca citesti manualul de utilizare, poti sa observi ca becul ala de bujii este si pentru erori sau defectiuni sistem de injectie, nu doar bujii. Probleme este urmatoarea : Partea electronica de pilotare a pompei de injectie a obosit si trimite date eronate la calculatorul de injectie. Poti sa mergi cu ea asa si 150.000 km fara probleme biggrin.gif (eu am 10000 km de cand merg cu ea asa, un coleg cu solentza a patit treaba asta la 100.000 si acum are 256.000 km )Dar trebe sa faci pornirea in felul urmator:
1 - pui contact si dai o cheie scurta de tot fara a astepta sa se stinga becurile, DAR FARA SA PORNEASCA MOTORUL, SI I-EI CONTACTUL IMEDIAT. Doar cat sa misti un pic pozitia pompei de injectie.
2 - Acum pui contactul din nou, astepti sa se stinga becurile, si pornesti normal.
Concluzia la orice service : presupune schimbarea pompei de injectie 50 mil mad.gif Dar am auzit si eu pe forum ca sunt unii ce o pot repara cu un pret de 500-1000 Ron...Eu ma mai gandesc..... dry.gif
taviandi
Asa este. Si eu am un drop side 2003, 1,9 D, 48.500 km, se aprinde periodic martorul de la bujie, inclusiv in mers, si scade puterea motorului ca si cum ai porni clima sa zicem(daca ar avea asa ceva). Isi revine spontan sau daca retrogradez o treapta la cutie.
La tester mi-a dat releu potentiometru de incarcare defect, in traducere electronica pompei de injectie.
Da-mi si mie de veste daca o repari, ce si cum. Multumesc.
loganfan2008
s-a mai discuta despe asta (problema-rezolvare).. folositi cu incredere functia SEARCH
luckyonro
Nu am reusit sa-i fac nimic, dar l-a prima pornire dimineata dau o cheie fara sa se stinga martorul (adica sa invirta foarte putin motorul, sa-i schimbe pozitia senzorului) si numai face probleme.(deocamdata)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.