Am observat ceva ciudat azi dimineata la masina...
Am pornit-o frumos, am lasat-o putin - sa se incalzeasca motorul - ca de este iarna si n-am chef sa dea in nas in mers....
la un momendat intra 2 aveam vreo 2500 ture si am accelerat mai brusc si ce sa vezi ....acul de la turometru urca la 4000 rpm dar masina nu merge mai repede... oroare se comporta de parca ar fi fost pe liber si as fi accelerato ...
aceeasi faza si intra 3 acul se duce la vreo 4000 rpm , motorul urla ca la 4000 rpm masina in schimb nu trage..merge cu aceeasi viteza ca la 2500 de ture...
dupa ce am mers vreo cateva sute de metri si-a revenit la normal
ce m-am gandit eu ? am auzit de la cineva mai de mult ca si uleiul din cutie s-ar congela.. ASTA SA FIE CAUZA .... ????
cred k sunt 2 explicatii ... in cazu fericit era polei sau gheata pe jos si nu ai nici o problema ... sau patineaza discu` de ambreiaj si cupleaza mai greu
asta se intampla mai ales cand e rece .. si in cazu asta ai o problema ... prima data cand o calci si simti ca se tureaza in gol si nu creste viteza uita-te repede pe kilometraj si daca creste viteza e clar ca e gheata pe jos ... daca nu e ambreiaju in pioneze
sper ca nu gresesc
ionut232
6 Feb 2005, 22:53
discu de ambreiaj......zic eu
ghetza nu era pe jos
ca stiu si eu cum face pe gheata .. era uscat jos cand s-a intamplat chestia asta ... deci ar ramane problema cu ambreiajul... oricum am vazut ca si-a dat drumul dupa ce am mers mai mult.... dar ma pregatesc de un disc nou
stiu ca inainte sa imi dea masina tata mi-a schimbat tot ambreiaju adica cablu disc volanta si tot ce mai e pacolo
9 mil cu tot cu manopera la dacoserv
QUOTE(steph @ 7 Feb 2005, 10:03)
9 mil cu tot cu manopera la dacoserv
9 milioane ??????????????? tzo fi pus piulite de aur
adytt ii clar.. placa sau discul.. mi-am schimbat si eu placa la fosta dacie si i-am pus niste saibe.. normal ca discul era pre "liber" iar cand treceam de 2000 de turatii se tura in gol.. la tine probabil ii cam uzat.. deci discul ar trebui sa fie.. daca vrei sa iesi mai ieftin te bagi intr-un garaj.. daca ai groapa da-i jos planetare, cutie,... iara daca nu ai groapa.. da-i motorul.. nu-i asa greu.. l-am dat jos de vreo 3 ori intr-o zi
daca nu mergi intr-un service..
probabil prefer sa fie totu in garantie daca tot schmb si in astea 9 mil a intrat manopera plus tot ambreiaju de la cablu volanta disc si ce mai e p`acolo
d3vil cum merge noua masinutza?
aaaaaa.. ma gandeam ca numai discul
pot sa zic ca sunt aprope multumit.. cu mici exceptii.. ii masina sh deci in final.. MULTUMIT
Al Cap0nE
7 Feb 2005, 15:10
Ai spalat cumva de curand motorul ? Sa nu se formeze ghiata pe disc si sa patineze pana se topeste.
PS Am schimbat si eu tot kitul de ambreiaj inainte de anul nou si cu tot cu manopera am dat 4.5 milioane.
QUOTE(steph @ 7 Feb 2005, 00:48)
cred k sunt 2 explicatii ... in cazu fericit era polei sau gheata pe jos si nu ai nici o problema ... sau patineaza discu` de ambreiaj si cupleaza mai greu
asta se intampla mai ales cand e rece .. si in cazu asta ai o problema ... prima data cand o calci si simti ca se tureaza in gol si nu creste viteza uita-te repede pe kilometraj si daca creste viteza e clar ca e gheata pe jos ... daca nu e ambreiaju in pioneze
sper ca nu gresesc
Salut ,
Discul de ambreiaj e buba .Asa am patit si eu. Aveam 5000 de ture si 60 la ora.Mi-a sarit bujia din bloc dupa 100km in Pitesti. In oras nu mi-am dat seama.Schimba-l si bafta.
gasesc unde sa-l schimb fara manopera
dar nu eram sigur ca ar fi discu...oricum am mers si azi cu ea si n-a mai facut fente.. sper sa mai tina pana se mai incalzeste vremea ca a facut numai stalacmite pe dedesubt
multam de ajutor
to_the_limit
8 Feb 2005, 01:31
nene,asculta la mine,numai sta asa..
daca vrei sa stii daca e discul incearca asa..baga tr-3..sau mai bine tr-4..si tineo sub 2000..pe la 1600-1800 si calca deodata acceleratia brutal..daca masina se tureaza dar nu ia viteza..mai ai maxim 100 de km de mers cu ea in cel mai bun caz..
Eu asa am patit si daca iti vine sa crezi..cand crapa de tot nu puteam sa o misc de pe loc deloc..bagam in tr-1..si ridicam complet ambreiajul si masina nu se oprea nu se misca ..nimic..trebuia sa o duk la +4000 de ture ca sa o urnesc 1,5m..
succes
Muttley
8 Feb 2005, 13:19
Am fix aceleasi simptome ca adytt dar ar fi de adaugat la cazul meu ca pedala de ambreiaj e moale. Asta ce poate sa-nsemne? Eu m-am gandit ca poate-i ceva dus pe la arcul diafragma...
Sa vezi dracie.. Am venit intr-o seara cu fosta dacie acasa.. nimic anormal.. pana dimineata cand mi-am dat seama ce inseamna sa ai dacie.. dupa ce am pornit motorul sa-i dau a 1 a.. am ramas socat nu intra in nici o viteza.. am oprit motorul.. intra perfect in viteze cu motorul oprit.. am incercat sa pornesc cu ea direct in viteza dar pornea ca si cand nu ai apasa ambreiajul.. sarise un arc de pe disc.. deci adytt mai bine rezolva treaba acum.. sa nu ramai pe undeva ca atunci ii problema mare
Eu am avut noroc ca mi-a ramas in fata blocului.. dar nici acum nu imi explic cum s-a stricat de pe o zi pe alta singura
PS Daca tot o sa te bagi iti recomand sa schimbi tot.. placa, disc, rulment nu o sa mai ai probleme.. o vreme
TheSaiLor
8 Feb 2005, 23:34
Daca vrei sa vezi daca e discul, baga masina in viteza a 2-a trage soclul sa ai turatie pe la 1000, si tinad piciorul pe frana si pe acceleratie (le calci pe ambele cu un picior), ridici incet ambreiajul. Daca vezi ca motorul nu se opreste e dus discul. DE schimbat poti schimba doar ferodourile, eventual si rulmentul. Nu ai nevoie sa schimbi VOLANTA in nici un caz. Verifici bine inainte de a da jos placa de presiune daca soarele este perfect rotund la centru. Daca nu iti trebuie si o noua placa de presiune. Toata treaba tre sa te coste cam 3.000.000 maxim cu tot cu manopera (asta daca nu te duci in service)
am incercat faza cu a -4 -a la 1800 rpm zis. si facut iar se tureaza in gol cand accelerez brusc ... mentionez ca mersesem cu masina vreo 2 km ... gata e discu zic.. ma duc la un unchi care lucreaza la un service auto..
il iau pe om la o tura cu masina si incerc din nou schimb intra 4 la 1800rpm si accelerez brusc .. masina merge normal de data asta... trage cum am trebuie... in panta la fel trage normal deci e OK din punctul asta de vedere
Explicatia lui. daca era sa fie discu asta patina mereu nu doar cand are chef..
alte cauze care ar mai putea fi.. gheata pe disc.. ulei din cutie pe disc .. asta cand se sparge un semering si uleiul din cutie ajunge pe disc ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.