Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme ciudate la motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
alexisroka
motor functionand perfect. oprit motor. dupa aprox 6 ore pornit motor si ... inceput probleme. a aparut o bataie la motor, la pornirea de pe loc trepidatii puternice lipsa putere, nu trage, si dupa vreo 300m a scazut presiunea pana aproape de minim iar la toba de esapament a aparut fum albastrui ca dupa tractor sad.gif
help please
djasu82
refaci segmentarea si schimbi garnitura de chiuloasa .
TGeorge
de cand ati face problema asta imediat ce adat frigu?
kindeeru56
salut, sincer am cautat dar nu am gasit unde a postez ce problema am, poate ma puteti najuta,problema sta in felu urmator, joi seara a inceput sa fac figuri aprinderea am rezolvat am luat bobina noua bosch noua din magazin( apropo bobina cea veche era MASTER GERMANIA "SUPER") targ din vitan de la un magazin de piese (35 roni) am montato a pornit perefect dupa o zi de functionare in inceput beleaua nu mai mergea rotund motoru si au inceput schimbarile buji denso 20FP-U, capac duduco, ruptor duduco platina beru ,fise tesla ,condesator beru, toate sunt noi problema este in felu urmator, la a 2a bujie de la sofer spre radiator se comporta la fel ca si cand nu ar fi am verificat daca sunt probleme am inversat bujiile intre ele cele care merg si se comporta la fel , bujia care am scoso de acolo merge pe celelalte pistoane dar numai pe acesta nu da scanteie am scoso si am verificato si bujia si fisa si platina la masa da scanteie .

va rog frumos daca se poate o parere sa remediez problema. scuze pentru lungimea topicului
Minel
Ai servo ??
Daca da ,stranguleaza furtunul de la servo si observa mersul motorului ...daca se schimba in bine ai gasit vinovatul
kindeeru56
da.am servo singura diferenta este ca imi creste turatia la motor dar pe piston tot nu am explozie astrangulez furtunu de servo scade si mai mult turatia
nmarinae
Bataia se mai aude?
baranga
garnitura de chiulasa arsa???antigel in camera de ardere???scade nivelul la antigel???uitate la ulei sa nu fie deja "sapun de casa";verifica joja si nu o mai porni!!!!
kindeeru56
antigelu este la locu lui nu scade nivelu


22 Jan 2009, 20:30:
a am uitat aseara sa va zic ca dupa schimbare bobinei a mai aparut o problema, o pornesc dimineata perfect la prima cheia a luato , dupa 10 km se opreste motoru si nici ca mai vrea sa porneasca pana termin si bateria daca o las o ora sa receasca porneste la fel la cheie, sincer nu mai sctiu ce sa mai fac "cred ca trebuie sa o scimb"
baranga
QUOTE(kindeeru56 @ 22 Jan 2009, 20:23)
antigelu este la locu lui nu scade nivelu
<span class='edit'>22 Jan 2009, 20:30:</span>
a am uitat aseara sa va zic ca dupa schimbare bobinei a mai aparut o problema, o pornesc dimineata perfect  la prima cheia a luato , dupa 10 km se opreste motoru si nici ca mai  vrea sa porneasca pana termin si bateria daca o las o ora sa receasca porneste la fel la cheie, sincer nu mai sctiu ce sa mai fac "cred ca trebuie sa o scimb"
*



ai luat o bobina "excelenta" radmasa.gif

bobina e de vina;pune mana pe ea cand se opreste masina si vezi daca frige
kindeeru56
bobina este rece
SGM.MYKE
Incearca sa verifici starea izolatiei la surubul de la delcou, unde se leaga firul dintre bobina si delco. Daca nu e bine izolat iti fura curent pe acolo, se incinge si se opreste motorul. Pe mine m-a lasat in camp, noroc ca eram aproape de oras si putea veni cineva dupa mine. Incearca sa vezi pe negura daca se vede ceva scantee in zona. Spor la treaba.
ZTV
incearca sa faci rost de o bobina " normala " si sa vez cum se comporta, eu nu cred ca bobina pe care ai luat e original.
Mr_Devil83
regleaza calumea distanta aia la platina. 04 - 0,5mm fara nici o indoiala.
kindeeru56
am reglat platina 0.45 bujiile sunt la 0.7,in seara asta a facut invers a pornit in 2 sau 3 sau 4 din pantelimon pana la coltea la spital cand sia revenit singura ziceai ca acuma am esit din fabrica motoru ieri a facut invers am plecat super si pana acasa merge ca un gater,cel mai nasol este ca daca o opresc nu mai porneste nici moarta pana nu se receste un pic. osa incerc mainesa schimb delcou cu totu sa vad ce se mai intampla

27 Jan 2009, 23:45:
azi dimineata la fel pana la apaca mers in 2 sau trei dupa apaca motor nou , nu mai stiu ce sa mai fac daca se poate un sfat orice.
kindeeru56
am rezololvat cu oprirea la cad si sa nu mai porneasc era bobina care este noua de 2 saptamani a mai ramasa o singra problema pana la 60 de grade merge in trei si nu trage e loc cum trece de 60 de grade merge perfect. sambata ma duc la magazin so schimb, ce bobina imi recomandati sa imi iau??
(duduco)?
ZTV
IAME sau Doduco ...asta in cazul daca gasesti
kindeeru56
am gasit doduco este 45 de lei maine ma duc sa o schimb pe cea bosch
za_kristake
regelaza si avansul ca acolo ai probleme, am fost patit la fel , mergeam 1 km si nu mai vroia, am reglat avans si gata o fost
kindeeru56
nu cred ca era de la avans am montat bobina unui prieten si nu sa mai oprit, aztazi am cumparat bobina noua doduco sa vad maine cum se comporta am gasit si oprindere electronica un AT 010 la o suma simbolica de 5 lei am montato apornit din prima (las bujiile la 0.7 si platina la 0.4) maine vedem ce si cum
diaconuliviu
QUOTE(alexisroka @ 17 Dec 2008, 22:57)
motor functionand perfect. oprit motor. dupa aprox 6 ore pornit motor si ... inceput probleme. a aparut o bataie la motor, la pornirea de pe loc trepidatii puternice lipsa putere, nu trage, si dupa vreo 300m a scazut presiunea pana aproape de minim iar la toba de esapament a aparut fum albastrui ca dupa tractor  sad.gif
[...]


Segmenti mai ai pe pistoane? POMPA de ulei mai ai functionala? vezi cu pinionul ala..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.