alexisroka
17 Dec 2008, 22:57
motor functionand perfect. oprit motor. dupa aprox 6 ore pornit motor si ... inceput probleme. a aparut o bataie la motor, la pornirea de pe loc trepidatii puternice lipsa putere, nu trage, si dupa vreo 300m a scazut presiunea pana aproape de minim iar la toba de esapament a aparut fum albastrui ca dupa tractor
help please
djasu82
17 Dec 2008, 23:00
refaci segmentarea si schimbi garnitura de chiuloasa .
TGeorge
18 Dec 2008, 01:41
de cand ati face problema asta imediat ce adat frigu?
kindeeru56
21 Jan 2009, 00:24
salut, sincer am cautat dar nu am gasit unde a postez ce problema am, poate ma puteti najuta,problema sta in felu urmator, joi seara a inceput sa fac figuri aprinderea am rezolvat am luat bobina noua bosch noua din magazin( apropo bobina cea veche era MASTER GERMANIA "SUPER") targ din vitan de la un magazin de piese (35 roni) am montato a pornit perefect dupa o zi de functionare in inceput beleaua nu mai mergea rotund motoru si au inceput schimbarile buji denso 20FP-U, capac duduco, ruptor duduco platina beru ,fise tesla ,condesator beru, toate sunt noi problema este in felu urmator, la a 2a bujie de la sofer spre radiator se comporta la fel ca si cand nu ar fi am verificat daca sunt probleme am inversat bujiile intre ele cele care merg si se comporta la fel , bujia care am scoso de acolo merge pe celelalte pistoane dar numai pe acesta nu da scanteie am scoso si am verificato si bujia si fisa si platina la masa da scanteie .
va rog frumos daca se poate o parere sa remediez problema. scuze pentru lungimea topicului
Ai servo ??
Daca da ,stranguleaza furtunul de la servo si observa mersul motorului ...daca se schimba in bine ai gasit vinovatul
kindeeru56
21 Jan 2009, 20:30
da.am servo singura diferenta este ca imi creste turatia la motor dar pe piston tot nu am explozie astrangulez furtunu de servo scade si mai mult turatia
nmarinae
21 Jan 2009, 20:44
Bataia se mai aude?
baranga
21 Jan 2009, 22:52
garnitura de chiulasa arsa???antigel in camera de ardere???scade nivelul la antigel???uitate la ulei sa nu fie deja "sapun de casa";verifica joja si nu o mai porni!!!!
kindeeru56
22 Jan 2009, 20:23
antigelu este la locu lui nu scade nivelu
22 Jan 2009, 20:30:
a am uitat aseara sa va zic ca dupa schimbare bobinei a mai aparut o problema, o pornesc dimineata perfect la prima cheia a luato , dupa 10 km se opreste motoru si nici ca mai vrea sa porneasca pana termin si bateria daca o las o ora sa receasca porneste la fel la cheie, sincer nu mai sctiu ce sa mai fac "cred ca trebuie sa o scimb"
baranga
23 Jan 2009, 10:23
QUOTE(kindeeru56 @ 22 Jan 2009, 20:23)
antigelu este la locu lui nu scade nivelu
<span class='edit'>22 Jan 2009, 20:30:</span>
a am uitat aseara sa va zic ca dupa schimbare bobinei a mai aparut o problema, o pornesc dimineata perfect la prima cheia a luato , dupa 10 km se opreste motoru si nici ca mai vrea sa porneasca pana termin si bateria daca o las o ora sa receasca porneste la fel la cheie, sincer nu mai sctiu ce sa mai fac "cred ca trebuie sa o scimb"
ai luat o bobina "excelenta"
bobina e de vina;pune mana pe ea cand se opreste masina si vezi daca frige
kindeeru56
26 Jan 2009, 00:37
bobina este rece
SGM.MYKE
26 Jan 2009, 08:05
Incearca sa verifici starea izolatiei la surubul de la delcou, unde se leaga firul dintre bobina si delco. Daca nu e bine izolat iti fura curent pe acolo, se incinge si se opreste motorul. Pe mine m-a lasat in camp, noroc ca eram aproape de oras si putea veni cineva dupa mine. Incearca sa vezi pe negura daca se vede ceva scantee in zona. Spor la treaba.
incearca sa faci rost de o bobina " normala " si sa vez cum se comporta, eu nu cred ca bobina pe care ai luat e original.
Mr_Devil83
26 Jan 2009, 09:38
regleaza calumea distanta aia la platina. 04 - 0,5mm fara nici o indoiala.
kindeeru56
27 Jan 2009, 00:05
am reglat platina 0.45 bujiile sunt la 0.7,in seara asta a facut invers a pornit in 2 sau 3 sau 4 din pantelimon pana la coltea la spital cand sia revenit singura ziceai ca acuma am esit din fabrica motoru ieri a facut invers am plecat super si pana acasa merge ca un gater,cel mai nasol este ca daca o opresc nu mai porneste nici moarta pana nu se receste un pic. osa incerc mainesa schimb delcou cu totu sa vad ce se mai intampla
27 Jan 2009, 23:45:
azi dimineata la fel pana la apaca mers in 2 sau trei dupa apaca motor nou , nu mai stiu ce sa mai fac daca se poate un sfat orice.
kindeeru56
28 Jan 2009, 23:57
am rezololvat cu oprirea la cad si sa nu mai porneasc era bobina care este noua de 2 saptamani a mai ramasa o singra problema pana la 60 de grade merge in trei si nu trage e loc cum trece de 60 de grade merge perfect. sambata ma duc la magazin so schimb, ce bobina imi recomandati sa imi iau??
(duduco)?
IAME sau Doduco ...asta in cazul daca gasesti
kindeeru56
31 Jan 2009, 20:51
am gasit doduco este 45 de lei maine ma duc sa o schimb pe cea bosch
za_kristake
1 Feb 2009, 04:46
regelaza si avansul ca acolo ai probleme, am fost patit la fel , mergeam 1 km si nu mai vroia, am reglat avans si gata o fost
kindeeru56
1 Feb 2009, 23:22
nu cred ca era de la avans am montat bobina unui prieten si nu sa mai oprit, aztazi am cumparat bobina noua doduco sa vad maine cum se comporta am gasit si oprindere electronica un AT 010 la o suma simbolica de 5 lei am montato apornit din prima (las bujiile la 0.7 si platina la 0.4) maine vedem ce si cum
diaconuliviu
3 Feb 2009, 14:37
QUOTE(alexisroka @ 17 Dec 2008, 22:57)
motor functionand perfect. oprit motor. dupa aprox 6 ore pornit motor si ... inceput probleme. a aparut o bataie la motor, la pornirea de pe loc trepidatii puternice lipsa putere, nu trage, si d
upa vreo 300m a scazut presiunea pana aproape de minim iar la toba de esapament a aparut fum albastrui ca dupa tractor [...]
Segmenti mai ai pe pistoane? POMPA de ulei mai ai functionala? vezi cu pinionul ala..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.