1. Convergenta a fost corect facuta. Caderea e constructiva, nu se modifica, nu s-a schimbat, nu e in parametri, dar e ok cu valorile alea, ai stabilitate mai buna pe viraje.
In schimb, fuga (inclinarea longitudinala a pivotului) e praf. Cred c-ai vazut si singur asta. Variatiile dintre "diagnoza" si "ajustare" sunt intamplatoare si au aparut in urma reglajului convergentei. Am dreptate cand spun ca nu-ti revine singur volanul la iesirea din viraj? Cel mai probabil, mecanicii la care ai fost habar n-au cum se regleaza fuga la Dacie (din tirantii bratelor superioare). Ei sunt obisnuiti cu masini mai noi cu McPherson, la care acest unghi nu e reglabil. Trebuie facut scandal.
2. Cum se citeste:
- Prima coloana contine intervalele de valori nominale (date de constructor).
- A doua coloana are valorile masurate inainte de reglaj.
- A treia coloana are valorile dupa reglaj. Aceste valori trebuie sa se incadreze in intervalele din prima coloana, de preferinta sa se afle la mijlocul intervalului corespunzator.
Practic se confrunta ultima coloana cu prima coloana.
Edit: ceva f curios e la puntea spate. Zice pe fisa aia ca s-a modificat convergenta, ceea ce e imposibil. Orice unghi pe spate se "regleaza" prin inlocuirea puntii. Probabil a dat cineva peste echipament din greseala