Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: explozie in galerie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ndragos
am odacie din 97 si de ceva vreme merge cu explozie pe galerie e posibil sa fie cumva supapele arse sau ceva probleme cu chiuloasa stie cineva ce poate fii cum se manifesta masina daca ar avea supapele arse? va rog am nevoie de raspuns urgent masina merge tot mai prost mie frica sa o mai si scot din garaj cineva mia spus ca culbutorii pot fii dereglati

<span class='edit'>22 Dec 2008, 15:23:</span>
stie cineva care poate fii problema

<span class='edit'>22 Dec 2008, 15:33:</span>
incerc sa fiu mai explicit totul a inceput cu usoare rateuri in toba dupa cam 90 kilometrii a inceput sa faca mult mai urat am zis ca e de la carburator si am desfacut cuplajul ce vine de la filtrul de aer am pornit motorul si spre surprinderea mea am vazut scantei in carburator ce se manifestau cu explozie

<span class='edit'>22 Dec 2008, 15:35:</span>
nu este nimeni care ma poate ajuta
tzepesch
stii sa faci culbutorii, sau daca nu macar ai avea tupei sa te apuci de ei?

e o operatie f simple si e descrisa in topicul reglare culbutori

citeste ce a scris PH-06-BOA. sau iti recomand sa-l parcurgi pe tot. sunt mai multe metode.

mai verifica-ti si platinile si arcurile din delcou sa nu fie decalibrate.

distributia iti bate? auzi ca un calancanit de lant in metal in fata?

si daca tot te apuci de ea, fa-ti si o curatare a carburatorului prin fierbere, metoda dodobird
djasu82
totul tine de distributie , regleaza culbutorii in primul rand dupa aceea vezi cum se manifesta .
romanvs
Ar fi cateva de verificat:
-reglaj culbutori
-distributie(sa nu fie sarita de la punct din cauza intinzatorului)
-delco
-reglaj carburator
-supape care nu lucreaza sau nu inchid/deschid bine,arcuri supape
-axa cu came uzata
ndragos
nu am probleme cu transmisia si carburatoru e nou ,se aude un tacanit la culbutori
djasu82
pai si daca aude ce mai stai la vorba dai jos capacul de la motor faci rost de o lera la 5lei bucata iei o cheie inelara de 10 un patent si treci la mesterit . Vezi ca s-a vorbit pe topicul despre cum se regleaza culbutorii sunt destule scheme ... cum folosesti lerele etc.
diaconuliviu
QUOTE(romanvs @ 22 Dec 2008, 18:18)
Ar fi cateva de verificat:
-reglaj culbutori
-distributie(sa nu fie sarita de la punct din cauza intinzatorului)
-delco
-reglaj carburator
-supape care nu lucreaza sau nu inchid/deschid bine,arcuri supape
-axa cu came uzata
*


Daca se aude clantanit de culbutori nu apar rateuri, ar putea apare daca ai avea supape partial deschise, adica joc anulat la culbutori.
La ce spunea romanvs as mai adauga ca si posibilitati garnitura de chiulasa partial impuscata intre doi cilindri sau garnitura galerie impuscata intre evacuare si admisie.
loganfan2008
QUOTE(tzepesch @ 22 Dec 2008, 17:53)
...fa-ti si o curatare a carburatorului prin fierbere, metoda dodobird
*



hai ca ma facusi curios... unsure.gif
....in ce consta curatarea carburatorului prin fierbere (metoda dodobird)?
bufaru
ndragos>>> eu am avut aceeasi problema ca si tine. si asta dupa ce am curatat carb , am reglat culbutorii am reglat si m-am chinuit o vreme sa o tot reglez d' nu prea iesea.......in fine,...am descoperit k jiglerul ala din cnc cu bile nu mai inchide....iar jiglerul de relanti e decalibrat.. ..dupa ce le-am schimbat a mers perfect ....fara nici un rateu .... rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.