Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: s-a blocat cuiul pontoul
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
brigada_diverse
salutare

deja e nesimtita masina
dupa schimbul de ulei(nu prea au treaba) am vrut sa plec..am pornit motorul si s-a oprit
am realizat rapid ca se blocase cuiul pontou si se innecase
a dat mecanicu cu surubelnita in capacul de la carburato si s-a deblocat
nu am avut timp de discutii dar va intreb cate ceva deoarece am un drum buc-cta de facut

1. care sunt cauzele acestor blocari?
2. ce sa ii fac in caz ca face iar probleme?(inafara de a tine cu mine un cui de rezerva
Merced
E de la uleiu' Lukoil... radmasa.gif
brigada_diverse
mda..mersi mult de sfat....
ma duc maine sa iau un cui pontou...ce o sa fac..sa il am cu mine....
poate pana maine seara primesc un raspns mai bun...
tzepesch
schimba-l e, cel mai safe. probabil s-a impanat cumva.

cine stie ce uzura avea si sa miscat cumva si s-a blocat.

pastreaza cuiu. poate vrei sa modifici jiglorul de la ciocu de papagal si folosesti arcul din cui. djasu knows how.

djasu82
eu am pus odata cum se face ... restu cine a salvat e bine cine nu iar bine . Cristi mai cracaneaza putin lita otelita care mentine cuiul poanto. Ce naiba daca ramai in drum ce faci ? zi mersi ca nu e pe injectie tongue.gif altfel ai turba mai ales astia cu loganul... care daca a picat a picat cl putin eu la super nova vin cu ea in avari dar vin ...
vi_escu
Vezi sa nu atinga/frece plutitorul peretii camerei de nivel ct.
brigada_diverse
QUOTE(djasu82 @ 22 Dec 2008, 23:53)
eu am pus odata cum se face ... restu cine a salvat e bine cine nu iar bine . Cristi mai cracaneaza putin lita otelita care mentine cuiul poanto. Ce naiba daca ramai in drum ce faci ? zi mersi ca nu e pe injectie tongue.gif altfel ai turba mai ales astia cu loganul... care daca a picat a picat cl putin eu la super nova vin cu ea in avari dar vin ...
*



ce ai spus cum se face?

plutitorul e nou da-l in plutirea lui...are max 4000km facuti cu el.....
diaconuliviu
QUOTE(cristitranca @ 22 Dec 2008, 22:59)
mda..mersi mult de sfat....
ma duc maine sa iau un cui pontou...ce o sa fac..sa il am cu mine....
poate pana maine seara primesc un raspns mai bun...

La reglaj poantou sint doua cote.
Daca cea de 7 mm (6 la IRM) stabileste strict nivelul in CNC, cea de-a doua, de 13 mm este tocmai pentru a preveni "impanarea" pe deschis a poantoului. Verifica si cota aia. Spun asta pornind de la afirmatia ta "motorul s-a INECAT", adica benzina multa.
brigada_diverse
dupa ce l-am lovit cat de cat s-a deblocat si si-a revenit

am pus si mana pe admisie in timp ce o turam sa ii fac o curatare scurta

am luat un cui pontou...5,5 lei..nu am gasit la magazine altele

e perioada in care se strica toate? nu cred ca tine cine stie ce si ala de 5,5 lei..dar numai dinalea aveau


la drum lung are ce sa i se mai intample?
brigada_diverse
am ajuns la bucuresti fara probleme
am avut vant din fata si am avut impresia ca nu trage masina

consumul banuiesc ca e pe masura daca o chinuiesc cu 110 la ora(3400 turatii..sau 3600) nu am fost atent....si cu vant din fata...nu?
djasu82
ce as face eu la masina ta as da jos talpica preincalzitoare tipul vechi si as monta tipul mai nou cu diuza in talpica iar la sutul de pe galerie l-as infunda cu un surub. Asa vei avea un mers si mai placut si un consum mai mic ... amestec mai bun .
gti98
Ar fi cateva "esplicatii":
a) executie defectuoasa (poantou recent montat)
cool.gif reglaj necorespunzator (s-a explicat mai sus limita maxima de deschidere)
c) mai rar in ultima vreme, prin benzine mai apareau "gome", un fel de reziduu sub forma de picaturi lipicioas; cred ca aveti idee cum produc ele belele...
si d), probleme datorate montajului: arc scalciat, si altele asemenea
Problema la drum ar fi ca poti sa nu-ti dai seama ca s-a blocat si consuma 25%...Dar daca rezolvi a,b si d, probabilitatea lui c e destul de redusa. Am mers noi atatia ani cu carburatoare cu poantou....
Drum bun si fara pene!
djasu82
pai daca ai filtru cu hartie creponata inainte de pompa nu mai ai probleme legate de gunoaiele din benzina . Nu recomand cand umpleti rezervorul sa apasati la maxim tragaciul de la pompa .. preintimpina balbotarea benzinei in rezervor.
brigada_diverse
QUOTE(gti98 @ 25 Dec 2008, 13:30)

Problema la drum ar fi ca poti sa nu-ti dai seama ca s-a blocat si consuma 25%...Dar daca rezolvi a,b si d, probabilitatea lui c e destul de redusa. Am mers noi atatia ani cu carburatoare cu poantou....
Drum bun si fara pene!
*



pai nu balbaie? am oprit pe autostrada si mergea frumos...nu balbaia la turatie si statea la ralanti..deci nu cred ca a avut prob...nu?

consum....din 28 de litri cred ca s-au dus 16 sau 17...225 km cu vreo 20 in bucuresti..caldura pornita...vant din fata..mers cu 100-110
djasu82
asa se manifesta pe orcare ar fi ea magistrala ai senzatia ca ai vant dinfata dar sunt pur si simplu curenti turbionali care se formeaza de-a lungul autostrazi din cauza afluxului mare de automobile indiferent de sens.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.