Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: situatia sos Gheorghieni-Sovata prin pasul Bucin
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Starea Drumurilor
AL
Am extras din topicul dspre austria o solicitare de-a lui mihaibob:

"avem nevoie de informatiile dumneavoastra despre strazi, hoteluri, restaurante de pe diverse trasee din Romania, nereusind in calatoriile noastre (circa 10-12 pe an) in tara sa acoperim toate aceste trasee unde trimitem clientii nostri austrieci, elvetiei si germani. de exemplu as dori sa stiu situatia soselei Gheorghieni, Sovata prin pasul Bucin, in urma cu 2 ani era rea dar am vara asta asa de multe grupuri (autocare, deci) care venind din Bucovina doresc sa ajunga la Sighisoara pe acolo incat sper intr-o minune, ca in vara sa fie practicabil. Voi ce stiti? "

cine stie e rugat sa-i raspunda aici...
OCEBE
eu am fost asta vara pe acest traseu; mai fusesem pe el acu vreo trei ani; in comparatie cu ce este acum, atunci era autostrada: mari portiuni de asfalt spart, gauri in asfalt, asfalt lipsa; este un drum care l-as mai face numai cu pistolul la tampla! nu cred ca de asta vara (august) pana acum sa se fi schimbat ceva in bine; mare pacat!
mihaibob
Multam ptr. Info. Cam cat de lunga este portiunea cu probleme? este doar in munte la pasul Bucin? Crezi ca un autocar ar avea sanse sa merga pe acolo? Daca da cu ce viteza?
OCEBE
cam mai bine de jumate de traseu (~30km, partea cea mai rea fiind cea dinspre Praid; de acolo la Sovata e bine dar ce folos); ptr. un autocar ar fi probleme nu atat datorita gaurilor din asfalt cat denivelarilor din portiunile cu asfalt lipsa sau rupt; eu cu cielo n-am reusit sa bag a III decat rareori; oricum, daca se merge incet (~20 km/h) este fezabil cred si pentru autocare;nu stiu de unde esti de loc ca sa pot eventual sa fac o comparatie cu un drum eventual cunoscut amandorura;
oricum, mai asculta daca apare si o alta opinie ptr. ca eu as putea fi subiectiv.
Hatod
Nu le recomand traseul. Personal nu am parcurs traseul, dar am vazut masina colegului meu la o zi dupa ce a tracut pe acolo. Poate ca s-a grabit putin si a dat cu 40 km/h (in loc de 20)...
[asta era la inceputul verii 2004].

In plus si drumul de la Sovata pina la Balauseri e prost. Sint niste gropi seriosi, care se aduna la intrarea in fiecare sat, ca trebuie sa treci total pe contrasens. Acum se zice ca o sa fie reparata (au si inceput deja?), poate la vara o sa fie bun.

Desigur pt. turisti ar fi mult mai frumos sa treaca prin Bucin si apoi Sovata - cu opriri desigur -, dar pt. un sofer as recomanda ruta Gheorgheni - M. Ciuc - Odorhei - Cristuru Secuiesc - Sighisoara. Si acesta are gropi din belsug, dar totusi se poate deplasa cu o viteza mai normala.

So, warn them and let them decide smile.gif
Deci ma contrazic: pina la urma daca au o zi la dispozitie sa se plimbe pe acolo - se poate.
aman
Rutele Gherogheni-Sovata si M.Ciuc-Odorhei-Sovata au fost complet refacute anul trecut (in 2005), cu exceptia catora poduri la data acela (octombrie 2005).
kaspersky
Sovata - Balauseri tot cu gropi a ramas?
kriiss888
ambele rute gheorgheni- sovata si m. ciuc- odorhei secuiesc-sovata sunt foarte bune ..au fost refacute

sovata-balauseri este de asemenea bun...e posibil sa mai apara vreo groapa din cand in cand
tabek
pe ruta Gheorgheni-Bucin-Sovata-Balauseri drumul este excelent! am fost acum o luna. Dupa cum s-a mai spus s-a reparat anul trecut. Nici o groapa, numai asfalt ca oglinda! blush.gif
ursul-alb
Pai eu zic asta pe forumul asta inca din vara tracuta, de cand a fost reparat...; cert e ca acum dupa 1 an prin 2-3 locuri asfaltul a cedat... sper sa il repare repede sa nu se extinda.

Totusi dupa Praid, spre Gheorghieni, la primele viraje din ceea ce generic se numeste pasul Bucin, este o zona sfaramata crunt (de vreo 10 m...) nu stiu ce s-a intamplat acolo, dar drumul este efectiv de nerecunoscut...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.