Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu se alimenteaza cu benzia cat terbuie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
TicaloS
Salutare , sunt si eu mai nou pe aici , si am cunostinte de mecanica cam limitate ... daca ma puteti ajuta si pe mine smile.gif
- Am reglat relantiul destul de mare ... 1200
- Am curatat jigloarele si carburatorul cat de cat ...dar cu spray nu l'am dat jos
- porneste destul de repede (nu cred ca e vb de aprindere )
- avea un decantor in fata pompei de benzina ...l'am scos ... era cam vechi ...
- am verificat membrana de la pompa de benzina e ok ... pompa functionaza (dupa parerea mea bine)
- acuma nivelu in camera cum fac sa il masor ? .... masor "inaltimea" nivelului de benzina din camera ?
- surublul acela cu cap conic de reglaj al amestecului ...din cate am inteles de pe forum... il strang la maxim dupa care dau inapoi 3 ture... e corect asa ?
deceneu32
Da ralantiul mai mic,in jur de 800rpm. 1.Surubul care regleaza cursa clapetei de acceleratie trebuie rotit de asa natura incat aceasta,clapeta,sa cada cu muchia in dreptul primului orificiu al circuitului de progresiune.Pentru acest lucru trebuie dat jos carburatorul de pe galerie ca nu vezi altfel acel orificiu.Faci acest lucru pentru a avea o tranzitie usoara din regimul de ralanti la regimul de lucru normal al motorului.Adica,mai pe romaneste,masina sa plece de pe loc fara sa dea in bot,fara sa smuceasca. 2.Surubelul de amestec dozeaza cantitatea acestuia in ralanti,mai mult sau mai putin,mai bogat sau mai sarac.Rotesti de acesta,inchizandu-l sau deschizandu-l ,pana ajungi la o turatie stabila cuprinsa intre 750-800 rpm.
TicaloS
deci de la "Surubul care regleaza cursa clapetei de acceleratie " sa fie problema ? din cauza surubului sa nu vina suficenta benzina pe "gascan"
deceneu32
N-are legatura!Daca spui ca iti porneste repede,inseamna ca ii vine benzina ''gascanului''!
TicaloS
pai ii vine .... dar nu suficienta ... adik cand accelerez la maxim ...abia "curge" ... porneste repede pentru ca ii dau mai multe "sprituri" si o dupa ce porneste ... o accelerez de 2..3 ori dupaia moare instant (fara sa dau drumu la acclereatie) ... o mai pornesc de vro 2 ori tot asa face ... dupa care cand o pornes iar...nu mai moare daca o tin acclelerata...dar cum iau picorul de pe acclereatie scade brusc turatia si moare ...eu zic ca nu se alimenteaza cat trebuie
ovidiu87
ai auzit de soc?
TicaloS
da ...am auzit de soc...dar ce vrei sa merg cu socu mereu ? ... ca si dupa ce se incalzeste nu sta la relanti
Minel
Jiclor de ralanti infundat sau canalizatiile traseului de ralanti infundate !
TicaloS
Jiclor de ralanti nu este infundat ...o sa il dau jos si curat tot carburatoru schimb jigloarele ...
deceneu32
Scoate carburatorul de pe galerie,desfa-l bucati si fierbe-l in PUR vreo ora-doua.Dupa asta,mai discutam!
0
Dupa ce fierbi carburatorul in apa cu lichid de vase,(atentie la plutitor sa nu fie din plastic;daca este demonteaza-l), sufla-l puternic cu aer (la o vulcanizare), daca nu esti sigur de jicloare cumpare un set de brasov, si apoi regleaza plutitorul la o cota minima de 7mm si maxima de 12mm (intre plutitor si corpul superior al carburatorului unde acesta vine prins) din cele 2 lingurite ale acestuia care sunt aproape de cuiul pontou (si cu aceasta ocazie verifici si daca acesta inchide bine sau nu)..poti sa mai cauti si pe forum in legatura cu problema ta si o sa gasasti o multime de raspunsuri (chiar si imagini).
TicaloS
multumesc pentru ajutor... am rezolvat problema...am curatat carburatoru ...am reglat amestecul si merge "binisor"... mai ramane sa ma duc la un service sa reglez avansul rolleyes.gif
djasu82
ca tie iti este lene .... nu-ti ia mai mult de 2 minute sa reglezi avansul ... lasi schimbatorul pe liber invarti de elice cu mana te uiti cand invarti la ferestruica dintre cutiea de viteza si motor. Vezi mai in special volanta cea cu dinti pe langa dinti exista un sant care acl santa atunci cand invarti de elice trebuie sa apara si tot invartind il aduci la semnul de pe cutia de viteza e acolo langa ferestruica... Dupa aceea ai aliniat semnele dai delcoul spre stanga maxim radiator pui contact pe M scoti fisa centrala de pe capacul delco si o lasi la distanta de 1 cm de caroserie . Dupa aceea dai de delco spre dreapta pana cand apare scanteia si te opresti stangi surubul de la delco pantru al ficxa cum trebuie in pozitia respectiva si gata. Asta e avansul .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.