ionut L.
30 Dec 2008, 13:40
Salutare tuturor si la multi ani!
am facut chiuloasa in sensul ca am schimbat scaunele cu unele pt GPL cica si simeringurile supapelor si planat chiuloasa. Toate bune si frumoase numai ca acum mananca ulei, pana sa umblu la chiuloasa nu papa
acum am pus 1L la 800 km si vad ca iar a scazut nivelul. Ma gandesc ca pierde ulei pe la simeringurile supapelor, dar de ce nu scoate fum nici pic doar abur... ce ar putea sa aiba?
va multumesc!
Daca nu ma insel , cand papa pe la supape , se vede in special in frana de motor si la pornire .....
ionut L.
30 Dec 2008, 14:14
dar asa mult sa manance? banuiesc ca ar trebuii sa am dara de fum
DaciaPower
30 Dec 2008, 14:58
La pornire am observat ca scoate putin fum albastru, dar ma gandesc ca e si din cauza socului (a mea merge inecata cu socul tras) in frana de motor n-am cum sa-mi dau seama.
Ps: si mie imi scade nivelul uleiului (sub ea nu este nici o pata de ulei)
brigada_diverse
30 Dec 2008, 15:59
denumirea e chiulasa, nu chiuloasa
fumu albastru nu are treaba cu socul...
ce simeringuri ai pus la supape?
sunt unele noi..albe cu un arculet...alea am vazunt ca sunt mai bune decat alea verzi...
ce ulei pui?
poate sa manance ulei si fara sa scoata fum albastru...
ai spus ca iti scoate la pornire..deci...pe la supape
si fumul alb mai inseamna uneori ca mananca un pic de ulei..dar nu mult...
sigur nu pierde pe nicaieri ulei? uita-te bine
chilasa a fost stransa corect? era ovalizata sau de ce ai planat-o?
m-am convins si eu ca un ulei de calitate scade consumul...desi tot o porcarie am bagat
completam 1 l la 450 km..acum maxim 250ml la 500km....si chiar mai putin..din astia 250, 150 erau un aditiv care s-a depus pe metal..deci nu e ars..e depus..
nu trebuie sa fie pata de ulei....e de ajuns sa se miste masina...si uleiul se duce pe cutie si se imbina cu praful si noroiul pe acolo si nu mai ajunge pe jos...sau curge in mers si cand parchezi nu are motiv sa curga
uita-te bine sub ea, vezi daca pierde pe undeva
p.s. pe la capacul de culbutori nu pierzi deloc? nici prin fata pe langa pompa de apa?
andreiutzu
31 Dec 2008, 18:57
pai poate ai garnitura de chiulasa ciupita si iti arunca ulei in antigel, sau a2a varianta bloc motor fisurat si aceiasi problema ulei in antigel!
badboy_marius
1 Jan 2009, 15:31
la mine manca ~1l de ulei la 80-90 km, dar scoatea fum ca pe un furnal numai de la 70-80 incolo...altfel nici nu ziceai ca e motorul pe duca.
QUOTE(cristitranca @ 30 Dec 2008, 15:59)
denumirea e chiulasa, nu chiuloasa
fumu albastru nu are treaba cu socul...
ai spus ca iti scoate la pornire..deci...pe la supape
Atunci de ce scoate fum doar la pornirea la rece și doar atunci când șocul e tras? Scoate fum pentru că e șocul tras prea tare, după ce pornește îl împing cât să stabilizez turația și nu mai iese nimic, doar abur.
ArtVandelay
1 Jan 2009, 21:06
de la vaacumul putiernic format in cilindri la admisie, asa facea si fosta mea dacie la pornirea cu socul tras la maxim
daca o porneam pe gaz sau fara soc nu scotea deloc
brigada_diverse
2 Jan 2009, 15:43
scoate un fum negru la porniri ca e socu tras si e imbogatit amestecu...plus 2 3 pedale....asta e...
ca e si albastru....haleste de la supape...
dar incarca sa o pornesti cand inca mai e motorul cald..fara pedale(asta dupa vreo ora jumate de stat...daca iti scoate fum albastru...atunci mananca pe la supape ulei
Regleaza si culbutorii, pe mine m-a ajutat mult cand vine vorba de fum albastru la pornire. De cand au fost reglati acesta aproape ca nu mai exista, inainte iesea ditamai pala de fum de la mine. Si consumul de ulei a scazut destul de mult.
cristy_taxi_1.6|1.4
4 Jan 2009, 11:44
salutare tuturor si La Multi Ani!!!.cu ocazia sarbatorilor am descoperit si eu acest minunat forum care este interesant si de unde poti invata multe lucruri.am si eu o dacie break din 1996 cu motor de 1400.si de ceva vreme imi mananca ulei.imi scapa ulei pe la suruburile capacului de culbutori in special la surubul dinspre baterie si radiator,pe la joja scapa chiar mult mi-a facut toata capota neagra de ulei(si nu e de la surubul acela de plumb parca de care am citit pe aici e chiar de la joja)si undeva sub masina.gasesc in fiecare zi o pata de ulei de 15-20 cm.eu nu folosesc masina zi de zi doar o incalzesc si fac o tura pe strazile din apropiere.sper sa nu va suparati ca am scris atat de mult. multumesc.
brigada_diverse
4 Jan 2009, 13:21
pt suruburile de la capac culbutori poti pune ca garnitura o bucata de 2mm-3mm de futun de benzina...
joja o ai pusa?
daca arunca eventual si joja afara cand o turezi...e cam dus motoru
cristy_taxi_1.6|1.4
4 Jan 2009, 18:36
joja o am pusa,dar cand motorul porneste si il turez,adica mers normal pana in 3000 de rotatii se invarte joja si scuipa ulei.motorul nu cred ca e dus masina treage bine,nu scoate pic de fum absolut nimic.ajutati-ma ca m-am saturat sa tot completez ulei,la 300\400 de km pun 1kg de ulei. multumesc
mihai0070
4 Jan 2009, 19:33
daca iti arunca ulei pe la joja este cam nasol
inseamna ca ai presiune in baia de ulei , iti cam scapa compresie...
cristy_taxi_1.6|1.4
4 Jan 2009, 19:58
asa si ce ati zice sa fac?
brigada_diverse
4 Jan 2009, 20:04
segmentare daca pistoanele si camasile sunt bune, daca nu, alt set
cristy_taxi_1.6|1.4
4 Jan 2009, 20:20
imi pare rau pentru ea da pana in primavara nu cred ca ii fac nimic.si asa o tin din pasiune.multumesc tuturor pentru raspunsuri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.