Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: allianzdirect si politele online
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Asigurari si Daune Auto
sourie2004
Am zis si eu ca tot omul sa-mi cumpar polita RCA online, mi-am facut cont la allianzdirect, mi-a calculat RCA-ul si pana la urma am luat teapa.

De abia dupa ce am cumparat polita si am vb cu aia la tel am realizat ca astia nu apartin de allianz-tiriac, ci sunt brokeri.

ATENTIE pt cei ce vor sa o cumpere online. Allianz-Tiriac nu are legatura cu AllianzDirect si toate avantajele(client cu vechime, fara accidente) sunt pierdute in momentul cand cumperi online de la AllianzDirect.

Mi-am refacut calculatia la broker Allianz-Tiriac si mi-a iesit cu aproximativ 30% mai ieftina decat ce am cumparat pe AllianzDirect. sad.gif
deconectat
Ai semnat sau ai platit ceva? Daca nu, atunci nu te poate obliga nimeni sa platesti. Daca ai platit deja cuc ardul pe internet, dar tranzactia nu a fost inca procesata, poti bloca tranzactia.
sourie2004
Am platit cu cardul si avand in vedere ca e si sfarsit de an si nimeni nu mai lucreaza, nu ma mai complic.

Pacat ca nu am realizat diferenta. Am crezut ca la cumpararea online folosesc aceleasi baze de date si facilitati ca si atunci cand cumperi de la ei direct.
PhilipMorris
Imi pare rau sa aud ca e teapa cu asigurarea online. Eu am nevoie de asigurare online, atata vreme cat sunt plecat din tara si pentru parcurgerea drumului am nevoie de RCA, fara a mai plati la nene astia pe aici, fiind foarte scump. Avem vreo sansa sa o facem full online? Eu deja chatuiesc cu o doamna de la Allianz, dar nu am ajuns la nici o concluzie inca.
19vik
Nu e nici-o teapa.
Eu am cumparat acum cateva zile o polita CASCO online de la Alianz Direct, in prelungirea celei vechi pe Alianz-Tiriac, care imi expira odata cu terminarea leasingului, urmeaza sa o platesc cu card BRD la bancomat (asta e una din modalitatile de plata) si dupa confirmarea platii primesc polita acasa prin curier si nici nu mai trebuie sa fac inspectia de risc. In urma citirii topicului asta, am fost azi la sediul lor sa verific inainte de a plati: si Alianz-Tiriac si Alianz Direct sunt in aceeasi cladire pe Caderea Bastiliei nr. 80-84 (e vorba de Bucuresti), au exact aceleasi tarife, de exemplu RCA pe 12 luni pentru masina din semnatura, am si simulat pe ambele site-uri, costa 470 lei si la unii si la altii. Avantajul la online e evident, cumperi din fata PC-ului.
Tudor
Atentie cu asigurarile on-line! Ele nu sunt absolut ok pentru ca sistemul legislativ nu le permite. Pur si simplu nu a fost gandit sa le permita. Sistemul legislativ (si asiguratorul implicit) presupune ca cel care a vandut polita si cumparatorul se intalnesc fizic. Lipsa intalnirii fizice si neverificarea veridicitatii documentelor, a datelor furnizate si a indeplinirii cerintelor legale poate atrage dupa sine nulitatea actului, iar asiguratorii pot folosi usor aceasta cale pentru a scapa de plata unei despagubiri mari sau dubioase.

Ca sa fie clar si eu sunt pentru introducerea si vanzarea on-line a politelor, dar este necesar ca si legislatia sa fie adaptata la asa ceva. Ori acum nu este, iar cei care vand astfel o fac pe propria raspundere, pe riscul lor si al cumparatorilor. Tocmai faptul ca asiguratorii (INCA) nu vand in acest mod (direct, fara intermediari) trebuie sa va dea de gandit.
Freelancer
Si eu am cumparat online si la un pret foarte ok dar am verificat in prealabil preturile la diverse societati,iar in final din mai multe variante am ales .
Nu cred ca este nevoie de o intalnire fizica prealabila, in cazul meu in momentul livrarii persoana respectiva a cerut actele respectiv talonul si permisul si a comparat cu datele inscrise de mine pe site si pe polita, prin urmare au respectat conditiile.
E posibil ca unii sa incerce sa dea tepe ca doar suntem in Romania dar majoritatea brookerilor vin cu oferte mai mici decat tarifele companiilor respective.
pyngi
Eu am calculat un casco la allianz direct si mi-a iesit rata trimestriala de 550 RON! M-am dus frumos azi la agentie si am incheiat polita cu 350 RON/trimestru. concluziile le trage fiecare. Apropos inspectia de risc o faci prin webcam? Daca am o masina cu dauna totala si ii fac repede CASCo...?
AdrianoBoy
Lucrez la Allianz-Tiriac Asigurari parerea mea ca si consultant financiar incheiati rca-urile,casco la sau alte forme de asigurari la agentii,fiecare este liber sa faca unde vrea cand vrea.NU vreau sa dau mai multe detalii.Multumesc o zi cat mai "calduroasa".
tribunul
Ai aruncat bomba si ai fugit. Da mai multe detalii daca stii ceva care poate fi de folos.
AdrianoBoy
nu pot da mai multe detalii.detaliile nu sunt "bomba"
tribunul
Daca nu poti da detalii de ce ai deschis subiectul?
AdrianoBoy
subiectul era deschis.oricum fiecare forma de a incheia o asigurare au dezavantajele si avantajele sale,numai ca la agent esti 100% sigur pe ce ai dat banul,restul "e cancan"
Tudor
Adriano, dupa cum bine stii, brokerii si agentii (cel putin in relatia cu Allianz-Tiriac) nu mai au voie sa incaseze bani. Orice plata se face de catre client direct in conturile Allianz-Tiriac sau cash la Allianz-Tiriac. In acest fel, cel putin la Allianz-Tiriac, posibilitatea de a fi tepuit atunci cand cumperi din alta parte decat de la sediile si agentiile AZT a fost exclusa. Practic, de oriunde ai cumpara, cumperi acelasi lucru, pentru ca banii ii platesti doar direct catre Allianz-Tiriac.

Daca erai de la alt asigurator, sfatul tau statea in picioare, dar in cazul Allianz-Tiriac el nu are sustinere.

Clarificare: teapa cea mai frecventa facuta de agentii si brokerii de asigurari fantoma este(era) sa incheie o polita, sa incaseze banii, apoi sa nu mai depuna banii la asigurator (si cateodata sa declare formularul de polita utilizat ca fiind pierdut). Astfel, clientul cumpara o hartie fara valoare. Prin scoaterea incasarii banilor din circuit s-a eliminat obiectul tepelor. Dupa cunostintele mele acest sistem este aplicat doar de catre Allianz-Tiriac, dar s-ar putea sa mai fie si alti asiguratori care sa faca la fel.
ionutctn
O data pentru totdeauna: AllianzDirect NU este nici un fel de broker sau intermediar. Este un canal de vanzare direct, implementat destul de recent. Preturile difera fata de agentii pentru ca unul si acelasi produs nu se bazeaza pe aceleasi tarife (aici vorbesc de calculatie) fata de produsele din agentiile propriu-zise. NU e vorba de nici o frauda la mijloc. In primul rand ca AllianzDirect nu are cheltuieli de administrare a produsului. NU va apucati sa scrieti verzi si uscate daca nu stiti despre ce e vorba ca nu stiu ce fraude sa faceau si asa mai departe. Exista si inainte si exista si acum protocoale cu brokerii prin care se stabilea clar ce si cum. Cum sa faci polita pierduta mai? Doamne' fereste la ce se gandesc unii. Pai aia tine loc de factura. Este fals in acte publice. Tu realizezi ce scrii acolo? Cum sa faca brokerii asa ceva cand se stia ce polite s-au trimis la fiecare broker de la seria si numarul X si pana la seria si numarul Y. Se stia tot si ce culoare sunt si ce scrie pe ele in orice punct al ei. Pai brokerii vand politele societatii, nu le tiparesc ei. Asiguratorul stie tot despre politele trimise in agentii sau la brokeri sau unde le trimite. Uite asa mai intra cate unul si dezinformeaza total si bineinteles ca lumea neinitiata o ia de buna.
LE: ca sa fie toata lumea lamurita la cele 2-3 probleme ridicate:
1. AllianzDirect este canal direct de vanzare, NU broker sau intermediar.
2. A intrebat cineva de inspectia de risc la polita casco: la orice fel de polita inspectia de risc o va face cineva din cadrul agentiei pe raza careia se afla domiciliul clientului.
3. Diferentele de pret dintre AllianzDirect si agentiile propriu-zise strict la acelasi produs se datoreaza tarifelor implementate la date diferite calendaristice. In cateva luni (cam pe la inceputul anului viitor) toate tarifele vor fi conciliate iar AllianzDirect va fi mai ieftin decat daca ati cumpara din agentii. Este si normal din moment ce cheltuielile cu vanzarea produsului catre client sunt mult mai mici.
Tudor
Eu m-am referit strict la brokerii si agentii fantoma. Si au fost si in cazul Allianz-Tiriac. Sunt procese pe rol intentate de Allianz-Tiriac unor astfel de intermediari "tepari", nu se pot nega asemenea evidente.

Nu am acuzat asiguratorul, el da corect politele, de buna credinta si cu o evidenta clara unde se duc. Dar nu poti nega ca metoda de tepuire prezentata de mine s-a practicat. Nu pot spune ca se mai practica, pentru ca nu am sustinere pentru asa ceva. Eu doar am spus cum s-a petrecut pentru ca oamenii sa fie vigilenti si atenti pe ce dau banii.

Bine macar ca s-a inceput sa se taie raul din radacina. Orice client simplu trebuie sa retina ca cea mai mare siguranta ca asigurarea cumparata este ok si nu o teapa, o are atunci cand plateste cash direct la casieria asiguratorului sau prin virament bancar in conturile asiguratorului.

<span class='edit'>3 Nov 2009, 19:32:</span>

Ca AllianzDirect e teapa a fost opinia initiatorului si e dreptul lui sa aiba o opinie.

Da, AllianzDirect este un canal oficial de vanzare a politelor emise de AllianzTiriac si apartine chiar asiguratorului, nu este un intermediar.

Vorbind strict la rece, AllianzDirect promite polite online (care sunt de preferat pentru ca teoretic anuleaza deplasarea la sediul asiguratorului). Daca insa citesti atent ce se intampla, dupa plata polita este inactiva si pentru a o activa trebuie facuta ... DA: inspectia de risc, care presupune... DA: un drum la sediul asiguratorului.

In concluzie:

- pot merge la sediul asiguratorului sau al unui intermediar autorizat sa imi faca inspectia si polita in acelasi timp si sa fie valabila de a 2-a zi

sau

- pot incheia polita online (candva va fi la un pret mai mic, cel putin asa se promite), dupa care sa merg a 2-a zi la inspectia de risc, iar polita va fi valabila de cel devreme a 3-a zi, asta daca inspectorul si inregistreaza inspectiile efectuate in timp util

Eu inca vad promisiuni false aici.

Cat despre diferenta intre suportul in caz de dauna primit de un client care a cumparat direct de la asigurator (incluzand aici si canale de tip AllianzDirect) si unul care a cumparat de la un broker nu are sens sa discutam, pentru ca in cazul cumpararii directe suportul nu exista decat sub forma unui hartii cu indicatii privind actele necesare si pasii de urmat. Indicatii si sfaturi reale despre drepturile asiguratilor, despre cum trebuie ele sustinute, despre ce si cum se poate negocia cu asiguratorul nici urma in "suportul oferit de asigurator", pentru ca evident nici un asigurator nu are interes sa isi invete clientii cum sa obtineta ceea ce li se cuvine din punct de vedere legal si contractual. Orice asigurator isi doreste sa minimizeze daunele platite, iar orice client care in necunostinta de cauza accept fara discutii orice "rezolutie" a asiguratorului este un client excelent.
ionutctn
QUOTE(Tudor @ 3 Nov 2009, 19:10)
[...]
Cat despre diferenta intre suportul in caz de dauna primit de un client care a cumparat direct de la asigurator (incluzand aici si canale de tip AllianzDirect) si unul care a cumparat de la un broker nu are sens sa discutam, pentru ca in cazul cumpararii directe suportul nu exista decat sub forma unui hartii cu indicatii privind actele necesare si pasii de urmat. Indicatii si sfaturi reale despre drepturile asiguratilor, despre cum trebuie ele sustinute, despre ce si cum se poate negocia cu asiguratorul nici urma in "suportul oferit de asigurator", pentru ca evident nici un asigurator nu are interes sa isi invete clientii cum sa obtineta ceea ce li se cuvine din punct de vedere legal si contractual. Orice asigurator isi doreste sa minimizeze daunele platite, iar orice client care in necunostinta de cauza accept fara discutii orice "rezolutie" a asiguratorului este un client excelent.
*


Drepturile asiguratului sunt stipulate foarte clar prin contractul dintre cele 2 parti. Daca incercam mereu sa aducem situatia in favoarea noastra cum ca ni se pare noua ca nu suntem tratati cum trebuie atunci nu ajugem nicaieri. Sa iti dau un exemplu: pe polita casco se trece ca o carte de vizita pe care ti-o da in mana sa o porti mereu la tine ca in caz de iti lovesti cotetul si trebuie sa il aduni cu farasul sa suporte societatea tot deranjul. Stii cati suna la numarul ala? Foarte putini pentru ca au pus cartonasul intr-un dosar acasa sau l-au pierdut si pe urma injura pe la usi. Pai ce vrei nene sa vina cineva sa iti formeze numarul sau sa te mai sune din cand in cand sa te intrebe daca sa vina sa te ia cu farasul. Si procedurile in caz de dauna mai le poti si invata. Uite iti spun caz concret: un amic cu un Seat a intrat intr-un TIR (avea polita casco la Omniasig) si ma suna pe mine sa intru pe net si sa aflu numarul de telefon de la daune Omniasig ca sa vina aia cu platforma sa il stranga cu farasul ca el era lovit la cap si nu avea nici acces la internet.
Tudor
Toate exemplele date de tine tin de sportul standard: lista cu ce e de facut in caz de dauna. Multi nu le stiu nici pe astea, dar eu ma refeream la suportul real.

Ca sa fiu limpede, hai sa te intreb:

1. scrie sau spune, vreun asigurator, ca la un caz de dauna totala, atunci cand inspectorul spune "epava face 25% din suma asigurata", ce spune el are doar valoare de propunere si nicidecum de rezolutie nenegociabila, cum voit lasa sa se inteleaga. Asiguratorul nu vrea sa negociezi cu el, el vrea sa accepti nenegociat orice propunere pe care ti-o face el, inspectorii fiind toti instruiti sa prezinte propunerile sub forma de verdicte finale (niciunul nu spune "noi va propunem X, ce parere aveti domnule client?", ci toti spun "asta face X, atat va dam").

2. scrie sau spune clar vreun asigurator ca transportul masinii avariate cu platforma reprezinta masura rezonabila de limitare a daunelor si ca prin aceasta prisma factura platformei se despagubeste. Nu spun, dar au grija ca cei care pleaca cu masina si caleaza motorul (pentru ca a ramas fara ulei) sa nu fie despagubiti pentru motor deoarece nu a fost avariat intern in accident, ci s-a stricat pentru ca a functionat fara ulei.

Si exemplele pot continua... sunt nenumarate si pot fi toate gasite in acesta sectiune de forum. Sunt reale, nu inventate.

Un intermediar (agent sau broker) interesat sa isi pastreze clientul il va invata in detaliu cazului care ii sunt drepturile si cum sa le ceara. Asta e suport real si asta nici un asigurator nu il ofera, ca doar nu e nebun sa ofere clientului armele cu care sa-l determine sa plateasca o despagubire mai mare.

Interesul asiguratorului e sa incaseze banii (sa vanda) si sa lase inspectorii de daune sa isi faca cat mai bine treaba (adica sa minimizeze daunele platite). Doar in cazul clientilor mari, cu portofoliu de asigurari, cele 2 interese sunt analizate impreuna. Dar noi vorbim aici de situatia clientilor simplii, care au 1 masina si cateodata si 1 casa, deci cel mult 3 asigurari.

... si din pacate drepturile nu sunt stipulate clar in contract, dovada ca si cei putini care citesc contractele tot nu stiu si inteleg limpede ce drepturi au si cum sa si le apere. Toata istoria acestei sectiuni de forum dovedeste acest lucru.
tribunul
Ok, bine, dar nu inteleg unde-i teapa, daca inchei polita on-line.
Tudor
Nu e nici o teapa, doar ca nu te scuteste de drumul la asigurator (asa cum promite in promovare), iar polita intra in vigoare abia dupa inregistrarea in sistem a efectuarii inspectiei de risc. Acum aceasta varianta nu e mai ieftina decat variantele de achizitionare clasice, ba chiar se poate intampla sa fie mai scumpa.
clio1.5dci
QUOTE(AdrianoBoy @ 3 Nov 2009, 14:27)
Lucrez la Allianz-Tiriac Asigurari parerea mea ca si consultant financiar incheiati rca-urile,casco la sau alte forme de asigurari la agentii,fiecare este liber sa faca unde vrea cand vrea.NU vreau sa dau mai multe detalii.Multumesc o zi cat mai "calduroasa".
*




Hahaha!
Cred si eu Adriano ca ma sfatuiesti sa inchei in agentie din moment ce Allianz Direct iti compromite jobul...Daca toate politele pt Allianz se vor incheia online tu si toti colegii tai o sa ramaneti fara job. Iti inteleg frustrarea.
In alta ordinde de idei, am incheiat si eu cateva polite la Allianz Direct, si feedbackul este 100% pozitiv:
-pt politele travel, rca si casco (reinoiri de la Tiriac) platite online NU trebuie sa te deplasezi nicaieri (te deplasezi doar daca esti client nou pt Casco sau vrei sa platesti la agentie/banca)
-politele vin prin curier rapid in maxim 48 de ore, nu platesti nimic pt asta
-cu cat proprietarul este mai in varsta, cu atat prima Casco scade (SIMTITOR). De exemplu, am facut un calcul pt un Casco incheiat in agentie si unul incheiat pe AllianzDirect.ro. Pretul a fost cu 60% mai mic decat in agentie (sub jumatate). E drept, daca proprietarul are 20 de ani prima este pe masura.
Daca te uiti putin in conditiile de asigurare (pe care le gasesti pe site-ul lor) o sa vezi ca politele Casco sunt din start FullCasco (cu vandalism inclus si tot tacamul). Cea mai tare mi se pare FRANSIZA este 400 lei (93 EUR) pentru daune intre 400-5.000 RON). Daca ai dauna peste 5.000 RON nu mai platesti fransiza. La fel si pentru autor cunoscut. Cool, nu?

Felicit strategia lui Tiriac de a mari vanzarile si de a reduce cheltuielile, pentru ca in toata europa asigurarile se incheie online. Din cate stiu, AllianzDirect.ro sunt primii si singurii asiguratori online din Romania, asa ca nu avem cu cine sa ii comparam momentan.

Bafta!
cj98czh
Pacat ca sunt ca dracu de scumpi....
Tudor
QUOTE(clio1.5dci @ 12 Nov 2009, 15:42)
Hahaha!
Cred si eu Adriano ca ma sfatuiesti sa inchei in agentie din moment ce Allianz Direct iti compromite jobul...Daca toate politele pt Allianz se vor incheia online tu si toti colegii tai o sa ramaneti fara job. Iti inteleg frustrarea.
*

Ce ne place asta cu "Sa moara si capra vecinului!" ... deh, suntem romani.


QUOTE(clio1.5dci @ 12 Nov 2009, 15:42)
-politele vin prin curier rapid in maxim 48 de ore
*

Sa vezi ce practic e cand, la fel ca majoritatea clientilor grijulii, iti aduci aminte ca ai nevoie de asigurare azi, ca maine dimineata pleci la drum.

QUOTE(clio1.5dci @ 12 Nov 2009, 15:42)
-cu cat proprietarul este mai in varsta, cu atat prima Casco scade (SIMTITOR).
*

Asta se intampla de oriunde ai cumpara un casco Allianz, nu numai pentru achizitiile online. Tine de coeficientii utilizati de sistemul de calcul, care este unul centralizat. Orice agent angajat, agent colaborator sau broker intra tot pe serverul Allianz, in acelasi sistem de calcul ca cel online, introduce datele clientului si obtine oferta.

QUOTE(clio1.5dci @ 12 Nov 2009, 15:42)
De exemplu, am facut un calcul pt un Casco incheiat in agentie si unul incheiat pe AllianzDirect.ro. Pretul a fost cu 60% mai mic decat in agentie (sub jumatate).
*

... si marmota invelea ciocolata in poleiala... AHA. Sunt tare curios sa vad si eu cele 2 calculatii, presupunand ipotetic ca ele exista.

QUOTE(clio1.5dci @ 12 Nov 2009, 15:42)
Daca te uiti putin in conditiile de asigurare (pe care le gasesti pe site-ul lor) o sa vezi ca politele Casco sunt din start FullCasco (cu vandalism inclus si tot tacamul). Cea mai tare mi se pare FRANSIZA este 400 lei (93 EUR) pentru daune intre 400-5.000 RON). Daca ai dauna peste 5.000 RON nu mai platesti fransiza. La fel si pentru autor cunoscut.
*

Iar vorbim de conditii normale Allianz, nu doar pentru online. Si clasic si online ele nu sunt disponibile pentru oricine si in orice conditii, ci doar in functie de coeficientul de risc cumulat. Ia calculeaza tu o reinnoire dupa an anterior cu o dauna cu malus >200% sa vezi de mai gasesti pe undeva oferta cu fransiza asta!


Hai sa nu-i mai laudam atat ca incepe sa cam miroasa a reclama, iar asa ceva la primul post pe forum ridica serioase semne de intrebare. E bine ca exista, pentru cine e comod e util. In Europa exista de multi ani si totusi se vand bine mersi in continuare polite si prin canalele clasice (agenti angajati, agenti colaboratori, brokeri). E doar concurenta mai mare si asta n-are cum sa strice.
Iar in Romania, cat timp inspectorii de dauna se comporta asa cum se comporta, suportul oferit de un om (intermediar-vanzator) interesat sa-si pastreze clientul este important si foarte util cumparatorului de asigurari, asa ca eu personal previzionez o crestere lenta a acestui canal de vanzare.

Vrei sa stii cum de introduce Allianz-Tiriac sistemul online? Tinta pricipala sunt cei care reinnoiesc politele. Prin canalele clasice de vanzare, orice reinnoire este considerata o polita, iar Allianz plateste comisioane agentului care face reinnoirea (de cele mai multe ori acelasi care a incheiat si polita reinnoita). Prin sistemul online Allianz cauta sa impuste mai multi iepuri dintr-o lovitura:
- reduce cheltuielile operationale, pentru ca economiseste la salarii si chirii pentru spatii
- reduce cheltuielile prin faptul ca exclude comisionul de plata catre intermediar (fie el angajat, colaborator sau broker)
- elimina factorul agent in caz de dauna (clientii bine informati provoaca "probleme" la daunele negociate)

Cresterea vanzarilor nu se obtine prin infiintarea unui canal de vanzari, ci printr-un mix de marketing. In acest mix, in Romania, pretul are o importanta covarsitoare, iar Allianz-ul a pierdut multa clientela prin preturile mari practicate. Asta afecteaza agentii ca Adriano mult mai mult decat existenta canalului on-line. Acelasi lucru il pateste acum Omniasig, care a crescut sustinut preturile in ultima perioada.
clio1.5dci
QUOTE
"Sa vezi ce practic e cand, la fel ca majoritatea clientilor grijulii, iti aduci aminte ca ai nevoie de asigurare azi, ca maine dimineata pleci la drum."

Ei, eu sunt mai european, si nu am asteptat curierul ca sa pot circula. Mi-am imprimat polita din cont. (nu mi-a luat mai mult de 30 de secunde icon_mrgreen.gif ) Aaaa? wacko.gif

QUOTE
"Iar vorbim de conditii normale Allianz, nu doar pentru online. Si clasic si online ele nu sunt disponibile pentru oricine si in orice conditii, ci doar in functie de coeficientul de risc cumulat. Ia calculeaza tu o reinnoire dupa an anterior cu o dauna cu malus >200% sa vezi de mai gasesti pe undeva oferta cu fransiza asta!"

Uite ca eu am facut reinoire, si guess what?! Fransiza e aceiasi ca la un client nou, adica 400 lei (0.5% din suma la care ti-o asigura). Again, aaa? blink.gif
Daca vrei fa-ti tu un calcul intr-o agentie si pe urma la ei pe site. Daca nu te descurci vezi ca au si call center (niste dudui simpatice care stau cu tine si o ora daca esti mai greu de cap) wub.gif
ionutctn
Tudor, nu are rost sa dau quote la tot ce ai postat acolo dar ca sa iti raspund pe cat posibil la probleme:
-cu cat proprietarul este mai in varsta, cu atat prima Casco scade (SIMTITOR).
"Asta se intampla de oriunde ai cumpara un casco Allianz, nu numai pentru achizitiile online. Tine de coeficientii utilizati de sistemul de calcul, care este unul centralizat. Orice agent angajat, agent colaborator sau broker intra tot pe serverul Allianz, in acelasi sistem de calcul ca cel online, introduce datele clientului si obtine oferta."
Asa cum am mai spus tariful (calculatia) difera in agentii fata de AllianzDirect. Casco vandut prin agentii nu este acelasi produs din punct de vedere al tarifului acelasi cu cel vandut prin AllianzDirect. Tocmai la coeficientul de varsta difera mult la ora asta valorile intre produsul de pe Direct si cele din agentii.
-Daca te uiti putin in conditiile de asigurare (pe care le gasesti pe site-ul lor) o sa vezi ca politele Casco sunt din start FullCasco (cu vandalism inclus si tot tacamul). Cea mai tare mi se pare FRANSIZA este 400 lei (93 EUR) pentru daune intre 400-5.000 RON). Daca ai dauna peste 5.000 RON nu mai platesti fransiza. La fel si pentru autor cunoscut.
"Iar vorbim de conditii normale Allianz, nu doar pentru online. Si clasic si online ele nu sunt disponibile pentru oricine si in orice conditii, ci doar in functie de coeficientul de risc cumulat. Ia calculeaza tu o reinnoire dupa an anterior cu o dauna cu malus >200% sa vezi de mai gasesti pe undeva oferta cu fransiza asta! "
Nu sunt aceleasi conditii deocamdata la clasic si la online. In mod normal ar trebui coeficientii de pe clasic adusi la valorile de pe online cel tarziu cam pe la inceputul anului urmator.
"Vrei sa stii cum de introduce Allianz-Tiriac sistemul online? Tinta pricipala sunt cei care reinnoiesc politele. Prin canalele clasice de vanzare, orice reinnoire este considerata o polita, iar Allianz plateste comisioane agentului care face reinnoirea (de cele mai multe ori acelasi care a incheiat si polita reinnoita). Prin sistemul online Allianz cauta sa impuste mai multi iepuri dintr-o lovitura:
- reduce cheltuielile operationale, pentru ca economiseste la salarii si chirii pentru spatii
- reduce cheltuielile prin faptul ca exclude comisionul de plata catre intermediar (fie el angajat, colaborator sau broker)
- elimina factorul agent in caz de dauna (clientii bine informati provoaca "probleme" la daunele negociate)

Cresterea vanzarilor nu se obtine prin infiintarea unui canal de vanzari, ci printr-un mix de marketing. In acest mix, in Romania, pretul are o importanta covarsitoare, iar Allianz-ul a pierdut multa clientela prin preturile mari practicate. Asta afecteaza agentii ca Adriano mult mai mult decat existenta canalului on-line. Acelasi lucru il pateste acum Omniasig, care a crescut sustinut preturile in ultima perioada."
Principala tinta nu au fost reinnoirile sau eu mai stiu ce. E usor sa ne dam cu parerea. S-a stabilit din start ca pe canalul Direct se vor folosi alte tarife fata de canalul clasic. Motivul: volumul vanzarilor prin Direct este extrem de mic si se poate urmari foarte bine ce se intampla cu feedback-ul tarifelor folosite.
La reinnoiri: afirmatia este de un absurd total. Orice reinnoire in termen este considerata o polita DAR pe polita este mentionat clar reinnoire in termen, deci polita asa va figura in sistem. Nu exista merite deosebite pentru asa ceva.
In legatura cu cresterea vanzarilor: preturile mari la asigurari au in spate o calculatie bine intemeiata. Cu Omniasig mi-ai ridicat la fileu: este societatea care a venit cu propunerea la CSA de a introduce fransiza obligatorie pe casco leasing. Cei care au leasing la masina stiu foarte bine ca acum au fransiza la polita casco. Sa le multumiti celor de la Omniasig. Faceau prea bine fata la platile de daune pe casco leasing, de aia. Asta da mod de a schimba produsul in timp ce contractul e in vigoare. Asta apropo de pacalirea clientilor.
Preturile bomba la RCA practicate de Euroins si Astra au facut sa se ajunga acum la o rata a daunei uriasa. Tocmai aceste societati s-au bagat singure in groapa din nevoia de lichiditati fara sa se gandeasca la ce va urma. Preturile mici nu reflecta nici pe departe un pret corect, ci nevoia de lichiditate. Iti recomand sa iti faci un casco la o societate unde este ieftin si sa ai o dauna mare sa vezi in primul rand daca iti platesc si pe urma sa te mai gandesti in cat timp iti platesc.
La anul tarifele vor creste iar la RCA, stai linistit. Multumiti-le lu' Euroins si Astra pentru preturile bomba cu care au stricat piata.
tdan08
ori ca e online, ori ca e incheiata direct cu un "agent" poti sa iei teapa oricum. poate veni si acasa la tine si sa beti o cafea si tot te prosteste daca are stofa de "magar". ca de exemplu in stirea de mai jos:

http://stirileprotv.ro/stiri/social/teapa-...000-de-lei.html

tepuitori care cauta sa insele tot ce intalnesc in cale sunt peste tot. cel mai bine e, ca inaintea incheierii sa te informezi foarte bine despre firma, agent sau broker si dupa ce ai incheiat polita sa verifici pe siteul CSA ului ( http://cedam.csa-isc.ro/ ) daca polita este trecuta in baza de date.
Tudor
clio 1.5dci:

Prefer sa ignor atacul la persoana, ca sa nu imi impart eu mie dreptate. Habar n-ai cine sunt si ce fac eu, dar iti permiti sa vii cu insinuari...

Daca cu utilizarea politei in varianta tiparita mai tine (sunt tari unde se verifica la granita, caz in care o hartie A4 scoasa la imprimanta nu prea ajuta la nimic; in tari din UE asta nu o sa se intample, dar in reste e posibil).

Repet, daca poti obtine fransiza de 400 lei, o obtii pentru ca din calcule facute de server ai obtinut un coeficient de risc destul de mic. Acelasi calcul e facut de acelasi server indiferent de canalul prin care cumperi (online sau clasic), deci ori obtii aceeasi fransiza si online si clasic, ori nu o obtii nici online nici clasic. Poti obtine rezultate diferite doar daca introduci informatii diferite. Astfel, "grei de cap" sunt doar aceia care online introduc una, iar cand vorbesc cu agentul spun alta. Astia ar trebui fie sa foloseasca asistenta call-center-ului pentru online, fie sa utilizeze un canal clasic, pentru a se asigura ca nu au ulterior surprize neplacute.

Teoretic, cei de la Allianz spun ca online se ofera in plus fata de canalele clasice o reducere suplimentara, dar pana acum nu s-a putut verifica ferm acest aspect. Raspunsurile oficiale ar fi ca inca se lucreaza la "corelarea preturilor". In concluzie, nu contest ca online se pot obtine preturi mai mici, dar stiu ca o diferenta de 60% este imposibil de obtinut.

ionutctn:

Poate nu am fost eu limpede, prin reinnoiri ma refeream evident la "reinnoirile in termen", orice altceva nu e reinnoire. Cand chiar si pentru un client fara dauna suma asigurata scade, iar prima creste, agentul care convinge clientul sa-si reinnoiasca polita la Allianz si sa nu merga la alt asigurator are merite. Pe langa alte obiective, cu sistemul online Allianz vrea sa elimine o parte din intermediari, pentru ca in mod cu totul neinteles, le permite multor colaboratori sa foloseasca complet logistica sa, asemeni unor angajati, desi le plateste integral comisioane apropiate celor platite brokerilor. Ca in Romania insa, loveste in toti agentii si brokerii, pe care ii acuza "neoficial" ca sunt vinovati de cotele de piata pierdute. Practic vrea ca intermediarii (agentii colaboratori si brokerii) sa aduca clienti noi la Allianz, sa incaseze comision in primul an, dupa care clientul sa reinnoiasca polita online si Allianz sa nu mai platesca niciunui intermediar comision. Asta e o tinta evidenta si justificata din punctul lor de vedere. Din punctul meu de vedere, pot sa o faca, cat timp suportul real in caz de dauna la cumparaturile directe este minimal si orientat pe interesul asiguratorului (care in caz de dauna este diametral opus cu al asiguratului), intermediarii buni profesionisti, fie ei agenti sau brokeri, or sa aiba clientela.
Oricum, per total, cred ca impartasim aceleasi impresii: online-ul e ceva util, poate creste si e un canal de vanzare care va exista, el nu elimina insa canalele clasice, ci doar completeaza oferta. Fiecare canal de vanzare are avantaje si dezavantaje pentru client si ramane la decizia clientului sa aleaga ce i se potriveste mai bine.
ionutctn
QUOTE(Tudor @ 12 Nov 2009, 17:50)
clio 1.5dci:


Daca cu utilizarea politei in varianta tiparita mai tine (sunt tari unde se verifica la granita, caz in care o hartie A4 scoasa la imprimanta nu prea ajuta la nimic; in tari din UE asta nu o sa se intample, dar in reste e posibil).

Repet, daca poti obtine fransiza de 400 lei, o obtii pentru ca din calcule facute de server ai obtinut un coeficient de risc destul de mic. Acelasi calcul e facut de acelasi server indiferent de canalul prin care cumperi (online sau clasic), deci ori obtii aceeasi fransiza si online si clasic, ori nu o obtii nici online nici clasic. Poti obtine rezultate diferite doar daca introduci informatii diferite. Astfel, "grei de cap" sunt doar aceia care online introduc una, iar cand vorbesc cu agentul spun alta. Astia ar trebui fie sa foloseasca asistenta call-center-ului pentru online, fie sa utilizeze un canal clasic, pentru a se asigura ca nu au ulterior surprize neplacute.

Teoretic, cei de la Allianz spun ca online se ofera in plus fata de canalele clasice o reducere suplimentara, dar pana acum nu s-a putut verifica ferm acest aspect. Raspunsurile oficiale ar fi ca inca se lucreaza la "corelarea preturilor". In concluzie, nu contest ca online se pot obtine preturi mai mici, dar stiu ca o diferenta de 60% este imposibil de obtinut.
*


Daca coeficientii pentru aceeasi categorie de varsta nu au aceleasi valori pentru clasic si online, nu obtii aceleasi rezultate.
Ca sa lamurim odata pentru totdeauna: pentru canalul clasic produsul se numeste Casco Navigator iar pentru online figureaza sub numele de Casco Direct. Si nu e cazul sa ii cataloghezi drept "grei de cap". Mai dureaza pana calculatia de pe clasic se va concilia cu cea de pe online.
Tudor
QUOTE(ionutctn @ 12 Nov 2009, 18:02)
Si nu e cazul sa ii cataloghezi drept "grei de cap". Mai dureaza pana calculatia de pe clasic se va concilia cu cea de pe online.
*



Catalogarea se dorea o ironie drept raspuns la o insinuare primita, nu a fost facuta cu intentia de jigni si daca ironia nu a fost sesizata si am jignit pe cineva imi cer scuze.
ionutctn
QUOTE(Tudor @ 12 Nov 2009, 18:10)
Catalogarea se dorea o ironie drept raspuns la o insinuare primita, nu a fost facuta cu intentia de jigni si daca a jignit pe cineva imi cer scuze.
*


Discutia a cam escaladat. Si eu imi cer scuze daca am ridicat tonul discutiei.
La calm: cand ii face agentul calculatia clientului, se face pe baza tarifului produsului Casco Navigator iar cand clientul face direct de acasa pe online, calculatia se face pe tariful produsului Casco Direct. Sunt sanse mari ca tarifele pe online si clasic sa fie conciliate la inceputul lui 2010 in sensul ca si clasic va ajunge aproape de online, nu invers. smile.gif
Este toata lumea lamurita si multumita acum? smile.gif
Tudor
Ok. Pace smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.