Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme: Motorasul pentru apa de parbriz
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bylexus
Buna tuturor.
Am si eu o problema cu masina mea -Dacia 1310L- pe care o am de circa 1 luna.
Nu-mi stropeste apa pe parbriz la actionarea clamei pentru stropire.Am desfacut azi borcanul, parea totul in regula.Avea apa la jumatate + ,dar in schimb cand actionam butonul pentru stropire nu se misca nimic la motoras.Nu stiu cum trebuie sa functioneze pe acolo.Care ar putea fi problema?!Motorasul sau oare este ceva infundat?!
Sunt incepator.Doar 18 ani si de abia de o luna cu permis.
Mr_Devil83
Motor cu periile gata sau cablaj intrerupt ori maneta stergatorului terminata.

Ia si tu un aparat de masura si verifica.
bylexus
Ok.Multumesc mult de ajutor.
Maine, -daca este deschis- cumpar un alt motoras si revin daca mai am probleme. blush.gif
loganfan2008
desfa firele de la motoras si pune-le pe un bec (de 12V) in timp ce un prieten actioneaza maneta de la stergatoare... este posibil sa nu-ti ajunga curent acolo
ddh_73
Loveste de cateva ori motorasul cu o surubelnita. Poate nu trebuie sa cumperi unul nou.
neajiji
Se strica foarte usor mizeria aia de motoras, eu am renuntat sa-l mai cumpar de nou. Mai bine iau unul de la remat ca tot ca unul nou tine. Daca reusesti fa rost de un motoras de la o straineza ceva.
virusssp
ar putea fi si de la inghetarea solutiei pe traseu... la mine asta a fost problema, aveam solutie de slaba calitate, poate cu apa si a inghetat... pompa suna dar nu stropeste... daca te afli in situatia asta incearca sa fortezi un jet de apa calda prin furtun cu o seringa si se va dezgheta...apoi, imediat pui solutie de iarna...
alin_xyk