Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Imbunatatiri performante motor 1.5dCI
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Imbunatatiri - Dacia Logan
VanDiesel
O metoda clara si eficienta este remaparea; la care am apelat si eu;
acum am 90cp si un cuplu de 220Nm; performantele sunt net superioare si a mai scazut si consumul cu aprox 0.5l/100km in special in exterior;

O alta metoda este de a schimba jantele stoc cu altele de aliaj mai usoare; se mai castiga la demaraj si viteza;

Mai auzisem si citisem de un sistem de injectie progresiva cu methanol; are montat cineva asa ceva acum?

mai citisem despre un boost controller care regleaza presiunea....

si BOV ptr diesel [dump valve]; citisem ca ar imbunatati peformantele pe langa acel fassait;

daca a montat cineva pe logan asa ceva si ne poate spune mai multe ar fi interesant sa aflu si eu ca pe langa remapare as fi interesat sa mai am un surplus de putere la motor smile.gif

liviu2004
Ai de citit: http://www.daciaclub.ro/1-5dCi-chiptuning-t35121.html
bobo77
QUOTE(VanDiesel @ 3 Jan 2009, 15:43)
O metoda clara si eficienta este remaparea; la care am apelat si eu;
acum am 90cp si un cuplu de 220Nm; performantele sunt net superioare si a mai scazut si consumul cu aprox 0.5l/100km in special in exterior;


*


La cine ai facut bre? ca mai lasat cu gura cascata mai ales ca scade si consumul cu 0,5l/100 km si 20 de cai in plus...
vadim_braia
QUOTE(VanDiesel @ 3 Jan 2009, 17:43)
O metoda clara si eficienta este remaparea; la care am apelat si eu;
acum am 90cp si un cuplu de 220Nm; performantele sunt net superioare si a mai scazut si consumul cu aprox 0.5l/100km in special in exterior;


O alta metoda este de a schimba jantele stoc cu altele de aliaj mai usoare; se mai castiga la demaraj si viteza;

Mai auzisem si citisem de un sistem de injectie progresiva cu methanol; are montat cineva asa ceva acum?

mai citisem despre un boost controller care regleaza presiunea....

si BOV ptr diesel [dump valve]; citisem ca ar imbunatati peformantele pe langa acel fassait;

daca a montat cineva pe logan asa ceva si ne poate spune mai multe ar fi interesant sa aflu si eu ca pe langa remapare as fi interesat sa mai am un surplus de putere la motor smile.gif
*



1. Remapare , ce sa zic , eu am pe MCV acest flash tuning si se simte la demaraje dar in niciun caz nu mi-a scazut consumul ci a crescut cu 0.5 - 1 l , si sincer nu stiu de unde 220 NM . Modelul de fabrica are 160 deci 220 in niciun caz hai poate un 180 .

2. Jante stoc vs altele de aliaj , c'mon cat crezi tu ca o sa castigi ?

3. BOV pt diesel , asta da , vreau si eu sa-mi pun , costa intre 900 si 1400 de lei ( http://www.boost4you.de/videos/TD_BOV_mpg1.mpg )
VanDiesel
la mcv posibil sa nu iti fi scazut consumul; in exterior aveam inainte 4.7% acum am 4-4.2%; regim normal de mers; la sport se pastreaza 4.7%
referitor la cuplu stiu ce zic; am verificat nu e chiar 220 ci 210;
http://www.dimsport.ro/?s=oferta&id=56
de fapt la ei am si facut aceasta remapare undeva pe la inceputul anului trecut;

cu jante de aliaj castigi la demaraj, stiu ce zic smile.gif

referitor la BOV ptr diesel deja am dat avansul; pe langa asta mi-am facut comanda si de un air intake
http://www.srz.ro/pagini/Kituri%20admsie%2...plete%20CAI.htm
primul din lista;
roland
E bine de stiut ca orice marire de putere fata de cea din fabrica conduce la uzura mai rapida a anumitor componente ale masinii.
VanDiesel
stiu; am studiat mult inainte sa apelez la remapare; daca nu intentionezi sa tii masina mai mult de 4-5 ani e bine; si in plus daca ii faci reviziile la timp, ii pui ulei de calitate si nu mergi subturat nu va fi nici o problema smile.gif am un an deja si nu am nici o problema;
BOV ptr diesel intretine turbina de fapt si rezolva problema lag-ului la schimbarea vitezelor;
iar acel kit simota trage aer rece de afara...
sunt imbunatatiri mai putin periculoase motorului smile.gif
GOLAN 91
Sincer ai putea anula comanda pentru acel filtru sport, ca nu o sa ajute cu nimica si e o caruta de bani, de bani aia ia niste arcuri sport sa stea dulapu pe sosea....Bafta....
slider2
exact cum a spus si golan, la diesel filtru aer sport nu ajuta cu nimic. mi se pare ca era un topic legat de chestia asta. poate doar sunetul motorului o sa fie un pic mai nervos, dar nici pentru asta, nu bag mana in foc.
VanDiesel
din ce am inteles chestia asta cu air intake nu ar fi numai un filtru sport; de aceea intreb poate stie cineva sau si-a montat smile.gif comanda de kit air intake o pot anula inca smile.gif iar arcuri sport urmeaza si alea dupa ce imi iau jante pe 16 si anvelope 205/55;
GOLAN 91
Din punctul meu de vedere nu se merita, ce 'poate' castigi cu el perzi din cauza montajului, acel furtun gofrat(sau cum se numeste) , cel mai scurt traseu posibil , fara coturi la 90 etc., cat mai lin posibil din teava inox,aluminiu, dabea atunci poate obti ceva(asta la benzinare).Daca vrei performante baga un intercular,o turbina mai mare un soft pe masura etc.
SM05LPM
am un mcv de 70cp reampat in satu mare si facut dinotestul in ungaria
putere de la 70 la 86
cupla maxim de la 160 la 198
consum inainte de reampare mixt 6.5 dupa 6.2
jantele de aliaj ajute putin la demeraj dar e nesemnificativ
viteza maxima dupa reampare masurata cu gps a fost de 174km/ora
VanDiesel
referitor la cp si la cuplu la mine sunt ceva mai mari; posibil sa conteze si firma la care s-a facut remaparea; e adevarat ca eu nu am facut acel test dino; insa cred ca il voi face; cat te-a costat testul?
SM05LPM
anul trecut im mai am pltit in jur de 150 euro
cica pret promotional pentru prieteni
VanDiesel
stie cineva sa fie si un stage2 la diesel? stiu ca la benzina este si stage3 parca smile.gif in ce consta stage2 la diesel?
AR-18-MOS
Eu stiu invers. La aspirate, nu exista stage-uri, ci doar la turbo-diesel. Stage-urile de remapare, depind de firma la faci remaparea.
vadim_braia
Vrei sa duci bietul 1.5 la peste 90 de cp doar din remapare ? biggrin.gif
VanDiesel
pai dadusem un email la racing nick, o firma din bucuresti si intrebasem de un stage2 ptr diesel si mi-au zis ca doar pentru benzina se ocupa;

pai nu numai din remapare smile.gif dar sunt deschis la solutii pareri costuri smile.gif eventual cine se ocupa de asa ceva;
eu in general nu sunt dipus sa investesc in briz brizuri sau spoilere smile.gif prefer sa umblu un pic la motor si la stabilitate biggrin.gif

Lord Hades
Vrei tuning adevarat? Lasa in balarii remaparea lui peste si fa asa: kit supraalimentare (turbosuflanta+intercooler), modificare faze distributie (kit distributie inclusiv ax cu came), modificare pistoane+bielete+arbore cotit (scaderea maselor componentelor), modificare kit ambreiaj (inclusiv volant), transimisie(CV+arbori planetari), suspensii, frane ... and so one.

Restul sunt doar frectii la picior de lemn. Las-o asa cum e ca e mai bine. Parere sincera si neavizata tongue.gif

Daca din considerente de plictiseala si probleme in cheltuirea banilor vrei totusi sa faci o frectie la picior de lemn, atunci nu am absolut nimic de obiectat. Banii tai, timpul tau, respectele mele.
einstein1984
Hades, nu stiu daca ai observat, dar el are diesel. Si despre dieseluri discutam aici.
Si daca tu gasesti arbore cu came "sport "pentru diesel, eu il maninc. De prostia cu usurat mecanismul motor nu mai vorebesc ca e destul de evidenta.
Lord Hades
Vorbeam generalistic. Kit de supraalimentare nu l-ai vazut? biggrin.gif
dukku
O parere personala :


Pentru un tuning de buget eu cred ca este suficient un chip tuning sau obd tuning .
Cresterea de putere este de peste 20% iar daca este facut bine nu se modifica decat noxele scoase de masina iar daca e facut rau se poate ajunge la distrugerea compresorului (partea de turbina in care bat gazele de evacuare)
Cat despre ce spune Lord-Hades...eu nu cred ca sunt useri care ar baga atatia bani intr-un motor de sub 2000 cmc ca sa scoata balauri din el.

referitor la intercooler :
Passatul meu are 115 cai si are IC mai mic decat cel de pe loganul de 65 de cai asa ca acela e pe Logan , care mai e si FMIC , raceste cu brio un debit de aer atat de mare pentru peste 100 de cai.
AR-18-MOS
QUOTE(dukku @ 31 Jan 2009, 19:36)
daca e facut rau se poate ajunge la distrugerea compresorului
*


Chiar mai mult.
einstein1984
Poti sa topesti si pistoanele daca exagerezi... Si partea in care bat gazele de evacuare e turbina. Compresorul e jumatea dinspre admisie.
hagi13
Nu v-a supara-ti imi explicati s ime iva rog ce insemna remaparea ca nustiu.
liviu2004
nu niam suparat. r emap area astia este ca si boaga unu jmecher cu computatoru ala cu ecran pe carutza si faci di tati din motoea rul ala a tau.
AR-18-MOS
QUOTE(hagi13 @ 13 Feb 2009, 22:05)
Nu v-a supara-ti imi explicati s ime iva rog ce insemna remaparea ca nustiu.
*


Si e greu sa cauti, nu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.