dogyflory2peu
3 Jan 2009, 19:26
am o problema la motor.cand merge in gol toate bune si frumoase.cand sa merg cu motoru' in sarcina(pe drum) toate-s naspa.pleaca de pe loc frumos,dau sa accelerez(cu pedala de acceleratie la fund in viteza 1),nimic.dupa 2-3 sec boom,o acceleratie cu o smancitura.in treapta a-2-a cam acealeasi necazuri,in a3-a la fel.in viteza 4 merge cu rateuri.nu stiu ce sai mai fac.apridere pusa la punct.carburator spalat recent.
P.S.:la rece pana nu se incalzeste nici nu vrea sa auda de plecat de pe loc.
renotgo
3 Jan 2009, 20:55
Carburatorul are acel jiclor de sprit si purjorul care ajuta la plecarea in bune conditiuni a masinii de pe loc .Daca jiclorul de sprit este infundat ,neetans si nealimentat de pompa de sprit masina pleaca foarte greu de pe loc .Daca purjorul este infundat sau pus invers patesti cam acelasi lucru .Scanteia slaba ,avansul prea mic ,platina reglata prost (distanta prea mica ) pot cauza acelasi simptom .
deceneu32
3 Jan 2009, 20:56
Regleaza carburatorul:nivel mic in camera de nivel constant.Regleaza si aprinderea,s-ar putea sa ai un avans foarte mic.Astea sunt explicatiile rateurilor sau detonatiilor.
Mr_Devil83
3 Jan 2009, 22:28
dupa vreo 10k km este posibil cumva sa se teseasca putin (asa, cam 0,2mm) pintenul ala de textolit al platinii?
brigada_diverse
3 Jan 2009, 22:31
jumatate din distanta reglata....in niciun caz....
dogyflory2peu
3 Jan 2009, 23:55
platina este pusa corect(de meserias).pomapa de sprit inclusiv sprituitorul functioneaza impecabil(cand o accelerez cu mana se vede daca functioneaza sau nu).avansul este pus la scanteie.
3 Jan 2009, 23:56:
uitasem .nivelul din carburator este bun.
NeneaDan
4 Jan 2009, 01:04
dogy, uita-te la filtrul de benzina. Daca nu are benzina in el s-ar putea 1. ca pompa de benzina sa nu iti bage benzina, 2. sa ai turul de la rezervor infundat. Daca nu ai benzina in filtru, ia o pompa de aer, scoate turul de la pompa de benzina si pompeaza aer inapoi in rezervor, dupa care tragi (cu gura, ca altfel nu ai cum) benzina din rezervor pana se umple iar turul si o sufli iar cu pompa de aer. Si tot asa repeti operatia de 3-4 ori, apoi pornesti iar masina si vezi daca filtrul de benzina strange de la jumatate in sus benzina.
vallyyy
4 Jan 2009, 01:04
Daca iti da rateuri gen petarda poate sa fie din delcou ........axul poate sa aiba joc .......
dogyflory2peu
4 Jan 2009, 01:31
rateurilr nu sunt gen petarda.pur si simplu masina dardaie ,tremura,in viteza a4-a la 60 km/h si nu se accelereaza,nu fuge deloc.am incercat si faza cu pompa de benzina.merge foarte bine.
NeneaDan
4 Jan 2009, 01:51
Da la o parte busonul de vine din filtru de aer in carburator, si uita-te la ciocul de papagal. Cand accelerezi, se vede benzina curgand cu presiune? O ruda de a mea, aceleasi simptome la masina, a gasit o garnitura stricata in carburator. (Nu stiu exact unde). Vezi daca arunca benzina bine.
dogyflory2peu
4 Jan 2009, 02:47
da si ciocu papagal functioneaza
mai am oleak sii dau foc
renotgo
4 Jan 2009, 10:00
Uita-te la purjorul principal ,cel din mijlocul carb. sa nu fie cumva pus invers sau infundat ...Verifica ,condensatorul (schimba-l) si bobina (inlocuieste-o) .
dogyflory2peu
4 Jan 2009, 12:44
purjorul din mijlocul carburatorului este pus bine si functioneza ,am schimbat vreo 3 condensatoare,nici o diferenta.am schimbat bobina de inductie dar tot degeaba.
Mr_Devil83
4 Jan 2009, 15:57
QUOTE(cristitranca @ 3 Jan 2009, 22:31)
jumatate din distanta reglata....in niciun caz....
Daca aveam un aparat foto iti puneam o poza sa vezi cam cat se uzeaza, nu 0,2mm ci cam 0,3. Platina mea mai avea 0,15mm si aia cu putina frecare intre ei, din distanta initiala de 0,45mm. Platina de import, de 6 lei.
Hai ca ma duc sa mai injur simeringurile alea rosii ca iara vad pata de ulei sub fulie si ma plictisesc prea mult azi.
brigada_diverse
4 Jan 2009, 16:29
balarii de platini...arcul prea tare...
aia ca merge cam in suturi si aveti si platini si carb reglat.....banuiesc ca o fi din bujii....
dogyflory2peu
4 Jan 2009, 20:52
nu mai banuititi nimic,era din avans.am marit un pic avansul si merge brici.
renotgo
5 Jan 2009, 11:42
"Scanteia slaba ,avansul prea mic ,platina reglata prost (distanta prea mica ) pot cauza acelasi simptom" .
Daca verificai tot ce ti-am spus ,nu mai "banuia " nimeni ,nimic .
]quote]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.