Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme carburator...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
myhay1208
Probabil ca o sa fiu injurat sau o sa zica cineva ca deja s-a mai raspuns la intrebarea mea.
Am ceva probleme de o perioada la carburator... La inceput urca pana la 2000 de ture si statea cam 5 secunde ( in acest timp aveam acceleratia apasata) si dupa incepea sa urce...Am desfacut carburatorul, l-am curat si mergea perfect la relanti.Acum problema mare este urmatoarea: nu conteaza in ce treapta sunt, daca apas acceleratia brusc motorul da sa moara sau se ingatuie (cred ca imi da in nas daca am citit eu bine pe aici ).Am curatat din nou carburatorul si am aceeasi problema.La relanti merge perfect motorul . daca il turez usor urca linisitit in ture pana la 5000.Daca il bruschez da sa moara dar isi revine foarte repede si continua sa urce in ture.sa zicem ca nu mi-ar trebui neeaparat pentru demarari dar nici sa depasesc nu pot pentru ca se ingatuie ingrozitor....cineva a zis ca ar fi de vina nivelul dar am umblat de cateva ori la el si tot la fel face... trebuie sa iau altul sau se poate repara acesta?
kog
vezi ca poate fi si aprinderea de vina. Verifica si bujiile. Si dopa aia trecem la alte piese de verificat
myhay1208
Bujiile sunt bune ... le-am inlocuit si nu am facut mai mult de 200 de km cu ele . am facut cateva drumuri de maxim 10 km mai mult nu ... aprinderea...ar fi ceva probleme la ea... trebuie sucita intr-o anume pozitie cateodata dar acum e bine pusa la punct...
Daca ar fi aprinderea ar fi normal ca ea sa se deplaseze ? adica se sucese usor. daca aprinderea ar fi de vina inseamna ca nici la relanti nu ar trebui sa stea cum trebuie ? la relanti motorul merge frumos. chiar acum 1 ora si ceva l-am reglat ( 850 ture cam asa).

4 Jan 2009, 15:59:
daca e de ajutor am desfacu filtrul de aer si am dat vreo 3-4 sprituri si am observat ca spritul se duce intr-o parte si nu este pulverizat.asa trebuie sa se intample?
miculgombos
eu zic ca amestecul de aer trebuie verificat la carburator, poate ca e prea mica, si de aia moare la acelerari bruste.
myhay1208
cum umblu la amestecul carburatorului???
Hacker
Cam aceeasi problema o am si eu de o vreme. Dar sincer m-am saturat sa mai umblu la ea. Astept linistit vara.
myhay1208
eu vreau sa o folosesc...dar in depasiri nu ma ajuta... trebuie sa iau ceva avans pana fac depasirea pentru ca pur si simplu nu vrea... accelerez si nu se duce .... parca mai rau face...chiar nu imi dau seama ce pot sa ii fac ....

5 Jan 2009, 11:51:
nici o sugestie ? deci sa trag concluzia ca trebuie sa imi iau altu nou ?
renotgo
Carburatorul are acel jiclor de sprit si purjorul care ajuta la plecarea in bune conditiuni a masinii de pe loc .Daca jiclorul de sprit este infundat ,neetans si nealimentat de pompa de sprit masina pleaca foarte greu de pe loc .Daca purjorul este infundat sau pus invers patesti cam acelasi lucru .Scanteia slaba ,avansul prea mic ,platina reglata prost (distanta prea mica ) pot cauza acelasi simptom .
Sorin_18
daca o turezi pe loc apar rateuri in toba la turatii mari?
tzepesch
ai carton?

iti poate jivra carburatorul. ingheata. baga un carton si-n fata carb. il prinzi pe stutul de la benz.

e f posibil, ca pe vremea asta rece sa-ti saraceasca f tare amestecul cand deschizi clapeta de acc, cand apesi pedala. saraceste din mom cand descopera orificiile de progresiune pana arunca ajutajul benzina.

o solutie, care a functionat la mine excelent, am pilit usor clapeta de acc in dreptul gaurilor de progresune si se descopera mai repede. intra mai repede in actiune progresiunea. elimini niste timpi morti.

mai poti ascuti surubul de amestec sa dozezi mai fin, ca e bont in cap. functioneaza excelent. cel putin la mine da!


in cnc, nivel 7 si 12 si 13. ca in orice situatie, sa nu traga aer jiglerul de sprit. sa fie tot timpul acoperit
myhay1208
Nu da rateuri la nici o turatie , pleaca bine de pe loc. deci daca o iau incet se comporta normal ... daca ma dau un pic la ea imi da in nas ... daca o turez pe loc merge perfect...eu as crede ca nu trage aer destul pentru ca accelerez si trage sa moara ... nu stiu ce sa ii fac ...
Nu am carton pentru ca nu circul f des cu ea ( de cand a inceput sa faca asa).
Sorin_18
plutitorul e reglat cum trebuie???acea clapeta de la filtru de aer cum este ?pe iarna sau vara ??? ( cred ca sti la ce ma refer)
tzepesch
mai verifica si posibilitatea sa nu fie spart plutitorul. il scoti si-l bagi intr-un pahar cu apa calda. daca scoate bule... ghici ciuperca ce-i!

daca trage prea putin aer se inneaca. eu cred ca trage brusc prea mult si se saraceste mult prea mult. cel putin asta a fost l mine.

myhay1208
Aduc din nou topicul sus ....
Nu am mai postat nimic leegat de problema mea pentru ca m-am hotarat sa incerc alt carburator... mi-a dat cineva un carburator dar nu stiu cat sa ii dau pe el?E carburator CARFIL.
br17rfg
QUOTE(myhay1208 @ 8 Jan 2009, 23:17)
Aduc din nou topicul sus ....
Nu am mai postat nimic leegat de problema mea pentru ca m-am hotarat sa incerc alt carburator... mi-a dat cineva un carburator dar nu stiu cat sa ii dau pe el?E carburator CARFIL.
*


un prieten de al meu a luat un carfil de la dezmembrari in stare buna de functionare(la luat ,la pus pe masina si merge brici)20 de ron .....sincer nu se merita oricum sa dai mai mut de atat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.