craciun.mihai
4 Jan 2009, 14:53
Salutare!
Am mers azi cu masina dupa ce n-am mai pornit-o de ceva vreme (~o saptamana) si mergea orbil, dadea in nas.
Am desfacut capota si parea ca nu merge rotund.
Se pare ca unul dintre pistoane nu prea lucreaza. In dreptul bujiei era o pata de ulei (cred) si cand am scot fisa nici o diferenta.
Culmea e ca daca tin ceva distanta intre fisa si bujie merge bine.
Stie cineva ceva despre ce ar putea sa fie ?
Multumesc anticipat!
scoate bujia si fa-i o toaleta,
Schimba bujiile si fisele.
craciun.mihai
4 Jan 2009, 17:25
Toaleta i-am facut si nimic.
Probabil ca era mai bine daca le luam pe toate la rand, nu doar pe aia dar oricum, daca mergeam cu mororul mai turat ar fi trebuit sa se curete de la sine. Deci nu e asta problema.
Fisele sunt ok, bujiile sunt unguresti parca (sunt proaste, ce-i drept) dar nu cred ca sunt ele de vina.
Am mai citit pe aici pe forum si am inteles ca atunci cand mergi pe frig fara carton ai probleme. Am pus si acum o sa vad daca are efect.
P.S.: mai am o problema si nu ar avea rost sa mai deschid un alt topic: nu mai imi indica nivelul combustibilului. Ultima oara cand a indicat am carat un aragaz.
Unul dintre firele care duc la plutitor intr-adevar era taiat dar cand l-am legat inapoi tot nu indica nimic. Stie cineva de unde ar mai trebui sa ma mai uit ?
mihai0070
4 Jan 2009, 17:46
baga peria de sarma in ea si sa vezi ce rotund merge
craciun.mihai
5 Jan 2009, 00:47
Acum merge, multumesc!
Legat de plutitor, puteti sa ma lamuriti putin ?
Mr_Devil83
5 Jan 2009, 00:55
Da, una dintre bornele plutitorului e conectata la ceas-ul care iti indica nivelul de benzina si una la becul care se aprinde cand esti cu rezervorul aproape[ gol.
Mai multe lamuriri ce vrei ?
Ce bujie nu mergea? 2 sau 3?
aceeasi problema o am si eu dar la mine se pare ca nu functioneaza bujiile 2 si 3 .Cum ai rezolvat problema , ai schimbat fisele si bujiile?. ma mir la mine cum de merge in 2 pistoane..
craciun.mihai
5 Jan 2009, 01:08
Al doilea piston de la radiator, am rezolvat punand carton in fata radiatorului si in fata carburatorului (cred ca era ceva inghetat).
Legat de plutitor, faza e ca banuiesc ca e si un scurt, pt. ca am legat firul la loc si tot nu indica nimic si pe vremea asta chiar nu am chef de verificari.
la mine nu cred ca rezolv problema cu cartonul sa incerc sa schimb bujiile (bosch ) cu toate ca sunt noi...
craciun.mihai
5 Jan 2009, 10:18
'Neata!
Am fost acum sa verific cu aparatul de masura plutitorul.
Firul rupt l-am pus la borna + a aparaului si celalalt la electrodul la care ducea firul rupt, imi indica 0.
Apoi, am lasat firul rupt la + si am atins cu borna - de caroserie.
Firul avea tensiune.
Plutitorul poate fi stricat ?
Si daca da, cum il inlocuiesc ?
tzepesch
5 Jan 2009, 10:38
e prinsa sonda pe rezervor. are o saiba mare cu 3 craci care se agata in buza rezervorului. cu o surubelnita lata o proptesti intr-unul din craci si bati usor spre sensul de desfacere. te orientezi.
scoti sonda si vezi ca sa o poti scoate de plutitor o inclini intr-o parte.
ce te sfatuiesc, ca sa -ti indice corect.
ia o ruleta, si masoara cat e din fundu rezervorului pana la fata interioara a rez. la buza.
si apoi aceeasi distanta tre s-o ai dintre punctul de minim pe care-l atinge sonda in pozitie lasata si punctul de maxim pe care-l atinge sus. masori lungimea de arc pe care o descrie miscarea bratului plutitorului. si ar trebui indoit usor bratul ca sa aiba cursa completa. indoit spre exterior adica nu spre partea spre care face miscarea.
poti de asemenea sa-ti reglezi si lamela din sonda care aprinde becu la limita. eu am reglat-o la 3L. 2.8-3.2L cam asa.....
eu am indoit bratul ala mai mult sa primesc mai multi bani de benzina, he he he
craciun.mihai
12 Jan 2009, 22:57
@tzepesch, ms pt. informatii. Mi-au fost de folos.
Acum vad ca nu imi prea merge cilindrul 3, iar la 2 se prelinge ulei(cred) de la bujie.
E posibil sa am vreun semering spart la supape ?
Masina am vazut ca mananca ulei (cu toate ca motorul are 20000-25000km), poate asta ar explica fenomenul.
Multumesc!
craciun.mihai
14 Jan 2009, 00:48
Eventual, puteti sa-mi spuneti si ce bujii sa pun? Ca cele "vechi" sunt pline de calamina.
Multumesc!
edymutu
15 Jan 2009, 19:45
daca ai noroc poti sa iei si sinterom,repet, daca ai noroc sa nimeresti unele bune.eu am avut ghinionul ca in 2 saptamani sa schimb 2 seturi de sinterom. acum am brisck si merg bine,nu am mai avut probleme
Mr_Devil83
15 Jan 2009, 19:48
sinterom 14np21.
Ulei sigur nu iti curge de pe la etansarea dintre chiulasa si capacul culbutorilor?
mitza02JDS
15 Jan 2009, 20:25
shimba alta fisa pe pistonu ala si vezi cum se descurca
craciun.mihai
16 Jan 2009, 14:17
Acum, fara sa-i fac absolut nimic, odata cu venirea caldurii merge bine.
Nu inteleg.
Am avut si eu sinterom si mergea mult mai bine cu ele, vad poate pun ceva mai bun(ca aste-s naspa).
Pierd putin ulei si pe acolo, dar nu indeajuns de mult cat sa justifice pierderile.
Am observeat ca ii place se stea e minim, adica daca acum completez cu ulei, merg 30 km si apoi verific uleiul e pe minim. Merg inca 10 zile cu masina fara sa completez si cand verific iar, e tot pe minim.
Cred ca are motorul o pasiune sa ma enerveze pe mine.
Fisele sunt ok.
alin_xyk
17 Jan 2009, 12:15
Eu am Sinterom 14np21 si merge masina foarte bine! Am incercat si cu eyquem, dar le-am scos dupa prima cheie. Nu merge rotund deloc. Probabil ca nu am luat modelul corespunzator, stiu eu... Apropo de sonda de rezervor... Cred ca v-ati referit mai devreme la rezervorul orizontal. Ei bine, eu am vertical. De Canada, 54 l cred. Si as vrea sa imi pun sonda care sa-mi aprinda si becul din bord (recent i-am inlocuit bordul, cu tot cu ceasuri, iar acestea au martor nivel scazut benzina). Intrebarea este: exista sonde pentru asa ceva, la modelul asta de rezervor? Ma refer la magazine. In afara de a mea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.