Poate sunt eu nebun, dar poate e o chestie meteorologica, ca ma indoiesc de o treaba. Mai demult, cand inca nu daduse geru' asta mare, cu motorul cald m-am jucat la misto la robinetu' de caldura, ma rog la comutatoru' de tip 1300 pe care-l am, comutator care abia se mai misca(robinetu' era intepenit), iar prin miracol, probabil din cauza lichidului cald care era in dreptul lui s-a miscat pana la maxim. Apoi cu motoru' rece iar a intepenit, dar am zis ca asa-l las toata iarna, n-are rost sa stric smecheria.
Ei bine de atunci n-am mai avut probleme grave cu aburitul. Adica se abureste parbrizul usor primele 2 minute, dar nu mai dau nici cu burete imbracat in piele de caprioara, nu mai dau cu nimic. Dau drumu' la rahatu' ala de aeroterma si daca apuca motoru' sa se incalzeasca cat de cat(5-7 minute de la pornire) imi dezabureste intr-un minut tot parbrizu', si nu se mai abureste deloc nici in spate.
Ca si caldura la grila acolo nu mi se pare in plus. E vreo smecherie legata de umiditate?
Mi-e greu sa cred ca de-acum incolo nu mai stiu ce e ala abur in Dacie... Cand ninge nu se abureste la fel de rau ca atunci cand ploua, desi temperatura e mai mica?
Azi dupa ce am facut un drum pana la un amic care sta in alt capat al orasului, m-am intors fara fes in cap...
Mi-e si frica naibii, ce a ajuns si Dacia asta, maine poimaine merg desfacut la geaca in ea.