nmarinae
6 Jan 2009, 22:31
La rece se tureaza fff mult adica 2000 de rotatii fata de 1400 cat avea innainte si in plus pe toba se aude cum intrerupe, iar apoi la cald (la relanti) motorul nu merge rotund.
CE as putea sa ii fac?
sau ce probleme ar putea sa fie cu ea?
verifica aprinderea, bujiile, fisele,....
nmarinae
6 Jan 2009, 22:39
Bujiile sunt noi Bosh cum a avut din fabrica, fisele sunt bune, in turatie nu imi face proble, trage destul de bine....deci cred ca in aprindere nu ar fii probleme...ma gandem sa nu fie ceva pe la injectie sau sonda lamda sau poate lantul de distributie
prog cunoscatorii sa ma ajute.
nmarinae
8 Jan 2009, 11:06
nimeni nu poate sa ma ajute si pe mine?
Daca si scutura la relanti (trepideaza motorul), poate fi din culbutori prea stransi. Am patit, la turatie mergea perfect, la relanti tremura mai rau ca un diesel vechi.
nmarinae
9 Jan 2009, 08:06
si care ar fii distantele pentru culbutori la dacia injectata?
Si in cazul in care masina are 120.000 km si s-ar putea sa fie un pic uzati culbutorii cum as putea sa ii reglez(cu lera nu mai merge)?
problema este ca ia reglat un mecanic de curand la mana....fara lera si cam de atunci am probleme
20/25 trebuie sa fie... ca sa nu ai probleme in functionarea motorului si nici de noxe...
nmarinae
9 Jan 2009, 09:46
20 admisie si 25 evacuare?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.