ydaniel
10 Feb 2005, 09:34
Deci 1310 95 .Ii fac aerisirea nu pierd deloc lichid de racire,dar dupa ce mer cu ea cativa km tot am aer in instalatie!E oare pompa de apa?
Devils
10 Feb 2005, 09:41
Trage aer pe la furtunul care intra in vasul de expansiune. Are un fel de colier sub capac. Am facut o schita artistica
PS: Scuze ... nu stiu cum de s-a postat de 2 ori ...hmmmm..poate fi sters precedentul
ydaniel
10 Feb 2005, 09:42
Ok mersi ma voi uita!
QUOTE(Devils @ 10 Feb 2005, 10:41)
Trage aer pe la furtunul care intra in vasul de expansiune. Are un fel de colier sub capac. Am facut o schita artistica
PS: Scuze ... nu stiu cum de s-a postat de 2 ori ...hmmmm..poate fi sters precedentul
Nu are nici o legatura explicatia ta cu necazul omului!
ydaniel, urca masina pe o rampa si pipaie toate furtunele de apa, inclusiv pe la pompa de apa, ai sigur scurgri de lichid pe undeva.
Devils
10 Feb 2005, 13:38
Cum sa nu aiba, daca pe acolo trage aer fals in loc sa traga apa din borcan?!!!!!
ydaniel
12 Feb 2005, 11:14
deci NU(nu)am scurgeri.am rampa in garaj si m-am uitat eu+juma de cartier!
Devils
12 Feb 2005, 12:08
la ce am zis eu te-ai uitat?
ydaniel
13 Feb 2005, 10:45
nu ca AM O RACEALA in mine dar dupa ce ma fac bine ma uit!
Intreb si eu...: pentru ce e garnitura aia ce vine pe borcan, daca (la mine) exista doua gauri in capacul borcanului? La mine astea nu actioneaza exact ca o supapa, pentru ca intra aer pe acolo, o veselie. Dar daca furtunul intra in apa si nu trage pe la colierul ala, nu-i nimic.
Sunt de acord, insa, ca nu trebuie sa traga aer pe la furtunul din borcan, sau, mai rau, sa ramana fara apa (si atunci tot aer trage).
ydaniel
14 Feb 2005, 14:23
pai gaurile alea sunt facute pt a mentine in sistemul de racire o presiune de aprox 0.85 atM(asa cel putin stiu eu)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.