Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: bloc motor fisurat
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
al1n
merg cu masina cam de 5-6 ori pe saptamana si nu are probleme si nici n-a stat de nu stiu cat nepornita. azi tata a vrut sa plece cu masina, a zis ca ia pornit de la prima cheie dar cand a dat drumu la ambreiaj s-a auzit un fasait si a oprit.cand a ridicat capota era numai ulei si fisura s-a produs in apropierea filtrului de ulei.am avut ulei panther de 20-40(50) nu mai stiu exact si nu are decat vreo 2000 de km uleiul, antigel facut 1:1.
daca puteti sa imi dati o idee cam de la ce ar fi si daca se poate cumva repara fara sa schimb blocul motor.si daca nu se poate cam cat m-ar costa un bloc motor nou sau de la dezmembrari si manopera.
dacia_gpg
Blocul motor se poate suda, depinde de fisura, altul nou e prea scump sigur pe la dezmembrari, ce capacitate are motorul si de cand este?
al1n
motor de 1400 din 1999.
Mr_Devil83
Cauta pe la remat si dezmembrari un bloc motor. La noi, la remat, un motor complet este 3,5milioane la prima strigare, dupa negocieri cred ca il iei cu 2 milioane.
dacialoganmcv
QUOTE(al1n @ 9 Jan 2009, 15:30)
antigel facut 1:1.
daca puteti sa imi dati o idee cam de la ce ar fi
*



daca-i VECHI: de la antigelu vechi care dupa 2 ani nu mai are aceleasi proprietati
daca-i NOU: de la calitatea acestuia; nu te-ai intrebat de ce este asa ieftin atunci cand l-ai achizitionat?
dani com
Poate a inghetat lichidul de racire in el, ai mai completata cu apa?
badboy_marius
ia dat blana la motor cand era rece bocna.
nu crapa el asa...sa zici tu ca nu a crapat
al1n
antigelul are vreo 4-5 luni. am completat cu atingel gata preparat.eu nu ii dau tare o las la 1200-1500 de turatii ca sa se incalzeasca, dupa cum am spus tata a pornit masina eu inca nici nu am vazut motoru cum se prezinta.
antigelul e prelix,apa in ulei nu cred ca as fi avut ca am schimbat in vara trecuta garnitura la chiulasa.
Mr_Devil83
nici eu nu cred ca blocul motor poate crapa asa usor. Poate intretinerea a fost defectuasa sau cine stie. Dar cred ca daca blocul motor avea probleme dinainte ar fi crapat cu mult timp in urma.
craciun.mihai
Mi s-a intamplat si mie sa imi sara ulei pe la filtru in zilele geroase cand aveam ulei vascos.

Probabil asa ai patit si tu.
Sigur e fisurat si nu e doar sarit filtrul ?
al1n
am sa vad maine exact care e problema. astazi am lucrat si de la munca am intrat pe forum si am postat.e posibil sa fie filtrul de vina, sa nu fi fost prins bine, stiu cand lam schimbat ca a fost strans cu mana de mecanic ca nu avea cheie.
Merced
Filtrul in general se strange la mana daca nu ma insel...
Hacker
Filtru in general se strange cu cheia, nici de cum cu mana.
Pot spune ca 70% e filtru, spart. Eu am patit-o la munte, la minus 20 grade, ulei de vara, in momentul porniri ( motorul bun ) a facut presiune mare si a spart filtru de ulei. Atunci tot asa am spus, ca sa fisurat blocul motor.
ATENTIE, uleiul se schimba nu neaparat dupa km, se schimba si in functie de sezon. Una este uleiul de vara ( preferabila 15W40 sau 20W40 ) si alta este cel de iarna ( preferabil 10w40 sau 5w40 )
Eu in momentul acela aveam ulei de vara 20w40 valvoline.
De atunci schimb uleiul in functie de sezon, si bineinteles de km.
Daca nu ai avut lichidul de racire inghetat, atunci poti da vina pe ulei.
Ulei gros, motor bun, rezulta presiune mare. Atunci se intampla in cele mai multe cazuri sa bubuie filtru de ulei, apoi daca nu a aruncat in aer filtru urmeaza baia de ulei si in ultimul caz ajungem la bloc motor fisurat.
kyvacka
QUOTE(Hacker @ 10 Jan 2009, 02:45)
Filtru in general se strange cu cheia, nici de cum cu mana.
Pot spune ca 70% e filtru, spart. Eu am patit-o la munte, la minus 20 grade, ulei de vara, in momentul porniri ( motorul bun ) a facut presiune mare si a spart filtru de ulei. Atunci tot asa am spus, ca sa fisurat blocul motor.
ATENTIE, uleiul se schimba nu neaparat dupa km, se schimba si in functie de sezon. Una este uleiul de vara ( preferabila 15W40 sau 20W40 ) si alta este cel de iarna ( preferabil 10w40 sau 5w40 )
Eu in momentul acela aveam ulei de vara 20w40 valvoline.
De atunci schimb uleiul in functie de sezon, si bineinteles de km.
Daca nu ai avut lichidul de racire inghetat, atunci poti da vina pe ulei.
Ulei gros, motor bun, rezulta presiune mare. Atunci se intampla in cele mai multe cazuri sa bubuie filtru de ulei, apoi daca nu a aruncat in aer filtru urmeaza baia de ulei si in ultimul caz ajungem la bloc motor fisurat.
*


iti dai seama ce aberatii spui?
al1n
filtrul de ulei a fost problema, era aproape de tot desfacut si garnitura largita si iesita un pic.schimb filtrul acum, am sa ii pun ulei dee 10-40 da inca nu mam hotarat intre elf, mobil sau castrol( da e cam scump) biggrin.gif
ms oricum de ajutor.
baranga
castrol 15W40 e excelent pentru dacia;din asta am eu acum si sunt foarte multumit;presiune buna 6 in sarcina si 4 in ralanti la cald(pot sa merg si 300 km ca tot asa sta presiunea);
vara ii pun 20w50-mobil1 ;sa vezi cu ala presiune tongue.gif 5 in ralanti la cald
mad toz
QUOTE(Hacker @ 10 Jan 2009, 03:45)
Filtru in general se strange cu cheia, nici de cum cu mana.
Pot spune ca 70% e filtru, spart. Eu am patit-o la munte, la minus 20 grade, ulei de vara, in momentul porniri ( motorul bun ) a facut presiune mare si a spart filtru de ulei. Atunci tot asa am spus, ca sa fisurat blocul motor.
ATENTIE, uleiul se schimba nu neaparat dupa km, se schimba si in functie de sezon. Una este uleiul de vara ( preferabila 15W40 sau 20W40 ) si alta este cel de iarna ( preferabil 10w40 sau 5w40 )
Eu in momentul acela aveam ulei de vara 20w40 valvoline.
De atunci schimb uleiul in functie de sezon, si bineinteles de km.
Daca nu ai avut lichidul de racire inghetat, atunci poti da vina pe ulei.
Ulei gros, motor bun, rezulta presiune mare. Atunci se intampla in cele mai multe cazuri sa bubuie filtru de ulei, apoi daca nu a aruncat in aer filtru urmeaza baia de ulei si in ultimul caz ajungem la bloc motor fisurat.
*


Da ce presiune face pompa ta de ulei? 50 de bari?
argon
La -15 grade uleiul 20w50 dintr-un pahar nu curge cand il intorci, ramane acolo unde era, pe probate..poate da la unii de gandit sa nu-si mai bata joc de masini cu uleiuri nepotrivite pe vremea asta. Bine, nu neaparat crapa blocul, mai degraba sare pe langa filtru, ci motorul merge fara ungere corespunzatoare destul de mult.


Apropos, filtrul de ulei se strange intotdeauna la mana, cheia sa foloseste la desfacut wink.gif
badboy_marius
eu filtrul il strang cu cureaua de transmisie, la simt, bineinteles.
mihai0070
la rece si cu un ulei 20 w40 sau mai exact cu ulei de vara , iarna filtrul poare fi o victima sigura , defapt garnitura filtrului , si sa nu razi dar iindicatorul de dacie are pe gradatie doar 6 bari in max , dar in motor pot fi si 7 sau 8 bari. filtrul sare pe la 10 bari si de cele mai multe ori cand supapa de siguranta din pompa nu functioneaza, atunci cand nu functioneaza supapa este greu de spus cand sare filtrul sau cand mai plezneste vre-o garnitura sau alta piesa wink.gif
al1n
miam pus acum ulei 15-40 ELF si chiar se simte diferenta la pornire in primul rand, pornind de la prima cheie de fiecare data, in timp ce cu vechiul ulei am ajuns sa dau si de 7-8 ori la cheie. biggrin.gif .ms de sfaturi de acum sigur nu mai merg cu ulei asa de gros iarna.
Hacker
kyvacka tata, fi tu mai destept si sterge contul de pe DaciaClub.
Nu mai fi smecher si daca am gresit undeva fi mai destept si corecteaza. Am zis ca e filtru de ulei ? A fost ? Deci ce mai vrei tata. Ma enervez degeaba cu oameni ca tine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.