Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema motor dacia 1.6
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ciush
1. Presiunea la ulei e 0 (zero)
2. Carburatorul e imbacsit de ulei
3. masina a circulat asa aprox. 50 Km. (motorul mergea ff prost)
4. am completat cu aprox 2L ulei pe care l-a aruncat afara, dar presiunea tot 0 a fost.

ce naiba s-a bulit? am stat 5 ore in frig la -10 grade si nu mai gandesc limpede
PS. scuzati-mi exprimarea, dar sunt obosit, si plin de draci

Ps.2. dimineata, chiar daca e duminica desfac delcoul sa vad daca nu e uzata rotita care angreneaza pompa de ulei
mihai0070
tovarase , prima intrebare este pe unde ti-a aruncat uleiul si cea de a doua , de ce sa desfaci delcoul ca daca a aruncat ulei a avut presiune deci pinion bun.
v_razvan_c
De unde stii ca nu a avut presiune, te-ai luat dupa ceas? Vorba lui mihai, daca nu aveai presiune nu avea ce sa caute ulei afara si mai ales in carburator...
gino73
Incerca mai intai sa cureti carburatorul foarte bine, apoi mai fa o proba si vezi daca tot asa arunca ulei. Esta posibil ca vreo supapa sa nu inchida bine si sa iti creeze presiune in capacul de la culbutori.
ciush
uleiul l-a aruncat pe la capacul culbutori, pe la furtunul de gaze care intra in carburator
Da, dupa ceas (cand acceleram crestea foarte putin presiunea, la relanti era zero)
si eu ca prostul, nu m-am gandit sa verific uleiul de pe joja, am dat fuga 30Km pana la primul peco si am luat ulei si am bagat in motor inca 2L
Azi cand se incalzeste putin, merg sa verific cat ulei am in motor.
ct-03-tvy
pai uleiu ti la bagat pa furtunu ala, din cauza ca ai gaze multe in carter, o scapa compresie pa la vrun piston calumea, ori ca ai pus prea mult...

am un prieten ,caruia ii sare busonu de la ulei , dupa ce da la cheie dimineata,da sa porneasca si il arunca afara, la el,se stie ce are,.mananca ulei cu litru /suta /compresie ff slaba
yon
nu te-ai gandit ca poate sonda ta de ulei sa stricat sau era motorul prea rece si implicit uleiul gros si pompa nu putea sa il urce in rampa. daca ai bagat 2 litri de ulei peste cel existent deja este normal sa il arunce pe undeva si cea mai simpla cale este aceasta de la capacul culbutorilor, esti totusi norocos ca putea sa se sparga simeringul de la palier si atunci aveai de munca nu gluma pe frigul asta.
eu iti recomand sa verifici nivelul pe joja si daca este prea mult fa un efort si schimbal de tot (oricum nu cred ca ai tinut cont ce ulei ai bagat peste cel deja existent) si tot o data verifica si sonda(aici este mai greu pt ca nu o poti verifica decat prin inlocuire, ceasul se verifica daca mai merge prin atingerea firului de la sonda de blocul motor si daca se ridica acul la maxim(presiune 6) inseamna ca ceasul nu este stricat) bafta smile.gif
ciush
Hmm, am scos uleiul (aveam 5.5l in motor) si a pornit, dar nu am presiune la ulei!
am dus-o la mecanic sa verifice linia de ulei (asa a zis el)
a pornit si a mers in 3 pistoane (capac delcou spart si fisurat)
sper, dupa ce schimba capacul si curata carburatorul, sa mearga normal motorul
PS. cand am completat, am pus tot acelasi tip de ulei
ulei am bagat cat trebuie
smile.gif))))

gata:
S-a bulit cuiul pontou si masina a mers asa 50Km(nu stiu cum a reusit sa urce dealuri cu ea inecata). A intrat benzina in baie si din cauza asta nu mai aveam presiune, uleiul era amestecat cu bezina!
acum e ok!
inlocuit cuiul, schimbat ulei, capac delcou si merge brici, blocul motor a scapat intact

Ms. Se poate inchide
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.