Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema tehnica Ambreeaj
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Metallbyker
Salut , am schimbat cablul de ambreaj pedala si boltul , si merge extrem de greu cand apas pe pedala . imi rupe piciorul . am uns tot ce am schimbat . ati patit asa ceva ?
Mr_Devil83
Nu.
tzepesch
e f posibil ca, cablul sa forteze pe undeva, sau sa se intinda. asa am patit eu acu vreun an. avean miste dureri in genunchi groznice... preferam sa pornesc cu a 2-a si sa dau a 3-a cu chin. a 4-a nici nu era vb.

cablul se intindea!!! prost, nu era de uzina
PH-06-BOA
Ai luat un cablu prost. Mantaua e din material moale si sarma fiind oteloasa, roade ca o pila, chiar daca l-ai uns. E posibil sa nu aiba nici acel protector de plastic peste cablu (la interior) care ar face sa mearga usor, chiar daca nu e uns.
Metallbyker
cablu l-am laut in talcioc de la vitan . o sa-l dau afara si sa-l frec putin sa vad daca opune rezistenta .
Metallbyker
Am rezolvat problema . Cablul era de vina . Nu luati decat cabluri originale dacia .
olariu_ciprian_ionut
am si eu o problema cu ambreiajul...e rigid...iar cand ajunge pe la jumatate..devine si mai rigid si trebuie sa am forta multa in picior sa pot sa il apas pana in capat....si nu am incercat sa ii fac nimica..e din cablu sau din arc..va multumesc anticipat.smile.gif.
PH-06-BOA
Care arc?
Arcul parghiei e neglijabil.
Metallbyker
Cablul este de vina , asa pateam si eu , cauta sa iei cablu original , sa il faci colac si sa tragi de el , vezi cum se misca . la mine a fost de la cablu . am luat cablu prost prima oara , nou , dar prost . si apoi a luat tata dala bun si acum e lux
Lunaticul
QUOTE(olariu_ciprian_ionut @ 29 Jan 2009, 19:39)
am si eu o problema cu ambreiajul...e rigid...iar cand ajunge pe la jumatate..devine si mai rigid si trebuie sa am forta multa in picior sa pot sa il apas pana in capat....si nu am incercat sa ii fac nimica..e din cablu sau din arc..va multumesc anticipat.smile.gif.
*



Ambreiajul este rigid doar la apasare, sau are tendinta sa-ti arunce piciorul la eliberare? Daca iti arunca piciorul e placa de presiune de vina.
olariu_ciprian_ionut
este rigid doar la apasare..nush ce sa ii mai fac...cred ca o sa incer sa il schimb sa vad cum reactioneaza dupa aia
Mr_Devil83
schimba cablul ala nenorocit.
kindeeru56
salut nu stiu daca am posta bine dar intreb si eu am shimbat astazi cutia cu una de dacie sport problema este urmatoarea in 1 si 2 nu vre a sa intre decat daca rup levieru de comanda,mentionez ca placa ,discu ,rulmentu sunt noi, treapta 1 intra doar daca ridic unpic pedala de ambreaj dupaia intra si a 2 fara probleme la rece intra fara probleme, la rece intra toate super bine (cu motoru oprit) cablu am incercat si cu el slabit si cu el stans aproape la maxim acum aambreju tine mai sus unpic de jumatate. care ar fi baiu. multumesc
nelu_1985
ce firma-i ambreiaju?
cristio_79
Am si eu la berlina problema de mai sus legata de rigiditatea pedalei. La mine a aparut dupa ce am schimbat pedala si clema aceea de tabla care face legatura dintre cablu si pedala. Clema se rupsese asa ca am cumparat una noua, dar si o pedala pentru ca gaura in care intra boltul acela mic care tine clema era ovalizata. Dupa schimbare, pedala este mult mai tare ca inainte. Cand am facut schimbarea am verificat si cablul si nu avea nimic, inainte de ruperea clemei mergea foarte usor.
kindeeru56
ambreiaju este klaxcar discu rulmentu si placa este RO
Lunaticul
QUOTE(cristio_79 @ 25 Mar 2009, 22:07)
Am si eu la berlina problema de mai sus legata de rigiditatea pedalei. La mine a aparut dupa ce am schimbat pedala si clema aceea de tabla care face legatura dintre cablu si pedala. Clema se rupsese asa ca am cumparat una noua, dar si o pedala pentru ca gaura in care intra boltul acela mic care tine clema era ovalizata. Dupa schimbare, pedala este mult mai tare ca inainte. Cand am facut schimbarea am verificat si cablul si nu avea nimic, inainte de ruperea clemei mergea foarte usor.
*



Merge greu doar cand apesi, sau trebuie sa incordezi piciorul excesiv si cand eliberezi pedala ?
cristio_79
Efortul la apasarea pedalei este mult mai mare decat inainte de schimbarea pedalei si clemei. Si cand eliberez pedala trebuie tinut mai apasat.
Ca sa fiu mai exact, inainte de schimbare, efortul la apasarea pedalei era comparabil cu cel de la Solenza, la care se actioneaza foarte usor ambreiajul. Acum, daca sunt in trafic mai aglomerat, fac febra musculara la piciorul stang.
Singura chestie pe care nu am verificat-o atunci, a fost daca pedala noua avea exact aceleasi dimensiuni cu cea veche. Ce am observat a fost ca in partea de sus avea doua gauri pentru prinderea clemei si nu una ca la vechea pedala. Eu am prins clema de cea de sus.
panter1
in principiu cum am putea sa facem pedala sa mearga usor ca la logan? spre exemplu, mai demult am avut o dacie din 96 careia ii mergea ambreiajul foarte usor, mult in oras cu zeci de semafoare schimbari de trepte, opriri multe si nu simteam ca apas ambreiajul. As vrea sa o fac si pe asta pe care o am acum dar nu stiu cum, exlcuzand problema cablului deoarece am de uzina.. ce alt ceva s-ar mai putea face sa fie mai moale la apasare? Asta ar da un mic confort smile.gif
ydaniel
sa fie uns cablu, sa fie totul ok.
panter1
Da, dar ma gandeam ca poate si in cutie sau pe la disc pe acolo se mai poate face ceva care sa micsoreze acea rezistenta a pedalei, eventual ce anume apasa placa pe disc, un arc ceva? acel arc daca am putea sa il slabim cumva sau sa il intindem sa putem obtine o rezistenta mai slabita la simtul apasarii.. hmm poate ne ajuta cineva care a reusit sa schimbe singur discul cu placa si sa ne spuna ce se intampla acolo mai exact dry.gif
PH-06-BOA
Cutiile, au cel putin doua tipuri de parghii la furca, ca lungime. Normal ca de cea mai lunga, vei trage mai usor. Bratul fortei. Apoi cablul, daca nu are un prezervativ de plastic pe el in interior, va freca direct pe mantaua de otel si poti sa-l ungi si cu draci, ca se comporta ca o pila. Nu trebuia sa schimbi pedala, doar o incarcai electric si dadeai gaura din nou unde vreai tu, mai aproape de axa ca sa mearga mai usor (dar va necesita o cursa mai lunga ) sau mai departe, va fi o cursa mai scurta si putin mai tare. Ar mai fi, dar scriu prea mult, si uneori e deranjant.
kindeeru56
salut nu stiu daca am posta bine dar intreb si eu am shimbat astazi cutia cu una de dacie sport problema este urmatoarea in 1 si 2 nu vre a sa intre decat daca rup levieru de comanda,mentionez ca placa ,discu ,rulmentu sunt noi, treapta 1 intra doar daca ridic unpic pedala de ambreaj dupaia intra si a 2 fara probleme la rece intra fara probleme, la rece intra toate super bine (cu motoru oprit) cablu am incercat si cu el slabit si cu el stans aproape la maxim acum aambreju tine mai sus unpic de jumatate. care ar fi baiu. multumesc


ambreiaj klaxcar si cutia este cu levier lung
the_engeneer
Azi am patit-o si eu cu ambreiajul cand veneam de la serviciu. S-a slabit deodata. Am ajuns acasa si am vazut problema. Camasa s-a rupt la vreo 3 cm dinspre pedala. Azi nu am mai gasit deschis sa cumpar altul insa l-am uns calumea in zona cu pricina, refacut cursa la pedala si deja se compara cu unu hidraulic la apasarea pedalei. Ce e insa ciudat e ca de cand l-am montat de nou nu mi-a mers asa usor. Cablu e de calitate ca are pe interior insertie de plastic. Dar de ce oare s-a rupt camasa? Maine cand o sa-l schimb pun si poze.
cristio_79
QUOTE(kindeeru56 @ 29 Mar 2009, 21:31)
salut nu stiu daca am posta bine dar intreb si eu am shimbat astazi cutia cu una de dacie sport problema este urmatoarea in 1 si 2 nu vre a sa intre decat daca rup levieru de comanda,mentionez ca placa ,discu ,rulmentu sunt noi, treapta 1 intra doar daca ridic unpic pedala de ambreaj dupaia intra si a 2 fara probleme la rece intra fara probleme, la rece intra toate super bine (cu motoru oprit) cablu am incercat si cu el slabit si cu el stans aproape la maxim acum aambreju tine mai sus unpic de jumatate. care ar fi baiu. multumesc
  ambreiaj klaxcar si cutia este cu levier lung
*


Rulmentul de presiune este identic cu cel pe care l-ai avut inainte?
pancu1923
salut!sunt nou pe forum.am o dacia 1310 din 1995.am schimbat discul de ambreaj si placa de presiune. insa dupa montarea cutiei apare o problema: cat timp tin pedala de ambreaj apasata totul e ok.pot baga in viteza...totul merge normal.cand masina este scoasa din viteza si eliberez pedala de ambreaj motorul s opreste brusc.multumesc anticipat! :angr mad.gif y:
panter1
ulei la cutie ai?
kindeeru56
am si ulei si rulmentu este pentru disc si placa de 180
motanpaul
Salutare, intampin si eu o problema la pedala de ambreaj.Ambreaju debraiaza prea jos, intra greu in viteza.Si ca sa intre calumea in viteza trebuie sa apas pedala tare.Imi imaginez ca ambreaju nu e dus.Dar ce trebuie sa ii fac sa mai destrang cablu, sau sa il strang?Si cat?Multumesc anticipat
br17rfg
mai trebuie strans cablu ca sa iti tina mai sus....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.