Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu mai porneste Dacia 1300...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Havvy
Salut,

Sa va spun cum sta treaba.
Am o dacia 1300 care pana acum s-a comportat bine, odata cu inghetul ... la fel mi-a pornit mereu... chiar m-am mirat ca imi pornea si pe gaz dar am lasat-o eu 2 nopti si o zi in curte iar dupa aia nu a mai vrut sa porneasca deloc... am dat la automat pana a iesit un pic de fum din electromotor cred si s-a consumat si bateria, asa am crezut... am bagat bateria in casa am pus-o pe masina la loc a doua zi, ghici a pornit... pe gaz... am tinut-o asa... dupa aia am lasat-o un pic singura a murit si nu a mai vrut sa porneasca deloc. Ieri seara am tras-o cu un tovaras juma de oras, in sfarsit a pornit... dar am vazut ca iesea fum pe sub ea... si deloc prin teava de esapament, pe benzina nu porneste deloc am alimentat si eu pe benzina de la Petrom (toti mi-au spus ca nu e buna benzina deloc de acolo) si nu stiu ce ar putea sa aiba.

Unu zice ca am dopuri de gheata in toba si de aceea nu porneste.
Unu zice ca, daca ar fi dopuri de gheata in toba ar porni si s-ar opri.
Unu zice ca e bateria moarta, iar eu ieri pana sa o trag am incercat cu curent de la un WV vagon si nici o treaba.


Cine poate sa ma lamureasca si pe mine de ce nu mai porneste?

Mentionez ca ieri seara dupa ce am aduso acasa pornita... am oprit-o si am incercat sa o mai pornesc odata, dadea viteza la elice.. la motor dar nu mai pornea, iar cand am schimbat pe benzina... abia dadea ziceai ca e bateria moarta...

Astept si eu niste pareri... sad.gif
Merced
Una la mana, masina ta nu e "frantuzoaica", nici o piulita de Franta nu ai pe ea, poate doar contactul. 04.gif
Doi la mana scanteie iti da? Daca da, platina e ok sau e impuscata? Personal cand pateam asta, dadeam si eu ca disperatul la automat, nu chiar pana iesea fum ca nu se recomanda, si imi pornea intr-un final. Atunci a fost platina, nici nu era impuscata ci pur si simplu tociti contactii aia.
Trei la mana, de unde ai tu masina asta? Imi pare foarte cunoscuta. Am o cunostinta printr-un sat de langa Rosiori(Troianu parca-i zicea, sau Belitori nu mai stiu care-i satu' si care-i comuna), care a fost la un moment dat primul proprietar al unei astfel de Dacii, tot cu patru faruri si tot galbena. Ar fi tare sa fie chiar asta masina, el zicea acum cativa ani ca inca o mai vedea in functiiune. laugh.gif
danut 69-71

1. Este foarte posibil sa fi avut apa in benzina , dar o vei gasi si in pompa .
2. Sunt dopuri de ghiata pe linia de tobe atita timp cit nu scoate aburi pe tobe , astea sunt pornirile dese pe distante scurte si ultimul factor Gerul !
Havvy
QUOTE(Merced @ 14 Jan 2009, 17:05)
Una la mana, masina ta nu e "frantuzoaica", nici o piulita de Franta nu ai pe ea, poate doar contactul. 04.gif
Doi la mana scanteie iti da? Daca da, platina e ok sau e impuscata? Personal cand pateam asta, dadeam si eu ca disperatul la automat, nu chiar pana iesea fum ca nu se recomanda, si imi pornea intr-un final. Atunci a fost platina, nici nu era impuscata ci pur si simplu tociti contactii aia.
Trei la mana, de unde ai tu masina asta? Imi pare foarte cunoscuta. Am o cunostinta printr-un sat de langa Rosiori(Troianu parca-i zicea, sau Belitori nu mai stiu care-i satu' si care-i comuna), care a fost la un moment dat primul proprietar al unei astfel de Dacii, tot cu patru faruri si tot galbena. Ar fi tare sa fie chiar asta masina, el zicea acum cativa ani ca inca o mai vedea in functiiune.  laugh.gif
*



- la faza cu frantzuzoaica, am pus asa la 'sto biggrin.gif , contactul e in turcia facut:))
- ai fi uimit sa vezi cate Dacii galbene sunt prin rosiori cu 4 faruri. biggrin.gif
- am luat-o de la un tovaras, Ionut de aici din Rosiori. Poate o fi cumparat-o si el de la troianu sau belitori... biggrin.gif nu stiu.. dar o sa il intreb.

QUOTE(danut 69-71 @ 14 Jan 2009, 17:21)
1. Este foarte posibil sa fi avut apa in benzina , dar o vei gasi si in pompa .
2. Sunt dopuri de ghiata pe linia de tobe atita timp cit nu scoate aburi pe tobe , astea sunt pornirile dese pe distante scurte si ultimul factor Gerul !
*



- asta cred si eu ca ar fi problema cu dopurile de gheata, am vorbit cu cineva astazi poate reuseste sa mi-o resusciteze:D


Merced
Da' la faza cu platina ce zici?
Havvy
Am rezolvat-o, era furtunu de la retur rupt i-am pus unu nou si a luat-o la cheie. biggrin.gif Multumesc pentru ajutor.


Va doresc Drum Bun ! biggrin.gif
Merced
Nu are nicio logica. Poate ala de la tur.
cucu_mih
dak era furtunul de la retur arunca benzina jos.poate furtunul la tur ohmy.gif
PH-06-BOA
Si-apoi ce legatura avea acel furtun, cu gazul?

Dimineata,( daca masina a fost lasata undeva in curent de aer rece), intai scoateti capacul de la culbutori si spalati-l la interior cu benzina, sters cu o carpa curata pana la uscare, montat la loc , si va porni fara ezitari. Pentru a nu face asta de fiecare data, ungeti-l cu ulei la interior, cu o carpa, in strat subtire. Mai vorbim!
Havvy
Nu stiu frate, eu nu prea ma pricep. Mi-a mers ziua aia... a doua zi iar nu pornea...
Acum este la service ca nu mai suportam.
Red_Bull
Toata schema e sa o iei logic:
1.Verifici alimentarea cu benzina(sau gaz),desfaci capacul de pe carburator si pur si simplu accelerezi sa vezi daca vine benzina in carburator (asta in cazul in care masina e trecuta in prealabil pe benzina).
2.Scoti o bujie afara si o lasi in fisa asa cum ar veni ea in motor,dai scurt o cheie si vezi daca ai scanteie.
3.Dupa ce a pornit daca a pornit cu un aparat de masura verifici incarcarea.

In functie de ce si cum face masina iti poti da seama singur de defect.

PS:Pornirile pe Gaz iarna nu sunt recomandate de nici un del de specialist (nici mecanic si nici in instalatii GPL).

Spor....... si sper sa nu te faca mecanicu de bani.....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.